Пошуковий запит: <.>K=підготовка вчителів<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 74.2 Z99
Ільман, Вікторія. Деякі аспекти вдосконалення професійної підготовки вчителя початкової школи: сучасні тенденції / В. Ільман> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 30-32. - Бібліогр.: 4 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.2 Рубрики: Вчителі початкової школи--професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): професійна підготовка вчителів -- шестилітки -- початкова школа -- вчителі -- підготовка вчителів -- вчителі початкової школи Анотація: У статті розкриваються сучасні тенденції вдосконалення професійної підготовкивчителя початкової школи. Експериментальними даними підтверджується необхідність поліпшення підготовки педагогів щод визначення психологічної готовності дітей шестирічного віку до школи.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
| 74 Р 33
Редько, Валерій. Сучасний підхід до навчання іноземних мов / В. Редько> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 54-55
Рец. на Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах : [підручник] / Л. С. Панова, І. Ф. Андрійко, С. В. Тезікова та ін. Л. С. Панова. - К. : ВЦ "Академія", 2010. - 328 с. - (Серія "Альма-матер"). . - ISSN 0131-6788ББК 74 Рубрики: Викладання іноземної мови в школі Підготовка вчителів іноземної мови Кафедра іноземних мов Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): вчителі -- підготовка вчителів -- вчителі іноземних мов -- підручники -- рецензія на підручники
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
>3.
| 74.2 П 31
Петрощук, Н. До проблеми профільного навчання: особливості диференціації освіти та підготовки вчителів : (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. Петрощук> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 3. - С. 52-55. - Бібліогр.: 10 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.2 Рубрики: Профільне навчання історія педагогіки України до 1917 р. Кл.слова (ненормовані): профільне навчання -- диференціація освіти -- підвищення фахової кваліфікації -- вчительські курси -- підготовка вчителів Анотація: У статті проаналізовано основні теденції, що вплинули на виникнення і розвиток профільного навчання в Російській імперії в кінці ХІХ - на початку ХХ ст., та висвітлено особливості організації й проведення конкурсів для професійної підготовки вчителів.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
| 74.58 К 95
Кучай, Олександр. Підготовка майбутнього вчителя інформатики в Польщі та Україні : порівняльний аналіз / О. Кучай> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 3. - С. 66-69. - Бібліогр.: 13 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.58 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів інформатики Підготовка вчителів в зарубіжних країнах Педагогіка--порівняльна педагогіка Польща--підготовка вчителів Кл.слова (ненормовані): система педагогічної освіти -- комп’ютеризація -- компетентність -- компетенція -- порівняльний аналіз -- вчителі інформатики -- підготовка вчителів -- підготовка майбутніх вчителів Анотація: У статті аналізуються головні тенденції змін систем педагогічної освіти Польщі та України, розглянуто їх загальні риси та охорактеризовано відмінності.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
| 74.2 Г 19
Ганжа, Олена. Критерії формування соціально-професійної зрілості майбутнього вчителя / О. Ганжа> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 65-69. - Бібліогр.: 21 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.2 Рубрики: Вчителі--соціально-професійна зрілість Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності майбутній вчитель вчитель--професійна компетентність Кл.слова (ненормовані): професійна зрілість -- соціально-професійна зрілість -- самовизначення -- соціально-професійна зрілість вчителів -- підготовка вчителів Анотація: У статті теоретично обгрунтовано критерії формування соціально-професійної зрілості майбутнього вчителя. Розглянуто поняття "самовизначення", "активність" та "відповідальність", що є базовими у визначенні показників соціально-професійного розвитку особистості.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
| 74.03(4УКР) Б 11
Білецький, Олексій. Організація системи підготовки вчителів народних училищ на Катеринославщині : (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. Білецький> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 74-78. - Бібліогр.: 18 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.03(4УКР) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності історія педагогіки України до 1917 р. Підготовка вчителів Кл.слова (ненормовані): земства -- народна освіта -- народні вчителі -- семінарії -- педагогічні інститути -- підготовка вчителів -- системи підготовки вчителів Анотація: У статті розглянуто розвиток системи педагогічної освіти на Катеринославщині у другій половині ХІХ - початку ХХ ст., проаналізовано вплив педагогічних ідей і діяльність М. Корфа, а також земських установ губернії щодо організації вчительських курсів і семінарій, розкрито зміст педагогічної освіти і курсів підвищення професійного рівня для вчителів губернії.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
| 74.58 З-86
Зорочкіна, Тетяна. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з обдарованими дітьми / Т. Зорочкіна> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 7. - С. 55-62. - Бібліогр.: 8 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.58 Рубрики: підготовка вчителів початкових класів робота з обдарованими дітьми Кл.слова (ненормовані): підготовка вчителів -- обдаровані діти -- початкові класи -- концептуальні засади підготовки Анотація: У статті розглядається концепція підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з обдарованими дітьми, визначено умови професійно-педагогічної підготовки творчого вчителя, здатного працювати зі здібними учнями.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>8.
| 74.58 П 43
Погрібний, Ігор. Традиції підготовки вчителів української мови і літератури / І. Погрібний> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 25-28.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.58 Рубрики: Вища освіта--національні університети--інститути Навчально-наукові інститути Вчителі--підготовка Кл.слова (ненормовані): філологи-персоналії україністів -- педагогічна справа -- лінгвістичні дослідження -- навчально- наукові інститути -- вчителі української мови та літератури -- підготовка вчителів Анотація: У статті розглядаються концептуальні засади професійної підготовки в ННІ української філології та соціальних комунікацій філологів-україністів, яка передбачає глибоке вивчення рідної мови, формування національної свідомості, виховання духовно багатої мовної особистості.
Дод.точки доступу: \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
>9.
| 74.58 Б 39
Безкопильний, Олександр. Роль Навчально-наукового інституту фізичної культури, спорту і здоров’я у підготовці вчителя сучасної школи / О. Безкопильний> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 29-33.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.58 Рубрики: Вища освіта--національні університети--інститути Вчителі фізичної культури--підготовка Кл.слова (ненормовані): навчально-наукові інститути -- підготовка фахівців -- досягнення -- навчання -- наука -- творчість -- підготовка вчителів Анотація: У статті висвітлено основні досягнення Навчально-наукового інституту фізичної культури, спорту і здоров’я з підготовки фахівців за спеціальністю " Фізичне виховання ".
Дод.точки доступу: \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
>10.
|
Боркач, Євгеній Ілліч. Проблеми підготовки вчителів в Угорщині / Євгеній Боркач> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 106-111. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.584 Рубрики: Підготовка вчителів в зарубіжних країнах освіта педагогічна Угорщина--вища педагогічна освіта Угорщина--вища освіта Кл.слова (ненормовані): реформування освіти -- зарубіжний досвід -- підготовка вчителів -- ступенева підготовка Анотація: У статті аналізуються особливості ступеневої підготовки вчителів в Угорщині та проблеми, що виникли в результаті її впровадження: зменшення інтересу студентів до професії вчителя, незбалансованість підготовки за двома спеціальностями, зниження якості підготовки. Вихід із ситуації, що склалася, угорські фахівці вбачають у поверненні до інтегрованої системи підготовки вчителів, що існувала в Угорщині до Болонського перетворення вищої освіти країни.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
|
|