Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 53
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-53 
1.


    Іванов, В.
    Реклама та зв’язки з громадськістю - поле діяльності сучасних мас-медіа [Текст] / В. Іванов // Пам’ять століть. - 2007. - N3. - С. 41-50 . - ISSN 0131-2685
Рубрики: реклама
   зв’язки з громад.(PR-технології)

   ЗМІ



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Іванова, І.
    Сутність, роль і місце реклами у процесі розвитку міжнародного бізнесу [Текст] / І. Іванова // Сіверянський літопис : Всеукраїнський науковий журнал. - 2007. - N4. - С. 184-192
Рубрики: реклама
   ЗМІ

Кл.слова (ненормовані):
міжнародний бізнес


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Акуличева, В. В.
    Рекламный текст как предмет исследования в гендерной лингвистике [Текст] / В. В. Акуличева // Филологические науки : Научные доклады высшей школы. - 2008. - N3. - С. 100-108 . - ISSN 0130-9730
Рубрики: гендер в різних галузях
   реклама

   російська мова--лінгвістика



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

4.
158.9(075.3)
А 73


    Ануфриева, Наталья Михайловна.
    Социальная психология [Текст] : курс лекций / Н. М. Ануфриева, Т. Н. Зелинская, Н. Е. Зелинский ; Межрегиональная Академия управления персоналом. - 3-е изд., перераб. и доп. - К. : МАУП, 2000. - 136 с. : ил. - Библиогр.: с. 131-132. - ISBN 966-608-044-3 : 7.90 грн., 8.50 грн.
ДРНТІ
ББК 88.5я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Соціальна психологія--історія
   Общение

   Межличностные отношения

   Деловое общение

   Психология малой группы

   Климат--социально-психологический--коллектив

   Конфликты

   Личность--психология

   Маркетинг

   Реклама

   Предпринимательство--психология

Анотація: Цель учебного пособия - помочь будущим менеджерам, бизнесменам и руководителям различных рангов приобрести различные знания в области социальной психологии - науки о закономерностях общения, поведения и взаимодействия людей.


Дод.точки доступу:
Зелинская, Татьяна Николаевна; Зелинский, Николай Ефимович; Межрегиональная Академия управления персоналом
Примірників всього: 16
фб (2), ав (2), Ч.З.№2 (11), пед. (1)
Свободны: фб (2), ав (2), Ч.З.№2 (11), пед. (1)
Знайти схожі

5.
002
Б 14


    Багрянцев, Юрий.
    Школа рекламного агента и менеджера [Текст] : методичний матеріал / Ю. Багрянцев. - К. : ТРК "ЮАна", 2005. - 95 с. - (Из опыта для опыта"). - ISBN 966-95909-3-0 : 2.40 грн.
ДРНТІ
ББК 76.006.5
РУБ 002
Рубрики: Реклама

Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

6.


    Балашова, А. Н.
    Электоральная коммуникация в средствах массовой информации [Текст] / А. Н. Балашова // Вестник Московского университета. Серия 12: Политические науки. - 2007. - N3. - С. 26-38 . - ISSN 0201-7385
Рубрики: право конституційне--вибори
   реклама

   ЗМІ

Кл.слова (ненормовані):
політичная комунікація -- электоральный выбор


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

7.


    Белецкая, И. В.
    Реклама в культурно-досуговой сфере [Текст] / И. В. Белецкая, Т. С. Гамина // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2006. - N2. - С. 20-24
Рубрики: реклама


Дод.точки доступу:
Гамина, Т. С.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

8.


    Борнякова, И. В.
    Межкультурный аспект рекламы как один из факторов, определяющих проблематику перевода рекламы [Текст] / И. В. Борнякова // Вестник Московского университета. Сер. 9, филология : Научный журнал. - 2006. - N5. - С. 128-134 . - ISSN 0130-0075
Рубрики: реклама


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

9.
301
В 45


    Виллард, Майкл.
    Пиарщик [Текст] / М. Виллард. - М. ; К. : Vidalia House ; К. : Саммит-Книга, 2004. - 456 с. : ил. - ISBN 966-7889-05Х : 21.00 грн.
ББК 60.550.65 + 76.006.5
РУБ 301
Рубрики: Кафедра філософії та соціології
   Паблик рилейшнз

   Реклама


Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

10.
6Ф6.5
В 61


    Вовчак, Іван Сільвестрович.
    Інформаційні системи та комп’ютерні технології в менеджменті: Теоретичні положення, приклади використання, методичні рекомендації по впровадженню [Текст] : навч. посібник для інженерно-техн. та економ. спец. ВНЗ / І. С. Вовчак ; Міністерство освіти і науки України, Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя. - Тернопіль : Карт-бланш, 2001. - 354 с. : іл. - Літ.: с.285-286. - ISBN 966-7952-01-0 (в пер.) : 16.50 грн.
ДРНТІ
ББК 32.965
РУБ 6Ф6.5
Рубрики: Економіка--економічна інформація
   Інформаційні технології--підручники та посібники для ВНЗ

   Інтернет

   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
інтранет -- комунікація -- маркетинг


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-53 
 
Статистика
за 24.05.2024
Кількість запитів 8811
Кількість відвідувачів 1233
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя