Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=інтуїція (творчість)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 156(075.3)/П 14
Автор(и) : Палій, Анатолій Андрійович
Назва : Диференціальна психологія : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : К.: Академвидав, 2012
Кільк.характеристики :432 с
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 978-966-8226-87-8: 48.00, 56.00, 48.00, грн.
ББК : 88.37я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра психології
Кафедра загальної та практичної психології
Диференціальна психологія-- підручники та посібники для ВНЗ
Темперамент-- психологія
Психологія темпераменту
Психологія характеру
Характер-- психологія
Здібності-- психологія
Психологія здібностей
Психологія інтелекту
Інтелект-- психологія
Обдарованість
Тестування здібностей
інтуїція (творчість)
Креативність-- діагностика
Зміст : Теоретико-методологічні засади диференціальної психології ; Формальні і з містові властивості індивідуальності ; Диференціальна когнітологія ; Детермінанти міжгрупових відмінностей
Примірники : всього : фб(1), ав(1), аб(26), Ч.З.№2(10)
Вільні : фб(1), ав(1), аб(26), Ч.З.№2(10)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.2/Т 89
Автор(и) : Турчин, Тамара
Назва : Пріоритетність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в навчальному процесі
Місце публікування : Рідна школа: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2011. - № 6. - С. 69-73. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2011/6). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 2 назв.
ББК : 74.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Творча діяльність учнів
Музичне виховання
інтуїція (творчість)
молодші школярі
Анотація: У статті визначається сутність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в процесі їх навчання, що досягається у сфері сприймання, оцінювання музики та творчій діяльності. Автор доходить висновку, що підтримування інтуїтивно-образного начала на уроках музики в початковій школі дасть можливість учням повніше усвідомити естетичну красу художніх образів і їх творення.
Знайти схожі

 
Статистика
за 03.06.2024
Кількість запитів 27970
Кількість відвідувачів 1394
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя