Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (24)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.922.73<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.

Вінс В. А. Психолочні особливості переживання вікової кризи підлітками школи-інтернату для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування/В. А. Вінс. - 2003
2.

Кротенко В. І. Психологічні особливості емпатії підлітків/В. І. Кротенко. - 2001
3.

Фельдштейн Д. И. Взаимосвязь теории и практики в формировании психолого-педагогических оснований организации современного образования/Д. И. Фельдштейн // Мир психологии. -Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т:Рос. акад. образования, 2010,N № 4.-С.190-203
4.

Поліщук С. Психологічні особливості брехливості молодших школярів/Світлана Поліщук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 7.-С.8–11
5.

Терещенко І. Діти покоління Z, або Яка вона – сучасна дитина/Ірина Терещенко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 9.-С.27–32.
6.

Поліщук В. Вікова динаміка уваги в молодшому шкільному віці/Валерій Поліщук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 11.-С.8–11.
7.

Святенко Ю. Діагностика емоційного стану дитини молодшого шкільного віку за допомогою проективної методики "Картки з емоціями"/Юлія Святенко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 11.-С.44–47
8.

Іванова Є. О. Сімейні стосунки як чинник розвитку емоційного інтелекту підлітків/Є. О. Іванова. - 2017
9.

Ілляшенко Т. Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперактивним розладом/Тамара Ілляшенко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 7.-С.10–13
10.

Іграшки-монстрики – мода проти психологічного здоров’я'я дитини // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 10.-С.21.
11.

10 заборон для дорослих // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 10.-С.31.
12.

Розвиток особистості: термінологічний путівник // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 10.-С.30.
13.

Савінова Н. Гра дитини як лакмусовий папірець її психологічного неблагополуччя/Наталія Савінова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 3.-С.50–54.
14.

Фрази з подвійним змістом: що ми говоримо і що чує дитина // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 3.-С.[58–59].
15.

Луценко І. Психолого-педагогічний супровід дітей в ситуації воєнного конфлікту/Ірина Луценко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 6.-С.11–13.
16.

Шелег Т. В. Психологічні чинники життєтворчості у молодшому шкільному віці/Т. В. Шелег. - 2019
 
Статистика
за 10.08.2024
Кількість запитів 31210
Кількість відвідувачів 712
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя