Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=заняття-гра<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
74.102.26
Д 17


    Даніч, І.
    Умій дружити - не будеш тужити : тренінгове заняття-гра для дітей середньої групи [Текст] / Ірина Даніч // Дошкільне виховання. - 2015. - № 6. - С. 30-31 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102.26
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання
   Дошкільна освіта--заняття

Кл.слова (ненормовані):
соціальне виховання -- моральне виховання -- заняття-гра -- тренінгове заняття -- дружба дітей
Анотація: Подано приклад заняття для середньої групи, мета якого - розвивати мислення, мовлення, увагу дітей; виховувати дружелюбність; сприяти забезпеченню психофізичного комфорту малят, відчуття захищеності; формувати соціально-комунікативну компетентність; учити дітей виражати своє ставлення до інших різними способами; формувати уявлення про те, що кожна людина - унікальна і гідна поваги.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Оголь, Тетяна
    Клопоти маленьких мишенят : заняття-гра для дітей раннього віку [Текст] / Тетяна Оголь // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття--ігрові методи
Кл.слова (ненормовані):
ранній вік -- сенсорний розвиток -- дидактична гра -- рухлива гра -- заняття-гра
Анотація: Подано розробку заняття-гри для дітей раннього віку, мета якого - продовжувати вчити дітей слухати і розуміти мовлення дорослого, звернене до них, виконувати прості словесні доручення; створити умови для розгортання предметних дій та символічних ігрових ситуацій; формувати вміння використовувати в іграх набутий життєвий досвід та будувати нескладний ігровий сюжет; збагачувати досвід дітей різноманітними сенсорними враженнями; залучати до сенсорних дидактичних ігор; розвивати з'язне мовлення, мислення та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 27.06.2024
Кількість запитів 6542
Кількість відвідувачів 541
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя