Пошуковий запит: <.>U=159.922.73<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16 |
>1.
| Вінс В. А. Психолочні особливості переживання вікової кризи підлітками школи-інтернату для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування/В. А. Вінс. - 2003
|
>2.
| Кротенко В. І. Психологічні особливості емпатії підлітків/В. І. Кротенко. - 2001
|
>3.
| Фельдштейн Д. И. Взаимосвязь теории и практики в формировании психолого-педагогических оснований организации современного образования/Д. И. Фельдштейн // Мир психологии. -Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т:Рос. акад. образования, 2010,N № 4.-С.190-203
|
>4.
| Поліщук С. Психологічні особливості брехливості молодших школярів/Світлана Поліщук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 7.-С.8–11
|
>5.
| Терещенко І. Діти покоління Z, або Яка вона – сучасна дитина/Ірина Терещенко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 9.-С.27–32.
|
>6.
| Поліщук В. Вікова динаміка уваги в молодшому шкільному віці/Валерій Поліщук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 11.-С.8–11.
|
>7.
| Святенко Ю. Діагностика емоційного стану дитини молодшого шкільного віку за допомогою проективної методики "Картки з емоціями"/Юлія Святенко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 11.-С.44–47
|
>8.
| Іванова Є. О. Сімейні стосунки як чинник розвитку емоційного інтелекту підлітків/Є. О. Іванова. - 2017
|
>9.
| Ілляшенко Т. Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперактивним розладом/Тамара Ілляшенко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 7.-С.10–13
|
>10.
| Іграшки-монстрики – мода проти психологічного здоров’я'я дитини // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 10.-С.21.
|
>11.
| 10 заборон для дорослих // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 10.-С.31.
|
>12.
| Розвиток особистості: термінологічний путівник // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 10.-С.30.
|
>13.
| Савінова Н. Гра дитини як лакмусовий папірець її психологічного неблагополуччя/Наталія Савінова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 3.-С.50–54.
|
>14.
| Фрази з подвійним змістом: що ми говоримо і що чує дитина // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 3.-С.[58–59].
|
>15.
| Луценко І. Психолого-педагогічний супровід дітей в ситуації воєнного конфлікту/Ірина Луценко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 6.-С.11–13.
|
>16.
| Шелег Т. В. Психологічні чинники життєтворчості у молодшому шкільному віці/Т. В. Шелег. - 2019
|
|