Пошуковий запит: <.>S=реклама<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 53
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Іванов, В. Реклама та зв’язки з громадськістю - поле діяльності сучасних мас-медіа [Текст] / В. Іванов> // Пам’ять століть. - 2007. - N3. - С. 41-50
. - ISSN 0131-2685 Рубрики: реклама зв’язки з громад.(PR-технології) ЗМІ
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Іванова, І. Сутність, роль і місце реклами у процесі розвитку міжнародного бізнесу [Текст] / І. Іванова> // Сіверянський літопис : Всеукраїнський науковий журнал. - 2007. - N4. - С. 184-192
Рубрики: реклама ЗМІ Кл.слова (ненормовані): міжнародний бізнес
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Акуличева, В. В. Рекламный текст как предмет исследования в гендерной лингвистике [Текст] / В. В. Акуличева> // Филологические науки : Научные доклады высшей школы. - 2008. - N3. - С. 100-108
. - ISSN 0130-9730 Рубрики: гендер в різних галузях реклама російська мова--лінгвістика
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 158.9(075.3) А 73
Ануфриева, Наталья Михайловна. Социальная психология [Текст] : курс лекций / Н. М. Ануфриева, Т. Н. Зелинская, Н. Е. Зелинский ; Межрегиональная Академия управления персоналом. - 3-е изд., перераб. и доп. - К. : МАУП, 2000. - 136 с. : ил. - Библиогр.: с. 131-132. - ISBN 966-608-044-3 : 7.90 грн., 8.50 грн.ББК 88.5я73 РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Соціальна психологія--історія Общение Межличностные отношения Деловое общение Психология малой группы Климат--социально-психологический--коллектив Конфликты Личность--психология Маркетинг Реклама Предпринимательство--психология Анотація: Цель учебного пособия - помочь будущим менеджерам, бизнесменам и руководителям различных рангов приобрести различные знания в области социальной психологии - науки о закономерностях общения, поведения и взаимодействия людей.
Дод.точки доступу: Зелинская, Татьяна Николаевна; Зелинский, Николай Ефимович; Межрегиональная Академия управления персоналом
Примірників всього: 16 фб (2), ав (2), Ч.З.№2 (11), пед. (1) Свободны: фб (2), ав (2), Ч.З.№2 (11), пед. (1) Знайти схожі
|
>5.
| 002 Б 14
Багрянцев, Юрий. Школа рекламного агента и менеджера [Текст] : методичний матеріал / Ю. Багрянцев. - К. : ТРК "ЮАна", 2005. - 95 с. - (Из опыта для опыта"). - ISBN 966-95909-3-0 : 2.40 грн.ББК 76.006.5 РУБ 002 Рубрики: Реклама
Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) Знайти схожі
|
>6.
|
Балашова, А. Н. Электоральная коммуникация в средствах массовой информации [Текст] / А. Н. Балашова> // Вестник Московского университета. Серия 12: Политические науки. - 2007. - N3. - С. 26-38
. - ISSN 0201-7385 Рубрики: право конституційне--вибори реклама ЗМІ Кл.слова (ненормовані): політичная комунікація -- электоральный выбор
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі
|
>7.
|
Белецкая, И. В. Реклама в культурно-досуговой сфере [Текст] / И. В. Белецкая, Т. С. Гамина> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2006. - N2. - С. 20-24
Рубрики: реклама
Дод.точки доступу: Гамина, Т. С. Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Борнякова, И. В. Межкультурный аспект рекламы как один из факторов, определяющих проблематику перевода рекламы [Текст] / И. В. Борнякова> // Вестник Московского университета. Сер. 9, филология : Научный журнал. - 2006. - N5. - С. 128-134
. - ISSN 0130-0075 Рубрики: реклама
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 301 В 45
Виллард, Майкл. Пиарщик [Текст] / М. Виллард. - М. ; К. : Vidalia House ; К. : Саммит-Книга, 2004. - 456 с. : ил. - ISBN 966-7889-05Х : 21.00 грн.ББК 60.550.65 + 76.006.5 РУБ 301 Рубрики: Кафедра філософії та соціології Паблик рилейшнз Реклама
Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) Знайти схожі
|
>10.
| 6Ф6.5 В 61
Вовчак, Іван Сільвестрович. Інформаційні системи та комп’ютерні технології в менеджменті: Теоретичні положення, приклади використання, методичні рекомендації по впровадженню [Текст] : навч. посібник для інженерно-техн. та економ. спец. ВНЗ / І. С. Вовчак ; Міністерство освіти і науки України, Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя. - Тернопіль : Карт-бланш, 2001. - 354 с. : іл. - Літ.: с.285-286. - ISBN 966-7952-01-0 (в пер.) : 16.50 грн.ББК 32.965 РУБ 6Ф6.5 Рубрики: Економіка--економічна інформація Інформаційні технології--підручники та посібники для ВНЗ Інтернет Реклама Кл.слова (ненормовані): інтранет -- комунікація -- маркетинг
Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя
Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) Знайти схожі
|
|
|