Пошуковий запит: <.>S=школи-інтернати<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Кулеша М. М. Стиль педагогічного спілкування вчителя початкових класів школи-інтернату як чинник мотивації учіння дітей/М. М. Кулеша. - 2004
|
>2.
| Улунова Г.Є. Психологічна корекція ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів /Г.Є. Улунова. - 2006
|
>3.
| Кулик І. В. Формування основ культури родинних взаємин учнів 1-4 класів шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності/І. В. Кулик. - 2009
|
>4.
| Огренич Н. М. Педагогічні умови формування соціальної відповідальності учнів шкіл-інтернатів для дітей-сиріт/Н. М. Огренич. - 1997
|
>5.
| Канішевська Л. В. Формування гуманних відносин учнів І-ІV класів шкіл-інтернатів для дітей-сиріт і дітей, які залишилися без піклування батьків, у позаурочній діяльності/Л. В. Канішевська. - 1995
|
>6.
| Ілляшенко Т. Індивідуальне навчання - не альтернатива спеціальній школі-інтернату/Т. Ілляшенко // Дефектолог. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 11(листопад).-С.3-7
|
>7.
| Анкуп Е. С. Социально-педагогическое сопровождение семьи в условиях школы-интерната/Е. С. Анкуп, Л. А. Сторожева // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. -М.:Консорциум "Социальное здоровье России", 2011,N N 1.-С.80-84
|
>8.
| Овчиннікова М. М. Об’єктивний зв’язок соціальної адаптації й рухової активності учнів навчальних закладів інтернатного типу як соціально-педагогічна проблема/М. М. Овчиннікова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2011,N N 2.-С.52-58
|
>9.
| Овчиннікова М. М. Загальна характеристика результатів впливу фізичного виховання на рівень соціальної адаптації дітей-сиріт в умовах шкіл інтернатного типу/М. М. Овчиннікова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2011,N N 3.-С.4-14
|
>10.
| Кузьміна О. В. Моральний світ та ціннісні орієнтації старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів - основні складові їхньої життєвої компетентності/О. В. Кузьміна // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2011,N N 3.-С.75-84
|
|
|