Пошуковий запит: <.>U=159.98<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Полякова О. Б. Особенности самопонимания и самопринятия психологов и педагогов/О. Б. Полякова // Мир психологии. -Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т:Рос. акад. образования, 2010,N № 4.-С.112-119
|
>2.
| Голінська Т. Формування особистості дітей початкової школи засобами арт-терапевничного впливу/Тетяна Голінська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 4.-С.31–33
|
>3.
| Панок В. Г. Прикладна психологія: узмістовлення/В. Г. Панок // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2017,N N 2.-С.50-62
|
>4.
| Кобильченко В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню/В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 4.-С.7–14
|
>5.
| Луценко І. Психолого-педагогічний супровід дітей в ситуації воєнного конфлікту/Ірина Луценко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 6.-С.11–13.
|
>6.
| Продан Є. Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами/Є. Продан // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 2.-С.14–20
|
>7.
| Кобильченко В. Пояснювальні принципи як методологічний орієнтир спеціальної психології/В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 2.-С.33–47
|
>8.
| Шипелік Т. Можливості дельфінотерапії у роботі з підлітками з порушеннями інтелектуального розвитку легкого ступеня/Т. Шипелік // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 3.-С.53–63
|
>9.
| Тюріна І. Арт-терапія та арт-техніки в роботі шкільного психолога/Ірина Тюріна // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 5/6(611-612).-С.37–39.
|
|