Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціологічна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Богданова, О.
    Якою є, може та має бути публічна соціологія в Україні? / Олена Богданова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часоп. - 2012. - № 3. - С. 205-209. . - ISSN 1563-3713
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія--наукові заходи--конференції
   Соціологія--Україна

Кл.слова (ненормовані):
публічна соціологія -- соціологічна освіта -- дослідницькі гранти -- опитування населення -- українська соціологія
Анотація: У статті висвітлено роботу конференції "Актуальні проблеми публічної соціології", яка відбулася в Національному університеті "Києво-Могилянська академія" 28 травня 2012 р.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.


    Плахотнік, Ольга.
    Радикальні педагогіки в контексті "студентоцентрованої" соціогуманітарної освіти [Текст] / О. Плахотнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2014. - N 4. - С. 171-186. . - ISSN 1563-3713
ББК 74.584(4Укр) + 60р30
Рубрики: Соціологія--соціологічні освіта
   Соціологія--викладання соціології в ВНЗ

   Вища освіта--якість вищої освіти

Кл.слова (ненормовані):
соціологічна освіта -- викладання соціології -- студентоцентрований підхід -- студентоцентрована освіта -- радикальні педагогіки -- дискурсивні влади -- квір-педагогіка -- феміністична педагогіка -- якість викладання -- забезпечення якості освіти
Анотація: Метою статті є аналіз “студентоцентрованої” освітньої парадигми, критика неоліберального прочитання “студентоцентрованості” та її аксіологічне й епістемологічне переозначення через концепт радикальних педагогік. Автор пропонує приклади радикального педагогічного теоретизування: квір-інтерпретація феномену “незнаття”, переосмислення кооперативного навчання та практик звертання й іменування, деконструкція “прихованого навчального плану” тощо. Розглянуто перспективи можливих імплікацій радикальних педагогік в українську вищу освіту взагалі і викладання соціогуманітарних дисциплін зокрема.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 19.07.2024
Кількість запитів 103381
Кількість відвідувачів 820
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя