Пошуковий запит: <.>U=159.9(06)<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 309
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Яблоков С. В. Технологія проблемного навчання як ефективний спосіб навчання англійської мови/С. В. Яблоков, Г. О. Адамова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2018,N № 3.-С.152-160
|
>2.
| Голуб Н. М. Проблема взаємодії викладача та студентів у процесі лекції-візуалізації/Н. М. Голуб // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2018,N № 3.-С.161-167
|
>3.
| Завидівська О. І. Готовність до створення здоров’яорієнтованого середовища організації як особлива категорія професійної освіти майбутніх менеджерів/О. І. Завидівська // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2018,N № 3.-С.168-173
|
>4.
| Шевченко С. І. Розвиток критичного мислення під час аудіювання іншомовних повідомлень/С. І. Шевченко, І. Й. Халимон // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2018,N № 3.-С.147-151
|
>5.
| Липовецька Є. Ю. Зміст професійної діяльності екрівника гуртка декоративно-прикладного мистецтва/Є. Ю. Липовецька // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2018,N № 3.-С.128-132
|
>6.
| Пихтіна Н. П. Корекція негативної поведінки у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку засобами соціально-педагогічних і реабілітаційних ігор/Н. П. Пихтіна // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2018,N № 3.-С.133-139
|
>7.
| Пісоцький О. П. Характеристика продуктивних видів діяльності дітей старшого дошкільного віку/О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2018,N № 3.-С.140-146
|
>8.
| Ельбрехт О. М. Історія шкільного підручника США/О. М. Ельбрехт // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2018,N № 3.-С.199-206
|
>9.
| Матвійчук М. І. Організація оздоровлення та відпочинку дітей: міжнародна практика/М. І. Матвійчук // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2018,N № 3.-С.207-211
|
>10.
| Фурдуй С. Б. Фандрайзингова діяльність - підтримка розвитку інклюзивної освіти в Україні/С. Б. Фурдуй // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2018,N № 3.-С.212-217
|
|
|