Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=37:001.32](477)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 65
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ілляшенко Т.
Назва : Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперактивним розладом
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 7. - С. 10–13. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2018/7). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 3 назви.
УДК : 373.3.015.3:159.922](477) + 159.922.73 + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Молодші школярі-- гіперактивні діти-- психологія навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гіперактивні діти--гіперактивні розлади--гіперактивність--прояви гіперактивності--психологія навчання--психолого-педагогічний супровід--дефіцит уваги--правила поведінки--порушення поведінки--психолого-медико-педагогічні консультації--молодші школярі
Анотація: У статті розглянуто проблему виховання та навчання дітей молодшого шкільного віку з гіперактивними розладами із дефіцитом уваги. Представлено програму планомірної допомоги дітям з гіперактивним розладом в освітньому закладі.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ілляшенко Т.
Назва : Чому діти агресивні?
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 7. - С. 15–18. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2019/7). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.015.3:159.942.5](477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Молодші школярі-- агресивна поведінка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агресивність--емоційні стани--агресивна поведінка--прояв агресії--інстинкт самозбереження--дитяча агресивність--гіперактивний розлад--молодші школярі
Анотація: У статті розповідається про дитячу агресивність та агресивну поведінку дітей молодшого шкільного віку.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.3.014.3(477)/Z99
Автор(и) : Ілляшенко Т.
Назва : Щоб оцінка перестала бути каральною : (читаючи проект реформи початкової школи)
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 10. - С. 3–6. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2017/10). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.014.3(477) + 371.26(477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова освіта в Україні-- реформування -- оцінювання
Початкова школа-- готовність дитини до школи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реформування--оцінювання--навчальні досягнення--словесне оцінювання--організація навчального процесу--готовність до навчання--початкова школа
Анотація: У статті розповідається про оцінювання дитячих успіхів у навчанні – це вузлове питання, від якого тягнуться ниточки і до мотивації навчання, і його якості, і формування компетенцій та особистості громадянина.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрусенко І.
Назва : Організаційно-педагогічні умови отрмування екологічної грамотності молодших школярів
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 8. - С. 25–28. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2017/8). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 3 назви.
УДК : 373.3.013.3:502/504](477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- уроки природознавства-- екологічна грамотність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): природознавство--екологічна грамотність--екологічна компетентність--екологічна освіта--екологічна проблемна ситуація--проектна діяльність--початкова школа
Анотація: У статті розповідається про зміст навчання предмета природознавства в початковій школі як інтегрованого, утворює система уявлень і понять, відібраних з різних приролничих наук на основі ідеї розкриття цідісності природи з урахуванням міжпредметних зв’язків, закономірностей і законів, знання яких складає основу розкриття взаємозв’язків і залежностей природи. Основою для формування екологічної грамотності у початковій школі є уроки природознавства і різні форми позаурочної діяльності молодших школярів.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бібік Н.
Назва : Ознаки компетентнісно орієнтованого уроку з предмета "Я у світі"
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 8. - С. 29–33. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2017/8). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.013.3:087.5](477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- уроки з курсу “Я у світі”
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зміст освіти--інтегровані курси--я у світі (навч. курс)--пізнання світу--компетентнісно орієнтований підхід--послідовне мотивування--початкова школа
Анотація: У статті розповідається про організацію змісту предмета "Я у світі" в початковій школі. Оригінальність змісту й методики предмета полягає у забезпеченні чуттєвої основи одержуваним знанням не тільки з цього предмета, а й інших предметів навчального плану.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бабяк О., Баташева Н.
Назва : Психокорекція емоційної сфери у дітей із затримкою психічного розвитку
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки і психології ім. Миколи Ярмаченка НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2020. - № 1(93). - С. 39–47. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2020/1). - ISSN 2312-2781
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
УДК : 376-056.34:616.89-008.1](477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- затримка психічного розвитку-- корекційні заняття
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти із затримкою психічного розвитку--емоційна сфера--психокорекція емоційної сфери--психокорекційна робота--емпіричне дослідження--дошкільники
Анотація: Мета статті – висвітлення результатів емпіричного дослідження, яке було спрямоване на виявлення специфіки емоційної сфери дітей із затримкою психічного розвитку й давало можливість простежити особливості функціонування її компонентів, а саме: перцептивного, когнітивного, вербального та експресивного та визначення напрямів психокорекційної роботи з формування емоційної сфери у дошкільників із ЗПР.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бех І.
Назва : Виховна інноватика Василя Сухомлинського
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2020. - № 1. - С. 1–3. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2020/1). - ISSN 0131-5358
УДК : 37.091.4Сухомлинський + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі початкової школи-- виховання учнів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сухомлиністика--виховна інноватика--виховні системи--видатні педагоги--український педагог--духовне перетворення особистості--виховання власною особистістю--мудрість--суспільно значуща діяльність--міжособистісні відносинни--гуманістичні якості
Анотація: Розкривається виховна інноватика Василя Сухомлинського, яка насамперед обумовлена неповторним і незміряним за своєю глибиною його духовним світом. Йдеться про виховання власною особистістю як виховання своєю святістю. Це ж найвища міра і ступінь духовного перетворення дитини як вихованця. Наголошується, що виховання власною особистістю як духовно-перетворювальна дія має складну і нині ще незвідану психологічну будову. Центральною категорією у цьому плані, за В. Сухомлинським, виступає "Мудрість". Саме в контексті цієї категорії він піднімається до філософсько-етичних вершин, щоб спуститися до глибин духовного перетворення особистості.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бех І.
Назва : Генезо-моделювальний метод виховання духовних цінностей особистості
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2020. - № 4(610). - С. 1–5. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2020/4). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
УДК : 37.015.31:17](477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- виховання-- моральне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моральне виховання--духовні цінності--генезо-моделювальний метод--виховання особистості--працелюбність--внутрішньо-поведінкова цілісність--виховні впрливи
Анотація: У статті розповідається про те, що описана нормативна модель розв’язання особистісного завдання щодо працелюбності є науково-психологічною основою правильної організації виховання учнів.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 37.017.92(477)/Б 55
Автор(и) : Бех І.
Назва : Компонентна технологія сходження зростаючої особистості до духовних цінностей
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 1. - С. 5–10. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2018/1). - ISSN 0131-5358
УДК : 37.017.92(477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Виховання-- духовне виховання-- компонентна технологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): духовне виховання--духовні цінності--компонентна технологія--духовність особистості--духовне спілкування--когнітивний компонент--духовно розвивальна самоцінність
Анотація: Запропонована виховна технологія сприяє усвідомленню зростаючою особистістю мети бажання, не пов’язаного з її нижчою природою, а наближає до високої духовності.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Богданець-Білоскаленко Н., Шумейко Ю.
Назва : Особливості роботи за навчально-методичним комплектом до підручника "Українська мова та читання. 3 клас. Частина 2" (автори: Н. Богданець-Білоскаленко, Ю. Шумейко)
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2020. - № 9(615). - С. 26-33. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2020/9). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
УДК : 373.3.016:821.161.2](075)(477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- уроки літературного читання у 3-му класі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): літературне читання--методика викладання--навчально-методичний комплект--змістові лінії--нова українська школа--компетентнісно орієнтовані завдання--початкова школа--3 клас
Анотація: У статті розглянуто методичну реалізацію змістових ліній ТОП у підручнику "Українська мова та читання. Частина 2".
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 08.06.2024
Кількість запитів 10537
Кількість відвідувачів 1188
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя