Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=376-056.34:616.896]-053.4(477)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Недозим І.
Назва : Науково доказові методики формування соціального інтелекту у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 2. - С. 45–54. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/2). - ISSN 23122781
Примітки : Бібліогр.: 9 назв.
УДК : 376-056.34:616.896]-053.4(477) + 159.922.76:616.896 + 37:001.32](477)Недозим
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- дошкільний вік-- розлади аутичного спектра
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з розладами аутистичного спектра--соціальний інтелект--комплексний підхід--старші дошкільники--соціалізація--соціальне пізнання--соціальні навички--комунікація
Анотація: Розглянуто провідні тенденції сучасного етапу розвитку національної системи освіти та проаналізовано місце в цьому процесі дітей із розладами аутистичного спектра (надалі РАС). Також розглянуті поняття соціального інтелекту та представлені його структурні компоненти. Відповідно до цих компонентів проаналізовано наявні науково доказові методики роботи з дітьми з РАС та визначено найбільш ефективні методики щодо формування соціального інтелекту в дітей старшого дошкільного віку з РАС, серед них: "Втручання та інструкції за участю однолітків", "Навчання управлінню своєю поведінкою", "Соціальні історії", "Тренінг соціальних навичок", "Структурована група для ігор", "Інструкції і втручання за допомогою технологій", "Відеомоделювання", "Візуальна підтримка" та доведено необхідність застосування комплексного підходу, який сприяє підвищенню показників рівня розвитку окремих здатностей, що входять до структури соціального інтелекту.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Недозим І.
Назва : Особливості розвитку та формування соціального інтелекту у дітей із розладами аутистичного спектра
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, H№ 3. - С. 54–63. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/3). - ISSN 23122781
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
УДК : 376-056.34:616.896]-053.4(477) + 159.922.76:616.896 + 37:001.32](477)Недозим
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- аутизм
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з розладами аутистичного спектра--соціальний інтелект--комплексний підхід--старші дошкільники--програма розвитку--корекційно-розвивальна програма--науково-доказові методики
Анотація: Висвітлено провідні тенденції сучасного етапу розвитку національної системи освіти та проаналізовано місце в цьому процесі дітей з розладами аутистичного спектра. Розглянуто питання соціального інтелекту та представлено його структурні компоненти, відповідно до розробленої моделі соціального інтелекту старших дошкільників. На основі результатів дослідження розроблено корекційно-розвивальну програму щодо підвищення рівня розвитку складових соціального інтелекту в дітей старшого дошкільного віку як з нормотиповим розвитком, так і з розладами аутистичного спектра.
Знайти схожі

 
Статистика
за 20.06.2024
Кількість запитів 3049
Кількість відвідувачів 762
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя