Пошуковий запит: <.>U=37:001.32](477)<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 65
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Вашуленко М. 1 клас. Читання, письмо, розвиток мовлення/Микола Вашуленко, Ольга Прищепа, Оксана Вашуленко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 10.-С.31–37.
|
>2.
| Кремень В. Г. 25 років Національній академії педагогічних наук України: здобутки і перспективи/В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2017,N N 4.-С.5-13
|
>3.
| Каракоз С. Іван Зязюн (1938–2014)/Сусанна Каракоз // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 5.-С.8–11.
|
>4.
| Савченко О. Ідеї В. Сухомлинського у просторі української освіти/Олександра Савченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 4.-С.1–3.
|
>5.
| Кульбіда С. Вивчення будови словосполучення на уроках української мови з використанням жестової мови/Світлана Кульбіда // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 2.-С.20–40
|
>6.
| Савченко О. Види міжпредметних завдань на уроках літературного читання/Олександра Савченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 2.-С.5–8.
|
>7.
| Бех І. Виховна інноватика Василя Сухомлинського/Іван Бех // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 1.-С.1–3.
|
>8.
| Цимбалару А. Всеукраїнський експеримент як невід’ємний складник прогресивних змін в системі початкової освіти/Анжеліка Цимбалару // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 6.-С.1–4
|
>9.
| Гільберг Т. Встановлення причиново-наслідкових зв’язків як спосіб формування дослідницьких умінь у молодших школярів на інтегрованих уроках курсу "Я досліджую світ"/Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 1.-С.41–46.
|
>10.
| Савченко О. Ганс Крістіан Андерсен "Гидке каченя" вивчення великої за обсягом казки з прихованим смислом/Олександра Савченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 4.-С.12–16.
|
|
|