Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=37:001.31(477)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 37:001.31(477)/П 12
Автор(и) : Павленко, Тетяна Степанівна
Назва : Вивчення інформаційних потреб освітян як чинник удосканалення формування фонду Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В. О. Сухомлинського
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісник АПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - К.: Педагогічна преса, 2010. - № 4. - С. 143-147 (Шифр ПП1/2010/4)
Примітки : Бібліогр.: 4 назв.
УДК : 37:001.31(477) + 026:37](477-25)ДНПБУ ім. В. О. Сухомлинського
ББК : 78
Предметні рубрики (Галузі знань): Бібліотеки України
Бібліотечні фонди
Анотація: Висвітлені попередні підсумки аналізу і наукової обробки результатів дослідження інформаційних потреб користувачів ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського, науково обгрунтовані напрями подальшого формування інформаційного ресурсу бібліотеки.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 37.014.3(477)/К 79
Автор(и) : Кремень В. Г.
Назва : Структурна модернізація освіти в контексті цивілізаційних змін
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісник АПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - К.: Педагогічна преса, 2011. - № 2. - С. 4-13 (Шифр ПП1/2011/2)
УДК : 37.014.3(477) + 37.013.3(477) + 37:001.31(477)
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): Модернізація освіти
Зміст освіти
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Анотація: На основі проблем сучасної освіти в країні, завдань і функцій освіти з погляду затребуваності людини знання, конкурентоспроможності вітчизняної освіти в європейському і світовому просторі розглянуто завдання освіти: 1) по-новому сформувати мету навчання й функції навчального процесу, роль індивідуальної й самостійної роботи; 2) роз'єднати початкову й базову школи, наблизивши до першої дошкільні заклади, перейти до профільної старшої школи; 3) на базі існуючої професійно-технічної освіти і вищих навчальних закладів І й ІІ р.а. створити окрему освітню ланку - середню професійну освіту, вивести технікуми й коледжі, які не готують бакалаврів, з ланки вищої освіти, укрупнути професійно-технічні заклади, а, де доцільно, об'єднати їх із технікумами; 4) відмовитися від дворівневої акредитації вищих навчальних закладів ІІІ й ІV р.а, підвищити потужність університетів; 5) узгодити з новим законодавством усю систему нормативних документів, перепідпорядковуючи заклади вищої освіти МОН України, розробити нову мережу навчальних закладів вищої й середньої професійної освіти та ін.
Знайти схожі

 
Статистика
за 23.07.2024
Кількість запитів 11304
Кількість відвідувачів 598
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя