Пошуковий запит: <.>K=парадигма освіти<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 С 31
Сенько, Ю. В. Профессиональный образ мира педагога и его педагогическая культура [Текст] / Ю. В. Сенько> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2011. - N 2. - С. 63-68.
. - ISSN 0869-561ХББК 74 Рубрики: Вчитель Вчитель--професійний рівень--педагогічний досвід Кл.слова (ненормовані): парадигма освіти -- педагогічна культура вчителя -- професійний образ світу педагога -- патернализм -- паттерн
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74в052 Т 36
Тестов, В. А. Информационное общество: переход к новой парадигме образования / В. А. Тестов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 3-10. - Библиогр.: 8 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в052 + 74в2: 73 + 74в55 + 74.584(2Рос)в052 Рубрики: Педагогіка--методологія Росія--педагогіка Кл.слова (ненормовані): методологія педагогічної науки -- педагогіка і науково-технічний прогрес -- інформаційне суспільство -- інновації в педагогіці -- науково-інформаційна діяльність -- ІКТ -- мережева освіта -- проектна діяльність -- інтернет-проекти -- філософія освіти -- парадигма освіти Анотація: У статті розглядаються труднощі які виникають у традиційній (індустріальної) парадигмі освіти при використанні сучасних інформаційних технологій
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Левітас, Ф. Л. Роль учителя історії в морально-етичному вихованні учнів / Ф. Л. Левітас> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 38-39.
ББК 74.200.5 Рубрики: Морально-етичне виховання--виховання історією Кл.слова (ненормовані): сучасний учитель -- вчитель історії -- морально-етичне виховання -- парадигма освіти
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 (вільний)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81.2Рос М 71
Мишатина, Н. Л. Тексты, которые мы выбираем: в поисках идеального проекта методики ХХІ в. / Н. Л. Мишатина, И. П. Цыбулько> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 21-28. - Библиогр.: 14 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 81.2Рос + 74в2: 81 + 74.268.1Рос Рубрики: Педагогіка--методологія--педагогіка та інші науки--мовознавство Кл.слова (ненормовані): мовознавство -- російська мова -- парадигма освіти -- ФДОС (ФГОС) -- освітні стандарти -- освітні програми -- процес навчання -- викладання мов в школі -- лінгвістика -- лінгвоконцептоцентрічна модель -- лингвоконцептоцентрическая модель -- підсумковий контроль знань -- російська культура -- базові концепти культури -- філософські тексти -- компетенція -- компетентність Анотація: У статті аналізується освітній і виховний потенціал філософських текстів в контексті проблеми перевірки мовного розвитку школярів. Представлено один із можливих способів вирішення проблеми підсумкового контролю з російської мови з опорою на лінгвоконцептоцентрічну модель.
Дод.точки доступу: Цыбулько, И. П. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.04 К 53
Книш, Інна. Становлення нової вітчизняної парадигми освіти: off-line освіта як система vs on-line освіта як мережа [Текст] / І. Книш> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 3. - С. 42-49
ББК 74.04 Рубрики: Освіта--філософія освіти --інформаційно-комунікаційні технології Кл.слова (ненормовані): off-line освіта -- on-line освіта -- парадигма освіти -- філософія освіти Анотація: Показано, що невпровадження в освітній процес інформаційно-комунікаційних технологій призвело сучасну освітню систему до кризи, а сама освіта стала наріжним камнем, який призвів до появи нової вітчизняної парадигми освіти, яка формується на межі off-line освіти як системи та on-line освіти як мережі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 101:378 К 53
Книш, Інна. Класична освітня парадигма: суб’єкт-суб’єктні відносини [Текст] / І. Книш> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2017. - N 3. - С. 35-41.
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти Кл.слова (ненормовані): класична освіта -- парадигма освіти -- латинофільський освітній напрям -- візантійсько-російський освітній напрям -- слов’яно-греко-латинський освітній напрям -- старообрядницький освітній напрям
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|