Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 53
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-53 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338/Г 49
Автор(и) : Гінгстон, Пітер
Назва : Найкраща книжка про збут і маркетинг
Вихідні дані : Львів: Сейбр-Світло, 1995
Кільк.характеристики :208 с
Серія: Бібліотечка Малого Бізнесу
ISBN, Ціна 5-7702-0944-5: 3.00 грн.
ДРНТІ : 06.81.55
ББК : 65.290-2
Предметні рубрики (Галузі знань): Маркетинг
Збут
Реклама
Анотація: Найкраща книжка про збут і маркетинг - це практичний посібник для власників малих підприємств: Дає поради як збільшити обсяг збуту і дослідити ринок; Описує різні методи продажу; Розповідає як організувати рекламу, сприяти продажу і налагодити зв"язки з клієнтами; Радить, як розв"язати нелегкі проблеми з обігом готівки і гострою конкуренцією.
Примірники : всього : фб(2), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(2), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.1/П86
Назва : Психология менеджмента : научное издание
Вихідні дані : Х.: Гуманитарный центр, 2002
Кільк.характеристики :556 с
Примітки : Библиогр. в конце глав
ISBN (в пер.), Ціна 966-95859-5-3: 24.70 грн.
ДРНТІ : 15.21.45
ББК : 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Управление-- организация-- персонал
Менеджер-- должностные качества-- подготовка-- здоровье
Мониторинг
Персонал-- обучение
Конфликты
Маркетинг
Реклама
Паблик рилейшнз
Поведение экономическое
Спонсорство
Имидж
Менеджмент-- женский-- тренинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): меценацтво
Анотація: Прослеживается последовательная психологизация менеджмента в процессе его эволюции. Раскрывается психологическое обеспечение профессионального отбора и обучения менеджеров, их профессиональных функций, особенностей управления персоналом. Рассматриваются психологические аспекты маркетинга, а также слабо представленные в отечественной литературе вопросы женского менеджмента, тренинга менеджеров, их профессионального здоровья - долголетия.
Примірники : всього : Ч.З.№2(2), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(2), фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.3)/А 73
Автор(и) : Ануфриева, Наталья Михайловна, Зелинская, Татьяна Николаевна, Зелинский, Николай Ефимович
Назва : Социальная психология : курс лекций . -3-е изд., перераб. и доп.
Вихідні дані : К.: МАУП, 2000
Кільк.характеристики :136 с.: ил
Колективи : Межрегиональная Академия управления персоналом
Примітки : Библиогр.: с. 131-132
ISBN, Ціна 966-608-044-3: 7.90, 8.50, грн.
ДРНТІ : 15.41
ББК : 88.5я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- історія
Общение
Межличностные отношения
Деловое общение
Психология малой группы
Климат-- социально-психологический-- коллектив
Конфликты
Личность-- психология
Маркетинг
Реклама
Предпринимательство-- психология
Анотація: Цель учебного пособия - помочь будущим менеджерам, бизнесменам и руководителям различных рангов приобрести различные знания в области социальной психологии - науки о закономерностях общения, поведения и взаимодействия людей.
Примірники : всього : фб(2), ав(2), Ч.З.№2(11), пед.(1)
Вільні : фб(2), ав(2), Ч.З.№2(11), пед.(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 6Ф7.3/К 56
Автор(и) : Ковалев, Алексей
Назва : Управление проектом по созданию интернет-сайта
Вихідні дані : М.: Альпина Паблишер, 2001
Кільк.характеристики :337 с
Серія: C.News
Примітки : Словарь спец. терминов: с.331-337
ISBN (в пер.), Ціна 5-94599-007-8: 75.60 грн.
ДРНТІ : 50.05.09
ББК : 32.973.202
Предметні рубрики (Галузі знань): Бізнес - план
Програмне забезпечення
Сайти-- створення
Финансирование
Подрядчик
Проектирование
Тестування
Внедрение
Планирование
Реклама
Маркетинг
Торговля
Доставка
Интеграционные программы
Предпринимательство
Бізнес
Анотація: В книге отражены все ключевые этапы управления проектом по созданию интернет-сайта, что позволяет иметь представление о способах использования интернет-ресурса в качестве действенного инструмента повышения конкурентноспособности бизнеса. Книга адресована в первую очередь директорам и менеджерам фирм, будет полезна всем, кто всерьез занимается предпринимательством. Использование сети Интернет может позволить им более эффективно работать з покупателями, поставщиками, партнерами и даже конкурентами.
Примірники : всього : аб(1), фб(1)
Вільні : аб(1), фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.1/Х21
Автор(и) : Харрис, Ричард
Назва : Психология массовых коммуникаций : Пер. с англ. . -4-е междунар. изд.
Вихідні дані : СПб.: Прайм - ЕВРОЗНАК; М.: ОЛМА-ПРЕСС, 2003
Кільк.характеристики :448 с
Серія: Проект "Психология Best"
Переклад видання: Harris R. J. A Cognitive Psychology of Mass Commucation. -London, 1999
Примітки : Библиогр.: с. 420-445
ISBN (в пер.), Ціна 5-93878-033-0: 36.70 грн.
ДРНТІ : 15.81.99
ББК : 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Средства массовой информации
СМИ (Средства массовой информации)-- электронные
Телевидение
Радио
Газета
Журнали
Телеигры
Чоловік-- психологія
Женщина
Информация
Реклама
Мораль
Нравственность
Телесериалы
Спорт-- экран
Новости
Политическая реклама
Насилие-- информационное
Насилие
Сексуальне насильство
Секс
Информационная война
Общественное мнение-- манипулирование
Сознание-- управление
Страх
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): www
Зміст : Средства массовой информации в нашем обществе: Учебное пособие для нашей жизни ; Практика и теория массовой коммуникации: Научный подход к изучению СМИ ; Изображение групп: Кривые социальные зеркала ; Реклама: Пища (и все остальное) для размышлений ; Мораль и нравственность: СМИ в роли родителей и пастырей ; Спорт на экране: Брак по рсчету или завоевание спорта телевидением ; Новости: Устанавливая повестку дня для всего мира ; Политика: Роль новостей и рекламы в победе на выборах ; Насилие: Так ли уж безобидны эти драки на экране? ; Секс: Возбуждение, отвращение ; Благотворительность в СМИ: СМИ приносят пользу и помогают людям ; Конструктивное использование СМИ в нашей жизни: Возможности нового тысячелетия
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 6Ф6.5/В 61
Автор(и) : Вовчак, Іван Сільвестрович
Назва : Інформаційні системи та комп’ютерні технології в менеджменті: Теоретичні положення, приклади використання, методичні рекомендації по впровадженню : навч. посібник для інженерно-техн. та економ. спец. ВНЗ
Вихідні дані : Тернопіль: Карт-бланш, 2001
Кільк.характеристики :354 с.: іл
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя
Примітки : Літ.: с.285-286
ISBN (в пер.), Ціна 966-7952-01-0: 16.50 грн.
ДРНТІ : 20.23.25
ББК : 32.965
Предметні рубрики (Галузі знань): Економіка-- економічна інформація
Інформаційні технології-- підручники та посібники для ВНЗ
Інтернет
Реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтранет--комунікація--маркетинг
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 002/П 64
Автор(и) : Потятиник, Борис В.
Назва : Медіа: ключі до розуміння : научное издание
Вихідні дані : Львів: ПАІС, 2004
Кільк.характеристики :312 с
Серія: Медіакритика
Примітки : Літ.: с. 283-290
ISBN (в пер.), Ціна 966-7651-18-5: 50.40 грн.
ДРНТІ : 19.21
ББК : 76.0 + 76.12
Предметні рубрики (Галузі знань): Медіа-критика
Мас-медіа
Телебачення
Інтернет
Медіа
Засоби масової інформації (ЗМІ)
Засоби масової комунікації
Медіанасильство
Періодичні видання
Цензура
Віртуальність
Свобода в журналістиці
Реклама
Інформація
Еротика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): преса--вільна преса--медіум
Зміст : ДОДАТКИ ; Чотири теорії преси/ І. Дзюба; В. Герберс; В. Войтенко; Д. Ловренс; А. Франс. Тридцять років із Сталіним. П’ятдесят років без Сталіна/ В. Герберс; В. Войтенко; Д. Ловренс; А. Франс. Війна світів/ В. Войтенко; Д. Ловренс; А. Франс. Шокова футурологія/ Д. Ловренс; А. Франс. Порнографія і непристойність/ А. Франс. Перший одяг/ А. Франс.
Примірники : всього : Ч.З.№3(12), ав(3), Ч.З.№2(2), аб(2), фб(1)
Вільні : Ч.З.№3(12), ав(3), Ч.З.№2(2), аб(2), фб(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 152/Д 86
Автор(и) : Душкина, Майя
Назва : Пять вечеров наедине с психологом
Вихідні дані : СПб.; М.; Х., Минск: Питер, 2004
Кільк.характеристики :174 с.: ил
ISBN, Ціна 5-469-00071-0: 7.50 грн.
ДРНТІ : 15.21.51
ББК : 88.35
Предметні рубрики (Галузі знань): карьера
отдых
Семья
воспитание
любовь
сексуальность
реклама
Общение
Манипуляции
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологическая война
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 33/З-41
Назва : Збірник тез доповідей учасників міжнародного молодіжного економічного форуму: 4-10 травня 2003 року м. Київ, КНЕУ
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 2003
Кільк.характеристики :306 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський Національний економічний університет
Примітки : текст доповідей парал. на укр. і англ. мовах
ISBN, Ціна 966-574-685-5: 4.00 грн.
ДРНТІ : 06
ББК : 65.01я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Інформаційна безпека
Міжнародний туризм
Економіка України-- банки
Фондовий ринок
Комерційні підприємства
підприємництво
СОТ (Світова організація торгівлі)
Реклама
Інформаційне забезпечення підприємства
Інвестиції
Інвестиції іноземні
Мале підприємництво
Споживачі
Бідність
Маркетинговые исследования
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціни на нафту--укртелеком--отчетность в налоговую службу--автоматизация отчетности--корпоративні облігації--регулювання торгівлі--оподаткування підприємництва--зарубіжне інвестування--етика реклами--мерчендайзинг--франчайзинг--кредитні спілки--кластеры--кредитування економіки--управління ризиком
Зміст : Актуальные проблемы информационной безопасности Украины/ Ю. Антонюк. Особенности ценообразования на рынке кредитных предложений/ В. О. Ануфриев. Етапи розвитку бартерних відносин в Україні/ І. Ахновська. Механізм узгодження національних і наднаціональних економічних інтересів в умовах глобалізації світового господарства/ В. Бабаєвська. Інформаційне суспільство та основні напрямки його формування в Україні/ В. Бобко. Положительные и отрицательные стороны культовых брэндов. Перспективы создания культовых брэндов в России/ А. Бобровский. Критерии эффективности маркетинга на предприятиях Украины и за рубежом/ Н. Волкова. Электронная отчетностть в Украине - шаг вперед к современному информационному обществу/ А. Галкин. Стан міжнародного банківського бізнесу на сучасному етапі/ А. П. Гвоздь. Проблеми відродження сталінізму і тоталітарного PR в суспільстві/ І. Голуб. Проблеми і перспективи розвитку ринку іпотечних цінних паперів в Україні/ В. Гоффе. Курсова політика як засіб залучення прямих іноземних інвестицій в Україну/ Н. Грицишин. Україна і СОТ: взаємодія та інтеграція/ Ю. В. Гусєв. Венчурное инвестирование в Украине/ Е. Индукаева. Основні тенденції розвитку страхових компаній в Україні/ О. Ісаєв. Финансово-кредитные учреждения на рынке финансовых услуг/ Н. Кабанец. До питання про членство України в СОТ/ А. Калінін. Значение межбанковского рынка для функционирования банковской системы/ А. Кищенко. Тенденції споживчого ринку україни/ Ю. Климко-Оверченко. Україна та СОТ: можливі наслідки інтеграції/ Н. Коваленко, І. Коваленко. Інституціональні умови ефективності витрат на рекламу/ К. Кузьменко. Тенденції розвитку туристичного бізнесу в Україні/ М. Марченко. Реклама і суспільство: етика і регулювання/ О. Пастух. Інвестиційні фонди на ринку фінансових послуг в Україні/ Н. Петрів. Маркетинговая эффективность рекламы/ В. Полонец. Визначення економічного ефекту інвестування рекламної діяльності/ С. Потапенко. Інвестиційний клімат України/ А. Шайхет.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 301(075.3)/М 74
Автор(и) : Мойсеєв, В'ячеслав Анатолійович
Назва : Паблік рилейшнз : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : К.: Академвидав, 2007
Кільк.характеристики :224 с
Серія: Альма-матер
Примітки : Літ.: с.220-223
ISBN, Ціна 978-966-8226-44-1: 22.00, 25.00, грн.
ДРНТІ : 04.21.41
ББК : 60.550.65я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Паблик рилейшнз
Засоби масової інформації (ЗМІ)
Реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): піар-компанія
Зміст : Паблік рилейшнз як сфера професійної діяльності ; Засоби реалізації завдань паблік рілейшнз ; Організація роботи в паблік рілейшнз ; Особливості використання паблік рілейшнз у різних сферах суспільного життя ; Псевдотехнології паблік рілейшнз і протидія їм
Примірники : всього : фб(2), ав(2), Ч.З.№2(7), аб(5)
Вільні : фб(2), ав(2), Ч.З.№2(7), аб(5)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 002/Б 14
Автор(и) : Багрянцев, Юрий
Назва : Школа рекламного агента и менеджера
Вихідні дані : К.: ТРК "ЮАна", 2005
Кільк.характеристики :95 с
Серія: Из опыта для опыта"
ISBN, Ціна 966-95909-3-0: 2.40 грн.
ДРНТІ : 19
ББК : 76.006.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Реклама
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Овчаренко А. Н.
Назва : Реклама как форма коммуникации влияния
Місце публікування : Журнал прикладной психологии. - М.: Издательский дом "ЭКО", 2005. - N6. - С. 28-41 (Шифр ЖПП-1/2005/6)
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія реклами
реклама
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Белецкая И. В., Гамина Т. С.
Назва : Реклама в культурно-досуговой сфере
Місце публікування : Соціальна педагогіка: теорія та практика. - Луганськ: Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2006. - N2. - С. 20-24 (Шифр С327798/2006/2)
Предметні рубрики (Галузі знань): реклама
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Литневская Е. И.
Назва : К вопросу о гендерной маркированности рекламы: отражение в рекламных текстах особенностей мужской и женской речи
Місце публікування : Вестник Московского университета. Сер. 9, филология: Научный журнал/ Издательство Московского университета. - 2006. - N3. - С. 62-70. - ISSN 0130-0075 (Шифр ВМУ-ФИЛ/2006/3). - ISSN 0130-0075
Предметні рубрики (Галузі знань): Гендерна соціалізація
реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендер в рекламе
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Райский С. И.
Назва : Мусорный язык рекламы
Місце публікування : Русский язык в школе и дома: Научно-популярный и учебно-методический журнал/ (Приложение к ж-лу "Русский язык в школе"). - М.: ООО "Наш язык", 2006. - N5. - С. 14-16 (Шифр РЯШД-1/2006/5)
Предметні рубрики (Галузі знань): реклама
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кальченко Л.
Назва : Тема профілактики дитячої бездоглядності та безпритульності в соціальній рекламі
Місце публікування : Соціальна педагогіка: теорія та практика. - Луганськ: Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2006. - N4. - С. 16-20 (Шифр С327798/2006/4)
Предметні рубрики (Галузі знань): соціальна педагогіка
реклама
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кафарський В.
Назва : Політична реклама: проблеми правового регулювання
Місце публікування : Право України. - К.: Міністерство юстиції України, 2006. - N10. - С. 64-69. - ISSN 0132-1331 (Шифр ПУ-1/2006/10). - ISSN 0132-1331
Предметні рубрики (Галузі знань): вплив ЗМІ
реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама політична
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Борнякова И. В.
Назва : Межкультурный аспект рекламы как один из факторов, определяющих проблематику перевода рекламы
Місце публікування : Вестник Московского университета. Сер. 9, филология: Научный журнал/ Издательство Московского университета. - 2006. - N5. - С. 128-134. - ISSN 0130-0075 (Шифр ВМУ-ФИЛ/2006/5). - ISSN 0130-0075
Предметні рубрики (Галузі знань): реклама
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Толмачева С. В., Генин Л. В.
Назва : Реклама глазами молодежи
Місце публікування : Социологические исследования: Научный и общественно-политический журнал/ Российская академия наук. - М.: Академиздатцентр "Наука", 2007. - N4. - С. 56-60. - ISSN 0132-1625 (Шифр СИ-1/2007/4). - ISSN 0132-1625
Предметні рубрики (Галузі знань): реклама
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тесленко О.В.
Назва : Воздействие рекламы на современную российскую молодежь
Місце публікування : Педагогическое образование и наука: Научно-методический журнал/ Международная академия наук педагогического образования ( МАНПО). - М.: Издательство " Ремдер", 2007. - N1. - С. 40-42 (Шифр ПОИН-1/2007/1)
Предметні рубрики (Галузі знань): Молодь зарубіжних країн
реклама
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-53 
 
Статистика
за 17.09.2024
Кількість запитів 12634
Кількість відвідувачів 662
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя