Пошуковий запит: <.>U=376-056.2/.3(477)<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Таранченко О. Ефективні технології викладання в інклюзивній школі/О. Таранченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 5.-С.50–53
|
>2.
| Луценко І. Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні/Інна Луценко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 3.-С.53–56
|
>3.
| Авдусенко Л. Цінності інклюзивної освіти/Людмила Авдусенко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 2.-С.61
|
>4.
| Данілавічютє Е. Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі/Еляна Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N №3.-С.7–19
|
>5.
| Якубенко О. З чого розпочати роботу в інклюзивному класі/Олена Якубенко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 12.-С.50–51.
|
>6.
| Данілавічютє Е. Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі/Е. Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 4.-С.53–64
|
>7.
| Засенко В. Освіта "особливих" дітей: стратегія розвитку/В. Засенко, Л. Прохоренко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2019,N № 3/4.-С.48–52
|
>8.
| Михайленко О. Прийоми і методи реабілітації дітей з комплексними порушеннями психофізіологічного розвитку. Реабілітація індивідуального підходу/О. Михайленко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 2.-С.48–64
|
>9.
| Татьянчикова І. Проблема формування інформатичних компетентностей у старшокласників із психофізичними порушеннями/І. Татьянчикова, Т. Сахно // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 2.-С.86–94
|
>10.
| Родименко І. Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з комплексними порушеннями/І. Родименко, О. Михайленко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 3.-С.7–22
|
|
|