Пошуковий запит: <.>U=373.2.091.12:005.336.5:005.57](477)<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
| Кононко О. Наставництво як форма організації соціального простору початківця/Олена Кононко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 8.-С.6–10.
|
>2.
| Кононко О. Особливості методів підвищення фахової майстерності початківців/Олена Кононко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 8.-С.11–17.
|
>3.
| Три етапи роботи з педагогом-початківцем // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 8.-С.[18–19].
|
>4.
| Окерешко О. Welcome, або Допомагаємо початківцям самоорганізуватися/Олена Окерешко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 8.-С.26–31.
|
>5.
| Як допомогти педагогу-початківцю // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 8.-С.[38].
|
>6.
| Формуємо соціальний простір початківця // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 8.-С.39–41.
|
>7.
| Безсонова О. Вихователь для вихователів, або Навчаємо педагогів-наставників/Ольга Безсонова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 8.-С.61–71.
|
|