Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=молодші школярі (6-10 років)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
74.200.5
К 44


    Кисіль, Світлана.
    Професійна орієнтація: сутність, зміст, принципи вікової диференціації [Текст] / С. Кисіль // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 7/8. - С. 37-40.
ББК 74.200.5
Рубрики: Виховання--професійна орієнтація школярів
   Дошкільне виховання--профорієнтаційна робота

   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
рання профорієнтація -- професійна орієнтація -- молодші школярі (6-10 років) -- основний шкільний вік (10-14 років) -- старший шкільний вік (14-16 років) -- старший шкільний вік (16-18 років)
Анотація: Метою статті є розкриття проблем організації професійної орієнтації з різними віковими групами молоді, що має на меті формування в неї свідомого професійного вибору та виховання прагнення бути професійно затребуваним у суспільстві.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
74.104
С 72


    Спичак, Марія.
    Питання наступності між дошкільною та початковою ланками освіти в контексті реалізації завдань Броварського НВО як Школи життєвого успіху [Текст] / М. Спичак // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 7/8. - С. 56-59.
ББК 74.104 + 74.202.242
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--психологічна служба
   Дошкільна освіта--наступність у навчанні

   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
наступність між дошкільною та початковою освітою -- адаптація першокласників до школи -- навчальна мотивація -- психолого-педагогічний супровід -- дошкільники -- молодші школярі (6-10 років) -- першокласники
Анотація: У статті розглянуто змість понять“особистісно орієнтований підхід”, “адаптація”, “навчальна мотивація”. Розглянуто основні аспекти роботи практичного психолога з дітьми та педагогічними працівниками у Броварському навчально-виховному об’єднанні для реалізації моделі школи життєвого успіху.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 01.07.2024
Кількість запитів 84502
Кількість відвідувачів 868
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя