Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=змістовність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
801.56(075.3)
Є 97


    Єщенко, Тетяна Анатоліївна.
    Лінгвістичний аналіз тексту [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Т. А. Єщенко. - К. : Академія, 2009. - 264 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-580-296-9 : 36.00 грн., 36.00 грн., 44.00 грн.
    Зміст:
Лінгвістичні класифікації текстів . - С .62-138
Основні категорії тексту . - С .139-202
ББК 83.011.7я73
РУБ 801.56(075.3)
Рубрики: Кафедра української літератури
   Лінгвістичний аналіз тексту--підручники та посібники для ВНЗ

   Тексти--класифікація

Кл.слова (ненормовані):
цілісність тексту -- зв’язність тексту -- дискретність тексту -- членованість тексту -- абзаци тексту -- заголовок тексту -- інформативність тексту -- змістовність тексту -- референційність тексту -- континуум тексту -- інтертекстуальність -- антропоцентричність тексту -- адресантність тексту

Примірників всього: 40
фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (10), аб (28)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (10), аб (28)
Знайти схожі

2.


    Цінько, С.
    Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань [Текст] / Світлана Цінько // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 6-11. - Бібліогр.: 19 назв.
ББК 81.411.1-9
Рубрики: викладання української мови в школі--мовленнєвий розвиток
Кл.слова (ненормовані):
усне висловлювання -- аудіювання -- усне мовлення -- писемне мовлення -- повідомлення -- вираження -- спонукання -- змістовність -- виразність -- вплив мовлення -- діалог -- монолог -- інтонація -- екстралінгвістичні засоби спілкування -- міміка -- жестикуляція -- пантоміміка -- текст
Анотація: У статті окреслено основні труднощі, які виникають у школярів під час сприймання усних висловлювань, з'ясовано особливості зорового й слухового сприймання, зумовлені специфікою усного й писемного мовлення.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий

Знайти схожі

 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 69271
Кількість відвідувачів 965
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя