Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=психологія старшокласника<.>
Загальна кількість знайдених документів : 65
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-65 
1.


    Фролова, С.
    Адаптация новичков: способы создания атмосферы взаимодействия и поддержки [Текст] / С. Фролова, Л. Фимушкина // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2004. - N8/10. - С. 48-52
ДРНТІ
ББК 88.834
Рубрики: психологія старшокласника
   адаптація шкільна

Кл.слова (ненормовані):
метод "Мозгового штурма"


Дод.точки доступу:
Фимушкина, Л.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Черникова, Т.
    Бизнес-психология старшекласника [Текст] / Т. Черникова // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2008. - N10. - С. 205-211
Рубрики: психологія старшокласника
   освіта економічна



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
158.9(075.3)
К 95


    Кутішенко, Валентина Петрівна.
    Вікова та педагогічна психологія [Текст] : курс лекцій : навчальний посібник для студ. вузів / В. П. Кутішенко. - 2-е вид. - К. : Центр учбової літератури, 2010. - 128 с. - Бібліогр.: с. 122-125. - ISBN 978-611-01-0062-5 : 25.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88.374я73 + 88.840я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Вікова психологія--підручники та посібники для ВНЗ
   Дитяча психологія

   психологія дошкільника

   психологія молодшого школяра

   Психологія підлітка

   психологія старшокласника

   "важкі" діти

   Педагогічна психологія--підручники та посібники для ВНЗ


Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

4.
15
В 53


   
    Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 103. Т. 1 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 224 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн.
Фахове видання з психологічних наук
    Зміст:
Ангелова, С. О. Гендерні особливості самореалізації українських жінок / С. О. Ангелова. - С .3-5
Білоус, О. В. Особливості розвитку аналітичних компонентів теоретичного мислення майбутніх учителів хімії / О. В. Білоус. - С .6-13
Білоус, Р. М. Формування аспертивності в процесі самоактуалізації старшокласників / Р. М. Білоус, Ю. С. Задорожна. - С .14-17
Блинова, О. Є. Соціально-психологічні особливості етнічної ідентифікації студентів України / О. Є. Блинова. - С .18-21
Бондарев, В. Л. Феномен професійного самоусвідомлення дослідника в аксіопсихологічній проекції / В. Л. Бондарев. - С .22-25
Борець, Ю. В. Саморефлексія факту судимості у свідомості умовно засуджених людей / Ю. В. Борець. - С .26-30
Буковська, О. О. Психологічні особливості родин, в яких виховуються діти з особливими потребами / О. О. Буковська. - С .31-35
Бучко, В. Б. Психологічні чинники розв’язування господарських конфліктів / В. Б. Бучко. - С .36-40
Варіна, Г. Б. Психолого-педагогічні рецепції формування професійної стійкості майбутнього фахівця в умовах сучасного культурно-освітнього простору / Г. Б. Варіна. - С .41-44
Васютинський, В. О. Бути бідним чи почуватися ним: спроба вияву психологічних показників / В. О. Васютинський. - С .45-48
Венгер, Г. С. Зміни традиційних соціальних ролей у дистантних сім’ях / Г. С. Венгер. - С .49-52
Винославська, О. В. Комплекс методик "Дослідження психологічної культури викладачів технічного університету" / О. В. Винославська. - С .53-57
Ворожбит, С. А. Почуття довіри як структурна складова Я-концепції особистості / С. А. Ворожбит. - С .58-61
Воронюк, І. В. Психологічні та методичні аспекти підготовки вчителів до творчої взаємодії з учнями / І. В. Воронюк. - С .62-67
Гапоненко, Д. І. Інтернет-опитування як метод збору соціологічної інформації / Д. І. Гапоненко. - С .68-70
Герасименко, М. М. Економічна соціалізація студентської молоді та її соціально-психологічні референти / М. М. Герасименко. - С .71-74
Голець, В. В. Особливості побудови вибірки для дослідження громадської думки населення Чернігівської області / В. В. Голець, Д. І. Гапоненко. - С .75-78
Горбачова, К. І. Гендерна диференціація психологічних характеристик хворих на вперше діагностований інфаркт міокарда / К. І. Горбачова. - С .79-81
Гуріна, З. В. Активність особистості як умова розвитку самостійності дитини раннього віку / З. В. Гуріна. - С .82-85
Данильченко, Н. О. Підходи до вивчення феномену бідності в сучасній науці / Н. О. Данильченко. - С .86-89
Данильченко, Т. В. Особливості гендерної ідентичності у студентської молоді / Т. В. Данильченко. - С .90-94
Дем’яненко, Ю. О. Методико-теоретичний аналіз психосоматичних теорій / Ю. О. Дем’яненко. - С .95-98
Дерев’янко, С. П. Статеві відмінності у сфері прояву складових емоційного інтелекту / С. П. Дерев’янко. - С .99-103
Дроздова, М. А. Досвід і перспективи викладання курсу "Історична психологія" у вищій школі / М. А. Дроздова. - С .104-107
Дроздов, О. Ю. Крос-культурні аспекти масової геополітичної свідомості / О. Ю. Дроздов. - С .108-113
Дуда, Л. А. Розгляд феномена екологічності з позиції психології / Л. А. Дуда. - С .114-118
Дяченко, В. А. Теоретичні підходи до розуміння психологічного благополуччя особистості / В. А. Дяченко. - С .119-123
Зінченко, О. В. Психологічна характеристика інтернет- тролінгу і флейму у підлітковому віці / О. В. Зінченко. - С .124-127
Іванашко, О. Є. Навчальна діяльність магістрів-психологів та її активізація / О. Є. Іванашко. - С .128-131
Казмиренко, В. П. Когнитивное общение: прикладная направленность и креативная ценность в задачах конструирующей психологии / В. П. Казмиренко. - С .132-137
Калюжна, Л. Б. Вплив гендерної соціалізації на формування творчої особистості / Л. Б. Калюжна. - С .138-141
Карпенко, Є. В. Ціннісно-цільові моделі переживання онтологічного почуття щастя / Є. В. Карпенко. - С .142-146
Качмарик, Х. В. Психологічні особливості дітей з порушеннями аутистичного спектру / Х. В. Качмарик. - С .147-152
Клименко, І. В. Психологічні бар’єри сприймання соціальної реклами / І. В. Клименко. - С .153-156
Кобильнік, Л. М. Особистісний розвиток студентської молоді в сучасному освітньому просторі / Л. М. Кобильнік. - С .157-160
Ковальчук, З. Я. Роль психологічної служби в оптимізації педагогічної взаємодії в школах інтернатного типу / З. Я. Ковальчук. - С .161-164
Кононець, М. О. Професійна етика як моральний регламент професійної діяльності підприємця / М. О. Кононець. - С .165-170
Коротков, П. В. Загальна характеристика соціально-психологічних розладів молоді / П. В. Коротков. - С .171-176
Кочубейник, О. М. Пасіонарна реальність як персональний буттєвий дискурс і гра умовностями / О. М. Кочубейник. - С .177-180
Крайчинська, В. А. Взаємоперехід між модусами особистісного життєконструювання: від легкого до серйозного / В. А. Крайчинська. - С .181-184
Крутікова, О. О. Сімейні чинники ризику порушення емоційного здоров’я дитини / О. О. Крутікова. - С .185-188
Кудусова, Э. Н. Особенности развития вариативности мышления студентов гуманитарного и технического профиля в процессе профессиональной подготовки / Э. Н. Кудусова. - С .189-192
Кузьо, Л. І. Особливості часової перспективи студентів з різним рівнем навчальної успішності у вивченні англійської мови як не фахові дисципліни / Л. І. Кузьо. - С .193-196
Кущ, О. С. Рефлексивність як складова властивість багатовимірної характеристики творчого мислення / О. С. Кущ. - С .197-199
Лассан, Л. П. Варианты нейрокогнитивного дизонтогенеза при органических повреждениях полушарий головного мозга различного генеза / Л. П. Лассан. - С .200-206
Левус, Н. І. Моделі мотиваційного інтелекту у студентів різних форм навчання / Н. І. Левус, В. А. Гупаловська. - С .207-211
Ляховець, Л. О. Теоретико-методичні проблеми вивчення дисципліни "Методика викладання психології" майбутніми психологами / Л. О. Ляховець. - С .212-215
Мартинюк, А. Г. Особливості використання гештальт технік в процесі особистісного розвитку студента / А. Г. Мартинюк. - С .216-218
ДРНТІ
ББК 88я5
РУБ 15
Рубрики: Психологія--збірники наукових праць
   Гендерні відносини--жінки

   Психологія старшокласника

   Діти з особливими потребами

   Я-концепція--психологія особистості

   Психологія особистості

   Психологія студента

   Психологія підлітка

   Психологія молоді

   Кафедра психології



Дод.точки доступу:
Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

5.


    Трухін, І. О.
    Виховна робота з старшокласниками [Текст] / І. О. Трухін, О. Т. Шпак // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2004. - N8. - С. 5-13.
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія старшокласника
   психологія виховання

Кл.слова (ненормовані):
гуманна поведінка -- психологія старшокласника


Дод.точки доступу:
Шпак, О. Т.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

6.


    Нечипуренко, Ю.
    Діагностика розумового розвитку учнів середньої та старшої ланки [Текст] / Ю. Нечипуренко // Психолог. - 2004. - N12 (березень). - С. 22-30
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: розумовий розвиток
   психодіагностика

   розумові здібності

   тести

   психологія старшокласника

Кл.слова (ненормовані):
розумовий вік -- розумова норма -- тест Вандерлік


Дод.точки доступу:
Вандерлік, В.Ф. \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.


    Коваленко, О.
    Деякі аспекти соціалізації старшокласників в умовах освітнього простору [Текст] / О. Коваленко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2005. - N2. - С. 18-22.
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: психологія старшокласника
   Соціалізація школярів

   соціальна педагогіка



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

8.


    Пелих, І.
    Експрес "Заради майбутнього" : Виховний захід для учнів 8-9 класів [Текст] / І. Пелих // Психолог. - 2005. - N14(квітень). - С. 6-8.
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Здоровий спосіб життя
   психологія старшокласника

   Ціннісні орієнтації

Кл.слова (ненормовані):
ІДЕАЛ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


    Колонькова, О.
    Застосування тренінгів у екологічному вихованні старшокласників [Текст] / О. Колонькова // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N11(На допомогу класному керівникові 9-11 класів). - С. 22-31
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія виховання
   психологія старшокласника



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.


    Гончарова, С. С.
    Изучение переживания и преодоления потери значимого другого в раннем юношеском возрасте [Текст] / С. С. Гончарова // Журнал практического психолога : Научно-практический журнал. - 2005. - N5(Теория и практика семейной психологии: Спецвыпуск). - С. 107-113
ДРНТІ
ББК 88.834
Рубрики: психологія старшокласника
   втрата ближнього

Кл.слова (ненормовані):
УТРАТА


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

11.


    Шумакова, Н. Б.
    Исследование как основа обучения : От исследовательской активности к исследовательской работе старшеклассников [Текст] / Н.Б. Шумакова // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2003. - N5. - С. 47-53.
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: обдаровані діти
   психологія навчання

   психологія старшокласника



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.


    Черникова, Т. В.
    Литературно-художественные средства анализа и развития личности старших школьников и студентов [Текст] / Т.В. Черникова // Психология обучения. - 2007. - N10. - С. 54-65
Рубрики: психологія виховання
   психологія старшокласника

   психологія студента

Кл.слова (ненормовані):
КРИЗА ВІКУ -- ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

13.


    Аронова, Е. А.
    Личностные аспекты саморегуляции у старшеклассников, обучающихся по традиционной системе и системе Д. Б. Эльконина - В. В. Давыдова : Психология обучения [Текст] / Е. А. Аронова // Журнал прикладной психологии. - 2004. - N1. - С. 16-22.
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія навчання
   психологія старшокласника

   саморегуляція

Кл.слова (ненормовані):
саморегуляция школьников -- развивающее обучение


Є примірники у відділах: всього 5 : Ч.З.№2 (5)
Вільні: Ч.З.№2 (5)

Знайти схожі

14.


    Федько, О.
    Механізми вдосконалення пам’яті, уваги і мислення старшокласників [Текст] / О. Федько // Психолог. - 2005. - N26/27(липень). - С. 3-62. - Зміст: Розвивальне навчання старшокласників в особистісно орієнтованій парадигмі ; Розділ 1. Засоби діагностики й корекції (педагогічна діагностика, психодіагностика, корекція) ; Розділ ІІ. Діагностика і корекція окремих психічних процесів (сприймання, увага, пам’ять, запам’ятовування, мислення ,уява)
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: навчання розвивальне
   психодіагностика

   Корекція

   Сприймання

   Увага

   пам’ять

   Запам’ятовування

   мислення

   уява

   психологія старшокласника

Кл.слова (ненормовані):
психодіагностика -- корекція -- сприймання, увага, память, мислення, уява


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

15.
371.01
Н 15


    Навчання і виховання обдарованої дитини : теорія та практика [Текст] : збірник наукових праць / НАПН України, Інститут обдарованої дитини (Київ), Інститут психології ім. Г. С. Костюка (Київ); гол.ред. Волощук І. С. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2010 - .
   Вип. № 2 (13). - 2014. - 158 с. : іл., табл. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 2310-1598. - 66.26 грн.
    Зміст:
ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ
Гоцуляк, Юрій. Законопроект "Про освіту обдарованих дітей": на шляху до диференційованої освіти / Ю. Гоцуляк. - С .6-12
Аніщенко, Наталія. Культурологічне значення формування музичного сприйняття у підготовці майбутнього вчителя / Н. Аніщенко. - С .13-25
Піонтковський-Вихватень, Богдан. Моральні принципи освіти обдарованих дітей у XX столітті / Б. Піонтковський-Вихватень. - С .26-30
Киричук, Валерій. Вплив активності особистості на розвиток обдарованості / В. Киричук, О. Прашко. - С .31-38
Смотрін, Володимир. Проектування формування готовності обдарованих старшокласників до вибору професії / В. Смотрін, К. Андросович. - С .39-46
Марченко, Светлана. Эстетическое формирование личности на примере художественно-творческой одаренности / С. Марченко. - С .47-51
Смалиус, Людмила. Підготовка психологів до роботи з обдарованою особистістю / Л. Смалиус. - С .52-59
Флярковська, Ольга. Творча самореалізація підлітків у процесі позакласної виховної роботи / О. Флярковська. - С .59-67
Якубовська, Марія. Культурологічна підготовка як один із засобів формування творчої індивідуальності майбутнього фахівця / М. Якубовська. - С .67-70
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОСТІ У ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Галкін, Сергій. Розвиток обдарованої дитини в умовах інформаційного суспільства / С. Галкін, Т. Юрченко. - С .71-78
Поліхун, Наталія. Критерії визначення готовності учня до самостійного дослідницького пошуку / Н. Поліхун, К. Постова. - С .79-89
Шевчук, Світлана. Розвиток інтелектуальної обдарованості вихованців як один з пріоритетних напрямів діяльності позашкільних закладів екологічного профілю / С. Шевчук. - С .89-100
ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ
Вінник, Наталія. Емпіричне дослідження досвідної складової особистісного розвитку інтелектуально обдарованих старшокласників: взаємозв’язок шкільної успішності та інтелекту / Н. Вінник. - С .101-106
Микитин, Оксана. Умови психолого-педагогічного супроводу розвитку творчих якостей особистості старшокласника / О. Микитин. - С .107-111
Давоян, Єлизавета. Обдарованість і аутизм: контент-аналіз дослідженості проблеми / Є. Давоян. - С .112-118
Якимова, Ірина. Методика моніторингу інтелектуальних особливостей дитини як засіб діагностики для виявлення інтелектуальної обдарованості старшокласників / І. Якимова, А. Павлова, М. Перцев. - С .118-127
Кузьменко, Віра. Вікові особливості розвитку естетичної обдарованості дітей старшого дошкільного віку / В. Кузьменко, Т. Грицишина, Л. Савенок. - С .128-139
Подшивайлов, Федір. Особливості мотиваційної сфери особистості інтелектуально обдарованих старшокласників / Ф. Подшивайлов. - С .140-145
Турбан, Вікторія. Онтогенез етичного становлення особистості / В. Турбан. - С .146-155
ББК 74.202.4я43
РУБ 371.01
Рубрики: Обдаровані діти--Україна--Продовжувані видання
   Навчання--обдаровані діти

   Виховання--обдаровані діти

   Психологія обдарованості

   Психологія старшокласника

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Кафедра загальної та практичної психології

Кл.слова (ненормовані):
самореалізація підлітків -- інтелектуальна обдарованість -- диференційована освіта


Дод.точки доступу:
Волощук, І. С. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України(Київ)Інститут обдарованої дитини(Київ); Інститут психології ім. Г. С. Костюка(Київ)
Примірників всього: 4
фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі

16.
371.01
Н 15


    Навчання і виховання обдарованої дитини : теорія та практика [Текст] : збірник науковизх праць / НАПН України, Ін-т обдаров. дитини НАПН України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; голов. ред. : Волощук І. С.]. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2010 - .
   Вип. № 1 (12), 2014. - 2014. - 158 с. : іл., табл. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISBN 2310-1598 : 66.26 грн.
    Зміст:
ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ
Онопченко, Олена. Формування інформаційної культури учнів початкової школи в умовах інформаційного інтернет-середовища / О. Онопченко. - С .6-12
Луценко, Людмила. Проблеми діагностики обдарованості дітей дошкільного віку / Л. Луценко, С. Самарченко. - С .13-18
Якимчук, Мирослава. Роль сучасних педагогічних технологій у процесі вивчення української мови лінгвістично обдарованими старшокласниками гімназії / Якимчук, Микола Козяр. - С .19-26
Волощук, Іван. Творчість, структура і зміст творчого потенціалу : англ. мовою / І. Волощук, К. Сіпко. - С .27-43
Остапчук, Олена. Дитяча обдарованість і самоідентифікація особистості: теоретико-педагогічний контекст / Олена Остапчук. - С .44-55
Аніщенко, Наталія. Педагогічна інтерпретація поняття художнього сприйняття особистості / Н. Аніщенко. - С .56-65
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОСТІ У ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Кремінський, Борис. Деякі аспекти формування змісту позашкільного навчання фізики обдарованої молоді в умовах профільного навчання / Б. Кремінський. - С .66-74
Тихенко, Лариса. Просвітницька діяльність у системі роботи з батьками обдарованих вихованців / Лариса Тихенко, Наталія Сидоренко. - С .75-80
Заярна, Вікторія. Організаційно-педагогічні засади розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку в умовах позашкільного навчального закладу / В. Заярна. - С .81-87
ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ
Павлик, Наталія. Психологічні закономірності гармонізації характеру обдарованої особистості в юнацькому віці / Н. Павлик. - С .88-99
Чудакова, Віра. Психологічна готовність до інноваційної діяльності та конкурентоздатність персоналу - головний ресурс організаційного розвитку / В. Чудакова. - С .100-126
Постова, Катерина. Визначення показників розвитку дослідницьких здібностей обдарованих підлітків / К. Постова. - С .127-134
Лук’янчук, Мар’яна. Вплив асоціативного навчання на творчий розвиток учнів молодших класів / Мар’яна Лук’янчук. - С .135-138
Туркова, Дар’я. Специфіка підготовки майбутніх практичних психологів з ознаками обдарованості / Д. Туркова. - С .139-144
Василенко, Наталія. Обдарованість як складова частина формування особистості дитини / Н. Василенко. - С .145-147
Зінченко, Світлана. Роль викладача у розвитку особистісних якостей дорослих учнів: творчий контекст / Світлана Зінченко. - С .148-155
ББК 74.202.4я43
РУБ 371.01
Рубрики: Дошкільна освіта--обдарованість дошкільників--Продовжувані видання
   Обдаровані діти--навчання

   Обдаровані діти--виховання

   Психологія обдарованості

   Психологія старшокласника

   Позашкільні заклади--обдаровані діти--творча особистість

   Обдаровані діти--дослідницька діяльність

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Кафедра загальної та практичної психології



Дод.точки доступу:
Волощук, І. С. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України(Київ)Інститут обдарованої дитини(Київ); Інститут психології ім. Г. С. Костюка(Київ)
Примірників всього: 4
фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі

17.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 196 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 102.25 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Коваленко, Євгенія Іванівна. Інноваційні підходи до управління загальноосвітніми навчальними закладами / Є. І. Коваленко. - С .7-14
Короленко, Віктор Леонтійович. Діяльнісні підходи до організації морального виховання дітей шкільного віку / В. Л. Короленко. - С .15-18
Лупивовк, Юлія Олексіївна. Асоціативність як психологічна основа монологічного мовлення / Ю. О. Лупивовк. - С .19-23
Лякішева, Анна Володимирівна. Сутнісні характеристики стилю життя особистості у соціальному оточенні / А. В. Лякішева, Л. К. Грицюк. - С .24-28
Mihokova, E. Analysis of the legal status quo fight against trafficking in human beings in Slovakia / E. Mihokova. - С .29-36
Потапчук, Тетяна Володимирівна. Моральна культура студентів: основні складові досліджуваного феномену / Т. В. Потапчук. - С .37-43
Примачок, Людмила Леонтіївна. Еволюція ідей альтруїзму в західній філософській і психологічній думці / Л. Л. Примачок. - С .44-48
Ратинська, Інна Василівна. Моральна відповідальність і свобода: логіка взаємозв’язку / І. В. Ратинська. - С .49-53
Ришкевич, Ольга Викторовна. Теоретико-методические аспекты актуализации синтеза искусств в процессе вокальной подготовки будущих учителей музыкального искусства / О. В. Ришкевич. - С .54-59
Стаднік, Надія Вікторівна. Сутнісні характеристики соціальної відповідальності студентів / Н. В. Стаднік. - С .60-64
Сухорукова, Світлана Вікторівна. Ресурсний підхід до формування індивідуального стилю майбутнього вихователя дітей дошкільного віку / С. В. Сухорукова. - С .65-70
Чирчик, Сергій Васильович. До проблеми діагностики якості вищої дизайн-освіти / С. В. Чирчик, С. В. Можаровський. - С .71-76
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Budnik-Przybylska, Dagmara. Changing in motivation for practising karate as individuals gain experience through training / D. Budnik-Przybylska. - С .77-85
Бережок, Владислава Юріївна. Значення природоохоронної діяльності в еколого-естетичному вихованні старшокласників / В. Ю. Бережок. - С .86-89
Ворник, Марія Миколаївна. Проектна методика навчання іноземної мови студентів-філологів гуманітарного вишу / М. М. Ворник. - С .90-94
Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Використання у виховній роботі з молодшими школярами родинних традицій українського народу / Т. В. Гордієнко. - С .95-98
Дубровська, Лариса Олександрівна. Класна година в системі діяльності класного керівника / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. - С .99-102
Дудчак, Галина Іванівна. Реалізація контрольно-результативного компонента педагогічного керівництва самостійною роботою майбутніх учителів початкових класів / Г. І. Дудчак. - С .103-107
Киричок, Інна Іванівна. Вплив Інтернету на морально-духовні та соціальні цінності старшокласників / І. І. Киричок, О. С. Гармаш. - С .108-113
Назаренко, Галина Анатоліївна. Потенціал варіативної складової навчального плану в контексті виховання культури демократизму учнів старших класів / Г. А. Назаренко. - С .114-119
Солова, Валентина Миколаївна. Толерантність вихователя літнього дитячого закладу оздоровлення і відпочинку у вирішенні педагогічних ситуацій / В. М. Солова. - С .120-125
Федак, Софія Андріївна. Особливості викладання предмета "Будівельна механіка" для іноземних студентів з англійською мовою навчання / С. А. Федак, С. І. Федак. - С .126-131
Шевчук, Марина Олександрівна. Організаційні основи позакласної роботи з трудового навчання в початковій школі / М. О. Шевчук. - С .132-136
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Вовк, Оксана Романівна. Готовність студентів до гуманістично спрямованого вирішення проблемних ситуацій: діагностика емоційно-ціннісного компонента / О. Р. Вовк. - С .137-142
Завгородня, Євгенія Євгенівна. Організаційно-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу майбутніх хореографів / Є. Є. Завгородня. - С .143-147
Клунко, Роксолана Юріївна. Формування правової культури майбутнього вчителя як елемент підготовки до професійної діяльності / Р. Ю. Клунко. - С .148-151
Козубцов, Ігор Миколайович. Обґрунтування переліку навчальних дисциплін навчального плану підготовки аспірантів у системі вищої військової освіти / І. М. Козубцов. - С .152-156
Костенко, Олена Сергіївна. Педагогічні умови формування культурологічної компетенції у майбутніх інженерів-педагогів / О. С. Костенко. - С .157-159
Ніколаєску, Інна Олександрівна. Інноваційна спрямованість діяльності викладача системи післядипломної освіти як умова професійно-педагогічної самореалізації / І. О. Ніколаєску. - С .160-164
Плаксін, Андрій Анатолійович. Роль креативності в розвитку дидактичної культури викладача ВНЗ МВС України / А. А. Плаксін. - С .165-170
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Матвієнко, Світлана Іванівна. Розвиток музичної освіти на Чернігівщині у I половині ХIХ ст. / С. І. Матвієнко. - С .171-175
Пасічник, Лариса Леонідівна. Професійна підготовка майбутніх вчителів у Німеччині: традиційні та інноваційні підходи / Л. Л. Пасічник. - С .176-180
Петько, Людмила Василівна. Педагогічні та виховні ідеї В. О. Сухомлинського у формуванні професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету / Л. В. Петько. - С .181-187
Яблочнікова, Ірина Остапівна. Підготовка магістрів-фінансистів у державах Балтії / І. О. Яблочнікова. - С .188-193
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Викладання іноземної мови

   Освіта--заклади освіти--управління

   Класний керівник--виховні години

   Психологія старшокласника

   Оздоровчі табори--виховна діяльність

   Професійна підготовка вчителів

   Вища освіта--якість вищої освіти

   Історія педагогіки--Україна

   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

   Чернігівщина--освіта--історія
    Німеччина--вища освіта

    Прибалтика--освіта



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)
Свободны: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

18.


    Горбинко, В. Н.
    О проблемах пребывания детей старшего школьного возраста в детских оздоровительных лагерях [Текст] / В. Н. Горбинко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N8. - С. 74-75.
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: дитяча психологія
   оздоровчі табори

   психологія старшокласника



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

19.


    Іваник, Г. С.
    Особливості психокорекційного впливу на розвиток позитивного мислення старшокласників [Текст] / Г. С. Іваник // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2007. - N4. - С. 19-24
Рубрики: мислення позитивне
   психологія старшокласника

   психокорекція



Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

20.


    Коробка, Л.
    Особливості психолого-педагогічної підтримки професійного самовизначення старшокласників [Текст] / Л. Коробка // Завуч : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів. - 2004. - N16 (червень). - С. 74-76
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія старшокласника
   професійне самовизначення

   саморозвиток

   життєві перспективи

Кл.слова (ненормовані):
САМОРЕАЛІЗАЦІЯ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-65 
 
Статистика
за 22.07.2024
Кількість запитів 145912
Кількість відвідувачів 1215
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя