Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 53
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-53 
1.


    Кафарський, В.
    Політична реклама: проблеми правового регулювання [Текст] / В. Кафарський // Право України. - 2006. - N10. - С. 64-69 . - ISSN 0132-1331
Рубрики: вплив ЗМІ
   реклама

Кл.слова (ненормовані):
РЕКЛАМА ПОЛІТИЧНА


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Борнякова, И. В.
    Межкультурный аспект рекламы как один из факторов, определяющих проблематику перевода рекламы [Текст] / И. В. Борнякова // Вестник Московского университета. Сер. 9, филология : Научный журнал. - 2006. - N5. - С. 128-134 . - ISSN 0130-0075
Рубрики: реклама


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

3.


    Толмачева, С. В.
    Реклама глазами молодежи [Текст] / С. В. Толмачева, Л. В. Генин // Социологические исследования : Научный и общественно-политический журнал. - 2007. - N4. - С. 56-60 . - ISSN 0132-1625
Рубрики: реклама


Дод.точки доступу:
Генин, Л. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Литневская, Е. И.
    К вопросу о гендерной маркированности рекламы: отражение в рекламных текстах особенностей мужской и женской речи [Текст] / Е. И. Литневская // Вестник Московского университета. Сер. 9, филология : Научный журнал. - 2006. - N3. - С. 62-70 . - ISSN 0130-0075
Рубрики: Гендерна соціалізація
   реклама

Кл.слова (ненормовані):
гендер в рекламе


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

5.


    Райский, С. И.
    Мусорный язык рекламы [Текст] / С. И. Райский // Русский язык в школе и дома : Научно-популярный и учебно-методический журнал. - 2006. - N5. - С. 14-16
Рубрики: реклама


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

6.


    Кальченко, Л.
    Тема профілактики дитячої бездоглядності та безпритульності в соціальній рекламі [Текст] / Л. Кальченко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2006. - N4. - С. 16-20
Рубрики: соціальна педагогіка
   реклама



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

7.


    Тесленко, О. В.
    Воздействие рекламы на современную российскую молодежь [Текст] / О.В. Тесленко // Педагогическое образование и наука : Научно-методический журнал. - 2007. - N1. - С. 40-42
Рубрики: Молодь зарубіжних країн
   реклама



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.


    Іванова, І.
    Сутність, роль і місце реклами у процесі розвитку міжнародного бізнесу [Текст] / І. Іванова // Сіверянський літопис : Всеукраїнський науковий журнал. - 2007. - N4. - С. 184-192
Рубрики: реклама
   ЗМІ

Кл.слова (ненормовані):
міжнародний бізнес


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


    Чудовська-Кандиба, І.
    Соціальні дискурси реклами : теоретичний аналіз [Текст] / І. Чудовська-Кандиба // Віче : Теоретичний і громадсько-політичний журнал. - 2008. - N4. - С. 30-32
Рубрики: реклама


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.


    Акуличева, В. В.
    Рекламный текст как предмет исследования в гендерной лингвистике [Текст] / В. В. Акуличева // Филологические науки : Научные доклады высшей школы. - 2008. - N3. - С. 100-108 . - ISSN 0130-9730
Рубрики: гендер в різних галузях
   реклама

   російська мова--лінгвістика



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

11.


    Іванов, В.
    Реклама та зв’язки з громадськістю - поле діяльності сучасних мас-медіа [Текст] / В. Іванов // Пам’ять століть. - 2007. - N3. - С. 41-50 . - ISSN 0131-2685
Рубрики: реклама
   зв’язки з громад.(PR-технології)

   ЗМІ



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.


    Балашова, А. Н.
    Электоральная коммуникация в средствах массовой информации [Текст] / А. Н. Балашова // Вестник Московского университета. Серия 12: Политические науки. - 2007. - N3. - С. 26-38 . - ISSN 0201-7385
Рубрики: право конституційне--вибори
   реклама

   ЗМІ

Кл.слова (ненормовані):
політичная комунікація -- электоральный выбор


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

13.


    Радина, Н. К.
    О воздействии рекламы на детей дошкольного возраста [Текст] / Н. К. Радина, Е. Ю. Галахова // Психолог в детском саду: Научно-практический журнал. - 2007. - N3. - С. 114-120
Рубрики: реклама
   вплив ЗМІ

   діти дошкільного віку



Дод.точки доступу:
Галахова, Е. Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.


    Овчаренко, А. Н.
    Реклама как форма коммуникации влияния [Текст] / А. Н. Овчаренко // Журнал прикладной психологии. - 2005. - N6. - С. 28-41
Рубрики: психологія реклами
   реклама



Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3)
Вільні: Ч.З.№2 (3)

Знайти схожі

15.


    Белецкая, И. В.
    Реклама в культурно-досуговой сфере [Текст] / И. В. Белецкая, Т. С. Гамина // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2006. - N2. - С. 20-24
Рубрики: реклама


Дод.точки доступу:
Гамина, Т. С.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

16.
301
В 45


    Виллард, Майкл.
    Пиарщик [Текст] / М. Виллард. - М. ; К. : Vidalia House ; К. : Саммит-Книга, 2004. - 456 с. : ил. - ISBN 966-7889-05Х : 21.00 грн.
ББК 60.550.65 + 76.006.5
РУБ 301
Рубрики: Кафедра філософії та соціології
   Паблик рилейшнз

   Реклама


Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

17.
76
Т 99


    Тягунова, М. М.
    Реклама на телевидении - двигатель прогресса или абсурд? [Текст] / М. М. Тягунова // Русский язык, литература, культура в школе и вузе : Научно-методический журнал. - 2011. - N 3. - С. 54-57.
ББК 76
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
реклама на телевидении


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

18.
338
Л 97
б-ка Бойка О. Д. / Л 97-фб


    Ляпина, Татьяна Валентиновна.
    Бизнес и коммуникации или Школа современной рекламы [Текст] / Т. В. Ляпина. - К. : Альтерпрес, 2002. - 353 с. - ISBN 966-542-183-2 : 24.00 грн.
Є автограф: Прим. 841336 : Ляпина, Татьяна Валентиновна
ББК 65.292 + 76.006.5
РУБ 338
Рубрики: Маркетингова стратегія
   Бізнес

   Комунікаційні процеси--теорії

   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
рекламна діяльність -- рекламна кампанія

Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

19.
301
М 74


    Моисеев, Вячеслав Анатольевич.
    Паблик рилейшнз - средство социальной коммуникации: (Теория и практика) [Текст] / В. А. Моисеев. - К. : Дакор, 2002. - 506 с. - ISBN 966-95845-2-3 : 20.00 грн.
ББК 60.550.65 + 65.290-2
РУБ 301
Рубрики: Кафедра філософії та соціології
   Кафедра економічної теорії

   Паблік рілейшнз (ПР)

   Засоби масової інформації (ЗМІ)

   Реклама

   Управлінська діяльність

   Підприємства


Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

20.
81.411.2
Ч-90


    Чумак, Е. П.
    Жанри СМИ. Реклама : урок русского языка в 11 классе [Текст] / Е. П. Чумак // Русский язык, литература, культура в школе и вузе : Научно-методический журнал. - 2010. - N 6. - С. 29-36.
ББК 81.411.2
Рубрики: уроки російської мови
   жанри ЗМІ

   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
брандмауэр -- вояжер -- слоган -- мотто -- пайлот-фильм -- пресс-релиз


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

21.
76
Ч-46


    Череповська, Н.
    Медіакультура та медіаосвіта учнів ЗОШ : візуальна медіакультура [Текст] / Н. Череповська // Бібліотека Шкільного світу. Зарубіжна література. - 2010. - N 11
ББК 76
Рубрики: Засоби масової інформації (ЗМІ)--історія
   медіакультура учнів

   викладання медіакультури в школі

   Реклама

   Здоров’я учнів

   комп’ютер і фізичне здоров’я

   Гігієна дітей та підлітків

   фотографія

   Телебачення

Кл.слова (ненормовані):
МЕДІАТЕХНОЛОГІЇ -- ФІЗИЧНІ ВПРАВИ -- ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ -- КІНЕМАТОГРАФ -- КОМЕРЦІЙНА РЕКЛАМА -- ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА -- КОМЕРЦІЙНА РЕКЛАМА


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

22.
76
Ч-46


    Череповська, Н.
    Медіакультура та медіаосвіта учнів ЗОШ : візуальна медіакультура [Текст] / Н. Череповська // Бібліотека "Шкільного світу". Психолог. Бібліотека. - 2010. - N 11. - 128 с.
ББК 76
Рубрики: засоби масової інформації--історія
   медіакультура учнів

   викладання медіакультури в школі

   Реклама

   Здоров’я учнів

   комп’ютер і фізичне здоров’я

   Гігієна дітей та підлітків

   медіагігієна

   фотографія

   Телебачення

Кл.слова (ненормовані):
медіатехнології -- ФІЗИЧНІ ВПРАВИ -- вправи для очей -- КІНЕМАТОГРАФ -- КАМЕРА-ОбСКУРА -- СТОРОбОСКОП -- КОМЕРЦІЙНА РЕКЛАМА -- ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА -- КОМЕРЦІЙНА РЕКЛАМА


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

23.
76
Ч-46


    Череповська, Н.
    Медіакультура та медіаосвіта учнів ЗОШ [Текст] : візуальна медіакультура / Н. Череповська // Історія України.Бібліотека. - 2010. - N 11(листопад). - С. 3-124
ББК 76
Рубрики: Засоби масової інформації (ЗМІ)--історія
   медіакультура учнів

   викладання медіакультури в школі

   Реклама

   Здоров’я учнів

   комп’ютер і фізичне здоров’я

   Гігієна дітей та підлітків

   медіагігієна

   фотографія

   Телебачення

Кл.слова (ненормовані):
медіатехнології -- фізичні вправи -- комерційна реклами -- політична реклама -- кінематограф


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

24.
76
Ч-46


    Череповська, Н.
    Медіакультура та медіаосвіта учнів ЗОШ : візуальна медіакультура [Текст] / Н. Череповська // Бібліотека Шкільного світу. Українська мова та література. - 2010. - N 11. - С. 1-126.
ББК 76
Рубрики: Засоби масової інформації (ЗМІ)--історія
   медіа-культура

   Медіапедагогіка

   викладання медіакультури в школі

   Реклама

   Здоров’я учнів

   комп’ютер і фізичне здоров’я

   Гігієна дітей та підлітків

   медіагігієна

   фотографія

   Телебачення

   Сприймання

Кл.слова (ненормовані):
МЕДІАТЕХНОЛОГІЇ -- ФІЗИЧНІ ВПРАВИ -- ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ -- КІНЕМАТОГРАФ -- КОМЕРЦІЙНА РЕКЛАМА -- ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА -- медіасприймання -- ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЗАХИСТ -- візуальна інформація -- соціальна реклама


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

25.
338
Э 53
б-ка Бойка О. Д. / Э 53-фб


    Эльбрюнн, Бенуа.
    Логотип [Текст] / Б. Эльбрюнн ; пер. с франц. Н. М. Баженова. - СПб. : НЕВА ; М. : ОЛМА-ПРЕСС, 2003. - 127 с. - (Школа бизнеса). - ISBN 5-7654-2376-0 : 5.00 грн.
ББК 65.290-2 + 76.006.5
РУБ 338
Рубрики: Маркетинг
   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
поняття системи -- основні етапи -- референтивна функція


Дод.точки доступу:
Баженова, Н. М. \пер.\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

26.
301(075.3)
С 43


    Скляренко, Наталія Владиславівна.
    Соціальна реклама в контексті дизайну [Текст] : навч. посібник для студ. спец. "Дизайн" денної та заочної форм навч. / Н. В. Скляренко, О. В. Романюк ; М-во освіти і науки України, Луцький нац. тех. ун-т. - К. : Видавець Олег Філюк, 2014. - 234 с. : іл., табл. - Бібліогр.: с. 178-184. - ISBN 978-966-373-745-4 : 162.00 грн.
УДК
ББК 60.56я73 + 85.128я73
РУБ 301(075.3)
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи
   Дизайн--Навчальні видання для вищої школи

   Соціологія--підручники та посібники для ВНЗ

   Соціальна реклама

Кл.слова (ненормовані):
соціальний плакат -- носії соціальної реклами -- зовнішня соціальна реклама -- інноваційна соціальна реклама -- рекламне повідомлення -- візуальна подача -- ембієнт-реклама -- курсове проектування
Анотація: Навчальний посібник присвячений висвітленню особливостей соціальної реклами з точки зору дизайну, що є важливим питанням у підготовці фахівців із вищою освітою спеціальності «Дизайн». Теоретичний матеріал посібника охоплює питання історії виникнення соціальної реклами у світі та на Україні зокрема, розкриває предметно-тематичну спрямованість та об'єкти соціальної реклами, її художньо-композиційні особливості та засоби образотворення, торкається психологічних аспектів сприйняття і окреслює її ефективність. Навчальний посібник також містить інформацію про особливості організації курсового проектування студентів спеціальності «Дизайн». У посібнику приділено увагу етапам виконання курсового проекту соціального спрямування, вимогам до змісту й оформлення демонстраційної графіки, пояснювальної записки та макетної частини. Посібник призначений для студентів вищих художніх і технічних навчальних закладів. Видання також може бути корисним викладачам шкіл, технікумів, дизайнерам, інженерам, художникам, мистецтвознавцям, архітекторам.


Дод.точки доступу:
Романюк, Ольга Василівна; Міністерство освіти і науки УкраїниЛуцький національний технічний університет
Примірників всього: 2
Ч.З.№3 (2)
Свободны: Ч.З.№3 (2)
Знайти схожі

27.
002
Г 36
б-ка Тимошика М. / Г 36-фб


    Георгієвська, Вікторія Володимирівна.
    Реклама - рушій розквіту: рекламно-довідкова преса на території Східної України (XIX- початок XX ст.) [Текст] / В. В. Георгієвська, Н. М. Сидоренко. - К. : АДЕФ-Україна, 2010. - 320 с. - ISBN 978-966-187-080-1 : 45.00 грн.
ББК 76.006.5
РУБ 002
Рубрики: Реклама
   Реклама--історія

   Преса--історія

   Преса--Україна

Кл.слова (ненормовані):
рекламно-довідкова преса


Дод.точки доступу:
Сидоренко, Наталія Миколаївна
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

28.
87.8
В 67


    Волинець, Олександр Олександрович.
    Комунікативна прагматика реклами як естетичний феномен масової культури [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.філософ.наук. Спец.09.00.08-естетика / О. О. Волинець ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2015. - 21 с. -
УДК
ББК 87.8
РУБ 87.8
Рубрики: Реклама
   автореферати дисертацій--естетика

   Кафедра філософії та соціології

Кл.слова (ненормовані):
рекламна комунікація


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

29.
40
Н 34


    Козоріз, Ірина Сергіїна.
    Відображення прагматичного потенціалу морфологічних особливостей німецькомовної реклами в українському перекладі [Текст] / І. С. Козоріз // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - Кн. 1. - С. 162-165
ББК 81.00я5
РУБ 40
Рубрики: Німецька мова--переклад
   Переклад

   Реклама

   мова реклами



Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3)
Вільні: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3)

Знайти схожі

30.
301
Л 84
б-ка Бойка О. Д. / Л 84-фб


    Луман, Никлас.
    Реальность массмедиа [Текст] : [монография] / Н. Луман ; пер. с нем. А. Ю. Антоновского. - М. : Канон+, 2012. - 240 с. - Пер. вид. : Die Realitat der Massenmedien / Niklas Luhmann. - ISBN 978-5-88373-275-0 : 60.00 грн.
ББК 60.56 + 76.0
РУБ 301
Рубрики: Мас-медіа
   Засоби масової інформації (ЗМІ)

   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
массовая коммуникация -- социальные функции
Анотація: Работа крупнейшего немецкого социолога, создателя концепции социальных систем, посвящена проблеме массмедиа, их места и роли в современном обществе. В своей книге автор развивает оригинальную трактовку массмедиа как обо•собленной социальной системы, функционирующей на основе двоичного кода «информация/неинформация». Книга может быть интересна социологам, политологам, журналистам, а также всем тем, кто интересуется характерными особенностями современных массмедиа.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Антоновский, А. Ю. \пер.\; Luhmann, Niklas
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

 1-30    31-53 
 
Статистика
за 11.09.2024
Кількість запитів 58349
Кількість відвідувачів 1224
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя