Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вікові особливості<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.
618г
Б 25


    Барш, Элизабет Паркер.
    Тайна женщины: Возрастные особенности физиологии и психологии женщины [Текст] : пер. с англ. / Э. П. Барш. - М. : РИПОЛ КЛАССИК, 1997. - 512 с. - (Ваши тайна). - ISBN 5-87927-010-6 : 5.00 грн.
ДРНТІ
ББК 57.14
РУБ 618г
Рубрики: Психологія--психологія жінки--вікові особливості
   Медицина--фізіологія жінки--вікові особливості

Кл.слова (ненормовані):
психологія жінки -- фізіологія жінки -- вікові особливості -- жінки

Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
88.8
В 27


    Веленко, А.
    Діти і макросередовище. Неформальне спілкування, тусовки, перебування поза межами школи, ранні статеві стосунки [Текст] / А. Веленко // Психолог. - 2010. - N 39(жовтень). - С. 20-22.
ББК 88.8
Рубрики: Підлітковий вік--психологія
   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
вікові особливості -- поради батькам


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
74.2
В 62


    Водоп’янова, Вікторія.
    Молодший школярик: навчаймо бережно [Текст] / В. Водоп’янова // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 58-59. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74.2
Рубрики: Молодші школярі--ставлення до навчання--виховання
   Психологічні процеси--вікові особливості--початкова школа

   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- ставлення до навчання -- виховання -- пізнавальні процеси -- відчуття -- мислення -- мотиваційна сфера -- увага -- психологія навчання -- початкова школа -- психологічні процеси -- вікові особливості
Анотація: У статті розповідається про навчання дітей молодшого шкільного віку. Проаналізовано вікові особливості деяких психологічних процесів.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

4.


    Кочерга, Олександр.
    Психофізіологічний портрет шестирічного першокласника [Текст] / О. Кочерга // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 6. - С. 21-25.
Рубрики: Першокласники--вікові особливості--психологія
   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
першокласники -- шестирічні діти -- вікові особливості -- психологія -- поведінка першокласників -- агресивність -- запальність -- пасивність -- гіперактивність -- здібності
Анотація: У статті розповідається про вікові, мовні, пізнавальні особливості шестирічної дитини. Подано поради й тести, що можуть бути використані вчителем у навчальному процесі.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

5.


    Богуш, Алла.
    Мовленнєва робота з дошкільниками: шляхи оптимізації / А. Богуш, Н. Гавриш // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 3. - С. 4-13.
ББК 74.102.12
Рубрики: Дошкільники--мовленнєвий розвиток
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- класифікація мовленнєвих занять -- методичні аспекти занять -- організація інтегрованих занять -- види інтегрованих занять -- інноваційні методи і засоби -- вікові особливості -- ефективність занять -- дошкільний вік -- мовленнєва компетенція дошкільників -- основи мови і мовлення
Анотація: У статті надаються рекомендації для вихователя, щодо забезпечення ефективності мовленнєвих занять в ДНЗ.


Дод.точки доступу:
Гавриш, Наталія

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
28.0р10
М 35


    Матяш, Надія.
    Теоретичні засади систематизації інформації учнями у процесі навчання біології / Н. Матяш // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 35-39. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 28.0р10 + 74.202.245
Рубрики: Навчальна інформація--засвоєння--уроки біології
   викладання біології в школі

Кл.слова (ненормовані):
навчальна інформація -- процес навчання -- довготривала пам’ять -- вікові особливості -- інформаційно-навчальне середовище -- сенсорно-перцептивний рівень -- когнітивний рівень -- знаннєвий рівень -- образно-оперативний рівень
Анотація: У статті розкрито окремі теоретичні засади систематизації інформації учнем у процесі навчання біології. Доведено, що ефективність процесу засвоєння навчальної інформації та її систематизації школярами зростає, якщо врахувати положення нейробіологічної концепції І. Кучерова, результати нейролінгвістичних досліджень О. Лурія та його послідовників, положення семантичної теорії інформації Ю. Шрейдера, інформаційної теорії Г. Драйдена, Д. Вос, К. Ровз, П. симонова, а також інформаційної основи діяльності В. Шадрикова.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
88.8
В 64


   
    Возрастные особенности восприятия мультфильмов дошкольниками / Е. О. Смирнова, М. В. Соколова [и др.] // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 33-45 : табл., рис. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія--мультфільми--сприйняття
Кл.слова (ненормовані):
сприйняття -- розуміння -- суб’єктивна ідентифікація -- мультфільми -- персонажі -- сюжет -- вікові особливості -- авторська позиція -- дошкільнята
Анотація: Досліджено проблему сприйняття мультфільмів дітьми 5-6 років. Представлено результати дослідження особливостей розуміння дошкільнятами сюжету мультфільмів, ідентифікації з його героями та можливість створення розповідей за мотивами мультфільму.


Дод.точки доступу:
Смирнова, Елена Олеговна; Соколова, Мария Владимировна; Матушкина, Наталья Юрьевна; Смирнова, С. Ю.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
74.100.58
С 60


    Соловйова, Л.
    Розвивальний потенціал рухливої гри у становленні довільної поведінки дошкільника / Людмила Соловйова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 34–39. - Зміст: Формування довільних дій у грі ; Дотримання правил як показник розвитку ; Особливості рухливої гри дошкільників різного віку.
ББК 74.100.58
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри
Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- рухливі ігри -- довільні дії -- довільна поведінка -- дошкільники -- вікові особливості


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
74.100.58
Д 11


    Дідич, М.
    Кожному в пісочниці погратися хочеться / Марія Дідич // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 46–51. - Зміст: Структура ігрової діяльності з піском ; Організація ігор з дітьми різного віку ; Ігри математичного змісту ; Конструювання ; Соціально-ігрове моделювання ; Додаток : Ігрові вправи математичного змісту з піском.
ББК 74.100.58
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- дидактичні ігри -- ігри з піском -- ігрова діяльність -- вікові особливості -- ігри математичного змісту -- конструювання -- соціально-ігрове моделювання -- ігрові вправи
Анотація: У статті йдеться про позитивний вплив ігор з піском на загальний розвиток дітей. Подано деякі правила щодо організації ігрової діяльності з піском.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
376-056.2/.3(477)
Д 17


    Данілавічютє, Е.
    Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі / Еляна Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - №3. - С. 7–19. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами -- інклюзивне освітнє середовище -- класифікаційні ознаки -- категорії дітей з особливими освітніми потребами -- індивідуальна траєкторія розвитку -- шкільна неуспішність -- дизонтогенез -- особистісно-орієнтований підхід -- індивідуальні особливості -- вікові особливості
Анотація: Представлено сучасні уявлення про біо-психо-соціальну модель розвитку організму дитини, розкрито структуру і динамічний зміст онтогенезу, його етапи відповідно до появи і специфіки прояву певних вікових особливостей, чинники, що їх визначають. Розкрито визначальну роль індивідуальної траєкторії розвитку для аргументації необхідності створення гнучкого освітнього середовища. На основі розкриття сутності понять "шкільна неуспішність", "дизонтогенез", аналізу причин їх виникнення, міжнародного досвіду становлення інклюзивної освіти розкрито поняття "діти з особливими освітніми потребами", визначено "класифікаційні ознаки" особливих освітніх потреб щодо пріоритетності освітнього критерію, а також окреслено категорії дітей з особливими освітніми потребами, навчання яких може відбуватися в умовах інклюзії.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
Статистика
за 19.06.2024
Кількість запитів 52980
Кількість відвідувачів 837
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя