Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=парадигма освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
74
С 31


    Сенько, Ю. В.
    Профессиональный образ мира педагога и его педагогическая культура [Текст] / Ю. В. Сенько // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2011. - N 2. - С. 63-68. . - ISSN 0869-561Х
ББК 74
Рубрики: Вчитель
   Вчитель--професійний рівень--педагогічний досвід

Кл.слова (ненормовані):
парадигма освіти -- педагогічна культура вчителя -- професійний образ світу педагога -- патернализм -- паттерн


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
74в052
Т 36


    Тестов, В. А.
    Информационное общество: переход к новой парадигме образования / В. А. Тестов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 3-10. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в052 + 74в2: 73 + 74в55 + 74.584(2Рос)в052
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогічної науки -- педагогіка і науково-технічний прогрес -- інформаційне суспільство -- інновації в педагогіці -- науково-інформаційна діяльність -- ІКТ -- мережева освіта -- проектна діяльність -- інтернет-проекти -- філософія освіти -- парадигма освіти
Анотація: У статті розглядаються труднощі які виникають у традиційній (індустріальної) парадигмі освіти при використанні сучасних інформаційних технологій


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.


    Левітас, Ф. Л.
    Роль учителя історії в морально-етичному вихованні учнів / Ф. Л. Левітас // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 38-39.
ББК 74.200.5
Рубрики: Морально-етичне виховання--виховання історією
Кл.слова (ненормовані):
сучасний учитель -- вчитель історії -- морально-етичне виховання -- парадигма освіти


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 (вільний)

Знайти схожі

4.
81.2Рос
М 71


    Мишатина, Н. Л.
    Тексты, которые мы выбираем: в поисках идеального проекта методики ХХІ в. / Н. Л. Мишатина, И. П. Цыбулько // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 21-28. - Библиогр.: 14 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 81.2Рос + 74в2: 81 + 74.268.1Рос
Рубрики: Педагогіка--методологія--педагогіка та інші науки--мовознавство
Кл.слова (ненормовані):
мовознавство -- російська мова -- парадигма освіти -- ФДОС (ФГОС) -- освітні стандарти -- освітні програми -- процес навчання -- викладання мов в школі -- лінгвістика -- лінгвоконцептоцентрічна модель -- лингвоконцептоцентрическая модель -- підсумковий контроль знань -- російська культура -- базові концепти культури -- філософські тексти -- компетенція -- компетентність
Анотація: У статті аналізується освітній і виховний потенціал філософських текстів в контексті проблеми перевірки мовного розвитку школярів. Представлено один із можливих способів вирішення проблеми підсумкового контролю з російської мови з опорою на лінгвоконцептоцентрічну модель.


Дод.точки доступу:
Цыбулько, И. П.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
74.04
К 53


    Книш, Інна.
    Становлення нової вітчизняної парадигми освіти: off-line освіта як система vs on-line освіта як мережа [Текст] / І. Книш // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 3. - С. 42-49
ББК 74.04
Рубрики: Освіта--філософія освіти --інформаційно-комунікаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
off-line освіта -- on-line освіта -- парадигма освіти -- філософія освіти
Анотація: Показано, що невпровадження в освітній процес інформаційно-комунікаційних технологій призвело сучасну освітню систему до кризи, а сама освіта стала наріжним камнем, який призвів до появи нової вітчизняної парадигми освіти, яка формується на межі off-line освіти як системи та on-line освіти як мережі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
101:378
К 53


    Книш, Інна.
    Класична освітня парадигма: суб’єкт-суб’єктні відносини [Текст] / І. Книш // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2017. - N 3. - С. 35-41.
УДК
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
класична освіта -- парадигма освіти -- латинофільський освітній напрям -- візантійсько-російський освітній напрям -- слов’яно-греко-латинський освітній напрям -- старообрядницький освітній напрям


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 01.07.2024
Кількість запитів 88853
Кількість відвідувачів 952
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя