Пошуковий запит: <.>S=релігія і освіта<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Бабій М. Принцип свободи совісті у сфері державної освіти: умови реалізації/М. Бабій // Релігійна панорама. -К.:"Світ Знань", 2006,N N3.-С.49-53
|
>2.
| Янчук В. П. Роль науки, релігії та суспільства у формуванні моральної особистості/В. П. Янчук // Наука. Релігія. Суспільство. -Донецк:Донецький державний інститут штучного інтелекту. відділ у справах релігій Донецької обласної державної адміністрації, 2006,N N3.-С.42-48
|
>3.
| Рощина Л. О. Система навчання в православних духовних освітніх установах у перше десятиріччя незалежності України/Л. О. Рощина // Наука. Релігія. Суспільство. -Донецк:Донецький державний інститут штучного інтелекту. відділ у справах релігій Донецької обласної державної адміністрації, 2006,N N4.-С.212-221
|
>4.
| Вульфсон Б. Л. Религия, церковь и образование/Б. Л. Вульфсон // Педагогика, 2007,N N4.-С.3-8
|
>5.
| Заварзина Л. Э. Два столпа русской педагогики/Л. Э. Заварзина // Педагогика, 2007,N N4.-С.73-85
|
>6.
| Рыбин В. А. Религиозная идея в современной педагогике/В. А. Рыбин // Педагогика, 2007,N N4.-С.85-94
|
>7.
| Ковровський І. Г. Правові та організаційні засади системи релігійного виховання у державних школах Федеративної Республіки Німеччини/І. Г. Ковровський // Наука. Релігія. Суспільство. -Донецк:Донецький державний інститут штучного інтелекту. відділ у справах релігій Донецької обласної державної адміністрації, 2007,N N2.-С.111-117
|
>8.
| Стаферова Е. Л. Образование и религия в 1860-1870 гг.: взгляд из Министерства народного просвещения/Е. Л. Стаферова // Российская история. -М.:Наука, 2010,N N 6.-С.70-84
|
>9.
| Локшина О. І. До питання про релігійне визнання в змісті освіти державних шкіл США/О. І. Локшина // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Педагогічна преса, 2010,N № 4.-С.123-129
|
>10.
| Панич О. Церква - університету: український контекст/О. Панич // Філософська думка. -К.:Редакція часопису "Філософська думка", 2014,N N 1.-С.78-96
|
|
|