Пошуковий запит: <.>S=рефлексія<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Вачков И. Эмоциональная диалектика/И. Вачков // Шкільний психолог. -Москва:Издательский дом "Первое сентября", 2002,N N11.-С.7.
|
>2.
| Карпов А.В. Рефлексивность как психическое свойство и методика ее диагностики/ А.В. Карпов // Психологический журнал. -М.:Наука, 2003. т.Том24,N N5.-С.45-57.
|
>3.
| Бугерко Я. Процеси розгортання інтелектуальної рефлексії у модульно-розвивальному освітньому циклі/Я. Бугерко // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2003,N N4.-С.46-53
|
>4.
| Губкина Т.К. Социально-психологический тренинг с учителями/Т.К. Губкина // Психология и школа. -М.; Обнинск:Технограф, 2003,N N3.-С.91-118
|
>5.
| Слободенюк Л. Рівні та прийоми розвитку учнівської рефлексії/Л. Слободенюк // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2003,N N8(лютий).-С.8-9
|
>6.
| Завірюха Л.А. Оволодіння засадами толерантності у студентському середовищі/Л.А. Завірюха // Педагогіка толерантності. -К.:Педагогіка толерантності, 2003,N N1.-С.76-86.
|
>7.
| Пов’якель Н. І. Саморегуляція професійного мислення в системі фахової підготовки практичних психологів/Н. І. Пов’якель. - 2004
|
>8.
| Позняк Д. В. Рефлексивні механізми свідомості виборців як суб’єктів політичної взаємодії/Д. В. Позняк. - 2004
|
>9.
| Адаптація до початкової школи: Добірка статей // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2004,N N25/26 (липень).-С.80-108
|
>10.
| Ложкин Г.В. Феномен телесности в Я-структуре старшеклассников и содержании их жизненных проектов /Г.В. Ложкин, А.Ю. Рожднственский // Психологический журнал. -М.:Наука, 2004. т.Том25,N N2.-С.27-33
|
|
|