Пошуковий запит: <.>U=373.3.016:811.161.2]:371.31<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Прищепа О. Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час письма/Ольга Прищепа // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 11.-С.17–19
|
>2.
| Сібільова А. Диференційовані завдання з української мови для 2 класу/Алла Сібільова, Наталія Зданевич // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 1.-С.14–17
|
>3.
| Марченко Л. Система вправ з розвитку критичного мислення на уроках в початкових класах/Лариса Марченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 1.-С.17–22
|
>4.
| Машина З. Формування комунікативної компетентності учнів/Зінаїда Машина // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 9.-С.15–18
|
>5.
| Вашуленко М. Робота над власними висловлюваннями (есе) на уроках української мови/Микола Вашуленко, Світлана Дубовик // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 10.-С.10–16.
|
>6.
| Пархоменко А. Система інтегрованих завдань під час вивчення буквосполучень дж – дз у 1 класі/Аліна Пархоменко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 10.-С.16–18.
|
>7.
| Колот М. Творчі види робіт на уроках української мови/Марина Колот // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 3.-С.15–20
|
>8.
| Петренко І. Система вправ і завдань на практичне засвоєння української фразеології молодшими школярами/Інна Петренко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 3.-С.22–26.
|
>9.
| Шимко А. Інтегрований урок у 1 класі/Анна Шимко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 3.-С.44–46.
|
>10.
| Чудакова О. Узагальнення знань з теми "Іменник"/Оксана Чудакова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 1.-С.22–24.
|
|
|