Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=особистісні характеристики<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
88.374
С 54


    Собкин, В. С.
    Личностные особенности студентов-актеров разных поколений: инвариантивность и изменчивость / В. С. Собкин, Т. А. Феофанова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 4. - С. 32-47 : рис. - Библиогр.: 41 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.374
Рубрики: Студенти-актори--особистісні особливості
Кл.слова (ненормовані):
особистісні характеристики -- особистісні акцентуації -- психологія актора -- акторське перевтілення -- професійний відбір -- суб’єкт діяльності
Анотація: Представлено результати дослідження особистісних особливостей сучасних студентів-акторів в порівнянні з особливостями студентів-акторів середини 1970-х рр. Дослідження проведене за допомогою опитувальника Р. Кеттелла 16 PF. Аналізується ситуація відбору в театральний коледж, зіставляються особистісні особливості студентів-акторів набору 1976 р. і наборів 2010 і 2011 рр., Динаміка цих особливостей протягом першого року навчання і критерій відрахування з театрального коледжу. При зіставленні двох поколінь студентів було виявлено зміна значущості ряду особистісних особливостей, пов'язаних з уявою, емоційної рухливістю, соціальної сміливістю. Показано, що в результаті тренінгових занять на першому році навчання розвиваються такі якості, як гнучка соціальна взаємодія, рефлексія і дипломатичність.


Дод.точки доступу:
Феофанова, Т. А.; Кетелл, Реймонд Бернард (британський і американський психолог, вніс істотний внесок у розвиток диференціальної психології в областях рис особистості, здібностей та мотивації ; 1905-1998) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.


    Щебланова, Е. И.
    Взаимосвязь когнитивных способностей и личностных характеристик интеллектуально одаренных школьников / Е. И. Щебланова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 1. - С. 13-23. - Библиогр.: 20 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Інтелектуально обдаровані школярі--когнітивні здібності
   Інтелектуально обдаровані школярі--особистісні характеристики

Кл.слова (ненормовані):
інтелект -- креативність -- мотивація -- обдарованість -- тривожність -- когнітивні здібності -- особистісні характеристики -- обдаровані школярі
Анотація: Представлено результати взаємозв'язків когнітивних і особистісних характеристик інтелектуально обдарованих учнів 1, 3, 5, 7 і 9 класів (всього 600 чол.) Виявлено спільні та специфічні для кожного віку взаємозв'язки між когнітивними й особистісними показниками. Визначено структуру цих взаємозв'язків на різних етапах шкільного навчання.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
88.37
С 13


    Савин, Е. Ю.
    Диагностика самооцениваемых характеристик педагогического мышления [Текст] / Е. Ю. Савин // Психологическая диагностика : Ежеквартальный научно-методический и практический журнал. - 2012. - N 2. - С. 26-48.
ББК 88.37
Рубрики: Педагогічне мовлення
Кл.слова (ненормовані):
професійний досвід -- педагогічна імпровізація -- самоефективність учителя -- особистісні характеристики -- студенти-педагоги


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 11.08.2024
Кількість запитів 6615
Кількість відвідувачів 668
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя