Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=розвивальний потенціал<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Орел, Діана
    Розвивальна іграшка - реальність чи маркетонговий хід? [Текст] / Діана Орел // Дошкільне виховання. - 2017. - № 11. - С. 18-19 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--робота з батьками
Кл.слова (ненормовані):
розвивальний потенціал -- розвивальне середовище -- розвивальна іграшка -- іграшка
Анотація: Подано визначення терміну "розвивальна іграшка", описано від чого залежить її розвивальний потенціал, подано застороги щодо іграшок, які пригнічують розвиток психіки дитини.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
613.79
Ш 65


   
    6 порад: як забезпечити здоровий і повноцінний сон // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 7. - С. 45–47.
УДК
Рубрики: Дошкільники--гігієна--сон
Кл.слова (ненормовані):
діти дошкільного віку -- оздоровчий потенціал -- розвивальний потенціал -- поради батькам
Анотація: <Пам’ятка для батьків> щодо забезпечення здорового і повноцінного сну дітей дошкільного віку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
373.3.016:821.161.2](477)
С 13


    Савченко, О.
    Види міжпредметних завдань на уроках літературного читання / Олександра Савченко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 2. - С. 5–8. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки літературного читання
Кл.слова (ненормовані):
уроки літературного читання -- методика викладання -- міжпредметні зв’язки -- міжпредметні завдання -- читацька компетентність -- розвивальний потенціал -- виховний потенціал -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про системне використання міжпредметних зв’язків у початковій школі, які сприяють цілісному засвоєнню базових знань, умінь, цінностей і водночас допомагають різнобічному сприйманню навчального матеріалу. Способом реалізації міжпредметних зв’язків є міжпредметні завдання. Коло читання, зміст і структура читацької компетентності є основою для розроблення відповідних типів міжпредметних завдань і об’єднання їх у систему. Наведено приклади міжпредметних завдань до окремих розділів за підручником "Літературне читання" 3 клас (О. Я. Савченко).


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 28.08.2024
Кількість запитів 41556
Кількість відвідувачів 960
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя