Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=когнітивний рівень<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
28.0р10
М 35


    Матяш, Надія.
    Теоретичні засади систематизації інформації учнями у процесі навчання біології / Н. Матяш // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 35-39. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 28.0р10 + 74.202.245
Рубрики: Навчальна інформація--засвоєння--уроки біології
   викладання біології в школі

Кл.слова (ненормовані):
навчальна інформація -- процес навчання -- довготривала пам’ять -- вікові особливості -- інформаційно-навчальне середовище -- сенсорно-перцептивний рівень -- когнітивний рівень -- знаннєвий рівень -- образно-оперативний рівень
Анотація: У статті розкрито окремі теоретичні засади систематизації інформації учнем у процесі навчання біології. Доведено, що ефективність процесу засвоєння навчальної інформації та її систематизації школярами зростає, якщо врахувати положення нейробіологічної концепції І. Кучерова, результати нейролінгвістичних досліджень О. Лурія та його послідовників, положення семантичної теорії інформації Ю. Шрейдера, інформаційної теорії Г. Драйдена, Д. Вос, К. Ровз, П. симонова, а також інформаційної основи діяльності В. Шадрикова.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 18.07.2024
Кількість запитів 181847
Кількість відвідувачів 945
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя