Пошуковий запит: <.>S=реклама<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 53
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Гінгстон П. Найкраща книжка про збут і маркетинг/П. Гінгстон. - 1995
|
>2.
| Психология менеджмента/Под ред. Г. С. Никифорова. - 2002
|
>3.
| Ануфриева Н. М. Социальная психология/Н. М. Ануфриева, Т. Н. Зелинская, Н. Е. Зелинский. - 2000
|
>4.
| Ковалев А. Г. Управление проектом по созданию интернет-сайта/А. Г. Ковалев; науч. ред. И. Курдюмов. - 2001
|
>5.
| Харрис Р. Психология массовых коммуникаций/Р. Харрис. - 2003
|
>6.
| Вовчак І. С. Інформаційні системи та комп’ютерні технології в менеджменті: Теоретичні положення, приклади використання, методичні рекомендації по впровадженню/І. С. Вовчак. - 2001
|
>7.
| Потятиник Б. В. Медіа: ключі до розуміння/Б. В. Потятиник. - 2004
|
>8.
| Душкина М. Пять вечеров наедине с психологом/М. Душкина. - 2004
|
>9.
| Збірник тез доповідей учасників міжнародного молодіжного економічного форуму: 4-10 травня 2003 року м. Київ, КНЕУ/Міністерство освіти і науки України, Київський Національний економічний університет. - 2003
|
>10.
| Мойсеєв В. А. Паблік рилейшнз/В. А. Мойсеєв. - 2007
|
>11.
| Багрянцев Ю. Школа рекламного агента и менеджера/Ю. Багрянцев. - 2005
|
>12.
| Овчаренко А. Н. Реклама как форма коммуникации влияния/А. Н. Овчаренко // Журнал прикладной психологии. -М.:Издательский дом "ЭКО", 2005,N N6.-С.28-41
|
>13.
| Белецкая И. В. Реклама в культурно-досуговой сфере/И. В. Белецкая, Т. С. Гамина // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2006,N N2.-С.20-24
|
>14.
| Литневская Е. И. К вопросу о гендерной маркированности рекламы: отражение в рекламных текстах особенностей мужской и женской речи/Е. И. Литневская // Вестник Московского университета. Сер. 9, филология, 2006,N N3.-С.62-70
|
>15.
| Райский С. И. Мусорный язык рекламы/С. И. Райский // Русский язык в школе и дома. -М.:ООО "Наш язык", 2006,N N5.-С.14-16
|
>16.
| Кальченко Л. Тема профілактики дитячої бездоглядності та безпритульності в соціальній рекламі/Л. Кальченко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2006,N N4.-С.16-20
|
>17.
| Кафарський В. Політична реклама: проблеми правового регулювання/В. Кафарський // Право України. -К.:Міністерство юстиції України, 2006,N N10.-С.64-69
|
>18.
| Борнякова И. В. Межкультурный аспект рекламы как один из факторов, определяющих проблематику перевода рекламы/И. В. Борнякова // Вестник Московского университета. Сер. 9, филология, 2006,N N5.-С.128-134
|
>19.
| Толмачева С. В. Реклама глазами молодежи/С. В. Толмачева, Л. В. Генин // Социологические исследования. -М.:Академиздатцентр "Наука", 2007,N N4.-С.56-60
|
>20.
| Тесленко О.В. Воздействие рекламы на современную российскую молодежь/О.В. Тесленко // Педагогическое образование и наука. -М.:Издательство " Ремдер", 2007,N N1.-С.40-42
|
>21.
| Іванов В. Реклама та зв’язки з громадськістю - поле діяльності сучасних мас-медіа/В. Іванов // Пам’ять століть. -київ, 2007,N N3.-С.41-50
|
>22.
| Балашова А. Н. Электоральная коммуникация в средствах массовой информации/А. Н. Балашова // Вестник Московского университета. Серия 12: Политические науки. -М.:Издательство МГУ, 2007,N N3.-С.26-38
|
>23.
| Радина Н. К. О воздействии рекламы на детей дошкольного возраста/Н. К. Радина, Е. Ю. Галахова // Психолог в детском саду: Научно-практический журнал. -Москва:ООО " Исследовательская группа "Социальные науки", 2007,N N3.-С.114-120
|
>24.
| Іванова І. Сутність, роль і місце реклами у процесі розвитку міжнародного бізнесу/І. Іванова // Сіверянський літопис. -Чернігів:Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка, Чернігівський інститут інформації, бізнесу і права МНТУ, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, 2007,N N4.-С.184-192
|
>25.
| Чудовська-Кандиба І. Соціальні дискурси реклами : теоретичний аналіз/І. Чудовська-Кандиба // Віче. -К.:Верховна Рада України, 2008,N N4.-С.30-32
|
>26.
| Акуличева В. В. Рекламный текст как предмет исследования в гендерной лингвистике/В. В. Акуличева // Филологические науки. -М.:"Филологические науки", 2008,N N3.-С.100-108
|
>27.
| Лисичкіна І.О. Просодична організація англомовного дискурсу реклами (експериментально-фонетичне дослідження на матеріалі британської телевізійної реклами)/І.О. Лисичкіна. - 2005
|
>28.
| Стрелковська А. Л. Соціально-педагогічні умови формування позитивно спрямованої поведінки молоді засобами соціальної реклами/А. Л. Стрелковська. - 2007
|
>29.
| Шукало І.М. Англомовний комп’ютерний рекламний дискурс: семантичний та комунікативний аспекти (на матеріалі веб-сайтів британських туристичних компаній)/І.М. Шукало. - 2008
|
>30.
| Киричук Л. М. Прагмасемантичні особливості категорії оцінки в рекламному тексті (на матеріалі реклами журналу "ТІМЕ")/Л. М. Киричук. - 1999
|
|
|