Пошуковий запит: <.>U=373.211.21(477)<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Кутеньова Н. Створюємо методичний веб-квест крок за кроком/Н. Кутеньова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2012,N № 10.-С.53-56.
|
>2.
| Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на червень-липень // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2012,N № 5.-С.16-18.
|
>3.
| Кіндрат І. Застосування інтелект-мап у методичній роботі/І. Кіндрат // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2012,N № 5.-С.9-15.
|
>4.
| Дятленко Н. Рекомендації щодо проведення відкритого заходу/Н. Дятленко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013,N № 10.-С.41.
|
>5.
| Шевченко Т. Педагогічний міст - інноваційна форма методичної роботи/Т. Шевченко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 3.-С.50-53
|
>6.
| Іванченко Н. У майбутнє – через сталий стиль життя/Наталія Іванченко, Оксана Крамаренко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 8.-С.53–56.
|
>7.
| Кіндрат І. Мотивація до самоосвіти як умова професійного розвитку педагогів/Інна Кіндрат // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 11.-С.4–11.
|
>8.
| Вихователю-методисту до нового навчального року: тримаємо руку на пульсі/підгот. Ніна Омельяненко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 8.-С.[20–23].
|
>9.
| Романюк І. Діяльність науково-методичного центру: відповідальність, партнерство, відкритість інноваціям/Ірина Романюк // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 8.-С.10–15.
|
>10.
| За які документи відповідає вихователь-методист: чек-ліст/підгот. Ірина Романюк // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 8.-С.[16–19].
|
|
|