Пошуковий запит: <.>K=ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Коровкина, Н. Н. Специфика информационных умений и навыков в компетентностно ориентированном образовательном процессе [Текст] / Н.Н. Коровкина> // География и экология в школе ХХІ века : Научно-методический журнал. - 2007. - N3. - С. 64-65
Рубрики: Навчальний процес Кл.слова (ненормовані): інформаційна компетентність
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 24 Г 85
Грищенко, Н. В. Інформаційно-пізнавальні задачі (ІПЗ) як засіб формування інформаційної компетентності учнів [Текст] / Н. В. Грищенко> // Хімія : науково-методичний журнал. - 2010. - N 18. - С. 11-18
ББК 24 Рубрики: Викладання хімії в школі компетентність учня Кафедра хімії методична допомога вчителям Ніжина Кл.слова (ненормовані): інформаційно-пізнавальні задачі -- ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 22.183.4р10 К 77
Крамаренко, С. Г. Вплив інформаційних технологій на розвиток творчих здібностей інноваційної особистості [Текст] / С. Г. Крамаренко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 4. - С. 17-18.
ББК 22.183.4р10 + 73 Рубрики: Творчі здібності учнів Інформаційні технології навчання Кл.слова (ненормовані): інноваційна особистість -- інформаційна компетентність -- сенсорний досвід -- ерудиція учнів Анотація: В статті говориться про те, що розвиток глобальної комп'ютеризації, постійне оновлення інформаційних і комп'ютерних технологій нині безпосередньо пов'язані з розвитком і самореалізацією кожної людини. Водночас інформаційна компетентність виступає як невід'ємна риса інноваційної особистості.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 32 Е 72
Ермаков, Д. С. Информационная компетентность в информационном обществе / Д. С. Ермаков> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 26-30. - Библиогр.: 15 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 32 + 73 + 74в052 Рубрики: Техніка--технічні науки--обчислювальна техніка--комп’ютерізація освіти Інформатизація освіти Педагогіка--методологія--інформаційно-комунікативні технології--застосування Кл.слова (ненормовані): технічні науки -- ікомп’ютерізація -- методологія педагогіки -- педагогіка й науково-технічний прогрес -- інформаційна компетентність -- нформаційно-комунікативні технології (ІКТ) -- ІКТ -- ІКТ в освіті -- застосування інформаційно-комунікативних технологій -- застосування ІКТ в освіті Анотація: Запропоновано систему освітніх результатів в області роботи з інформацією та застосування інформаційно-комунікативних технологій. Предложена система образовательных результатов в области работы с информацией и применения информационно-коммуникативных технологий
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
|
Коцан, Ігор. Професійна підготовка сучасного вчителя: проблеми і орієнтири / Ігор Коцан> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 13-19. - Бібліогр.: 4 назви.
ББК 74.204.2 + 74.04(4Укр) Рубрики: Підготовка вчителів--проблеми Педагогічна освіта--європейський педагогічний проект Кл.слова (ненормовані): професійна підготовка -- підготовка вчителів -- сучасний вчитель -- мотивованість -- права дитини -- психолого-педагогічна компетентність -- інформаційна компетентність -- ціннісна платформа педагогічної освіти Анотація: Кожна країна зацікавлена в тому, щоб підготувати когорту таких учителів, які б не лише зебезпечували кількісну реалізацію завдань обов'язкового навчання, а й підносили на значно вищий рівень освіченість і культуру її громадян. Здійснити професійну підготовку такого фахівця надзвичайно складно. На заваді стають об'єктивні і суб'єктивні чинники, породжені суспільними перетвореннями, технічними здобутками, стереотипами і формалізмом наявної системи професійної підготовки, мотивованістю і ціннісними орієнтаціями майбутніх педагогів. Існує необхідність детально розглянути ті проблеми, з якими стикається кожен вищий навчальний заклад, що здійснює підготовку педагогічних працівників, та поміркувати над пошуком орієнтирів оновлення такої підготовки. Здійснювати такі пошуки краще в товаристві однодумців, яким стала Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи. Мета і завдання, яких прагне досягти ця поважна організація, переконують у важливості перспектив розвитку педагогічної освіти, що підтверджує розроблена Асоціацією <Педагогічна Конституція Європи>.
Дод.точки доступу: Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи \про неї\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 63.3р10 С 50
Смагін, І. І. Формування історичної предметної компетенції у старших класах [Текст] / І. І. Смагін> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 24. - С. 3.
ББК 63.3р10 Рубрики: Викладання історії в школі--компетентність учнів Кл.слова (ненормовані): історична предметна компетентність -- хронологічна компетентність -- просторова компетентність -- інформаційна компетентність -- логічна компетентність -- мовленнєва компетентність -- аксіологічна компетентність
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 22.183.4р10 К 82
Кривко, Наталія Валеріївна. Майстер-клас на тему "Інформаційна компетентність" [Текст] / Н. В. Кривко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 17-18.
ББК 22.183.4р10 Рубрики: Викладання інформатики в школі--майстер-клас Кл.слова (ненормовані): майстер-клас вчителя інформатики -- інформаційна компетентність -- обернена інтерференція -- конструювання поняття -- метод евристичних запитань -- схеми фішбоун -- інформатика в 5 класі -- конкурс вчитель року
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 74.202.6 Ш 49
Шеремет, Микола. Роль критичного мислення у формуванні інформаційної компетентності старшокласників [Текст] / М. Шеремет> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2013. - Том 16, N 1/2. - С. 62-67. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.202.6 Рубрики: Навчання--інформаційна компетентність учнів Кл.слова (ненормовані): інформаційна компетентність -- критичне мислення -- модель формування критичного мислення Анотація: У статті розглядається процес формування інформаційної компетентності старшокласників засобами критичного мислення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 63.3р10 Т 81
Тукало, Е. П. Формування інформаційної компетентності через роботу з історичними джерелами [Текст] / Е. П. Тукало> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 26. - С. 5-9.
ББК 63.3р10 Рубрики: Викладання історії в школі--практичні заняття Кл.слова (ненормовані): інформаційна компетентність -- робота з історичними джерелами -- історичні джерела -- формування історичної компетентності -- практичні заняття з історії Анотація: В статті йдеться мова про те, що з метою набуття школярами історичної та іншої компетентностей та відповідно до державних вимог із загальноосвітньої підготовки учнів окремою структурною складовою вперше стають спеціальні уроки - практичні заняття. Такі заняття в курсі історії мають подвійну мету: вони є способом вивчення нового матеріалу на основі опрацювання історичних джерел та важливим засобом формування предметних умінь і навичок учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 74 Г 85
Гриценко, А. Роль шкільного вчителя у формуванні інформаційної компетентності в старшокласників [Текст] / А. Гриценко> // Історія в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 12. - С. 34-38.
ББК 74 Рубрики: Навчальний процес вчитель--професійна компетентність інформаційно-комунікаційні технології Кл.слова (ненормовані): інформаційна компетентність -- старшокласники
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|