Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інформаційна взаємодія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
911.3:316.776+502.31(477)
Н11


    Нємець, Костянтин Аркадійович.
    Суспільно-географічні основи інформаційного розвитку соціогеосистем [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра геогр. наук : 11.00.02 - економічна та соціальна географія / К. А. Нємець ; Київський національний ун-т імені Тараса Шевченка. - Київ : КНУ ім. Т. Шевченка, 2006. - 30 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 65.04
Рубрики: географія економічна
   географія соціальна

   географія суспільна

   автореферати дисертацій--географія

Кл.слова (ненормовані):
регіональний розвиток -- інформаційні моделі -- інформаційний обмін -- інформаційна взаємодія


Дод.точки доступу:
Київський національний ун-т імені Тараса Шевченка
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

2.
74.202.245
Б 19


    Бак, Мирослав.
    Неперервність інформаційного супроводу освіти / Бак Мирослав // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 50-57. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 74.202.245
Рубрики: Навчання--технології навчання
   Навчання--інформаційно-комунікаційні технології

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- інформаційний простір -- інформаційний супровід учнів -- інформаційна взаємодія -- ІКТ-компетентність педагога
Анотація: Аналізується природа та завдання інформаційного супроводу освіти, прослідковується його спадкоємність на всіх стадіях освітнього процесу; підкреслюється, що інформаційний супровід має ґрунтуватися на розмаїтих інформаційно-комунікаційних технологіях, ефективність застосування яких значною мірою залежить від інформаційної компетентності педагога та наявних технічних можливостей; інформаційний супровід освіти передбачає не тільки використання зазначених технологій у навчальному процесі, але й розробку необхідних навчально-методичних матеріалів, створення особливої взаємодії освітнього призначення. Остання, зокрема, спрямована на збір, обробку, застосування і передачу інформації та здійснюється суб'єктами освітнього процесу з огляду на мету і зміст інформаційного супроводу освіти. Доведено, що інформаційний супровід має бути процесом неперервним і спадкоємним.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 21.07.2024
Кількість запитів 88664
Кількість відвідувачів 909
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя