Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=АКЦЕНТУАЦИИ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.
156
П 86


   
    Психология индивидуальных различий [Текст] : Учеб. пособие для студ. вузов / Под ред. Ю. Б. Гиппенрейтер, В. Я. Романова. - 2-е изд. - М. : ЧеРо, 2002. - 776 с. - (Хрестоматия по психологии). - ISBN 5-88711-178-Х (в пер.) : 39.90 грн.
    Зміст:
ОСНОВНЫЕ ПОНЯТИЯ, ЗАДАЧИ, ПРОБЛЕМЫ И МЕТОДЫ ДИФФЕРЕНЦИАЛЬНОЙ ПСИХОЛОГИИ
Анастази, А. Дифференциальная психология / С. Л. Рубинштейн; Т. Шибутани; А. Н. Леонтьев; А. Адлер. - С .13
Рубинштейн, С. Л. Способности / С. Л. Рубинштейн; Т. Шибутани; А. Н. Леонтьев; А. Адлер. - С .20
Рубинштейн, С. Л. Темперамент и характер / Т. Шибутани; А. Н. Леонтьев; А. Адлер; Л. С. Выготский. - С .40
Шибутани, Т. Развитие личной неповторимости / А. Н. Леонтьев; А. Адлер; Л. С. Выготский; В. С. Мерлин. - С .69
Леонтьев, А. Н. Индивид и личность / А. Адлер; Л. С. Выготский; В. С. Мерлин; Е. А. Климов : 92
Адлер, А. Стиль жизни / А. Адлер; Л. С. Выготский; В. С. Мерлин; Е. А. Климов; М. Мид. - С .98
Адлер, А. Ошибочный стиль жизни: история болезни / Л. С. Выготский; В. С. Мерлин; Е. А. Климов; М. Мид; И. С. Кон. - С .107
Выготский, Л. С. К вопросу о динамике детского характера / В. С. Мерлин; Е. А. Климов; М. Мид; И. С. Кон; И. П. Павлов. - С .115
Мерлин, В. С. Индивидуальный стиль деятельности и его системообразующая функция / Е. А. Климов; М. Мид; И. С. Кон; И. П. Павлов; Б. М. Теплов. - С .128
Климов, Е. А. Индивидуальный стиль деятельности / М. Мид; И. С. Кон; И. П. Павлов; Б. М. Теплов. - С .140
Мид, М. Чамбули: пол и темперамент / И. С. Кон; И. П. Павлов; Б. М. Теплов; В. Д. Небылицын. - С .144
Кон, И. С. Психология половых различий / И. П. Павлов; Б. М. Теплов; В. Д. Небылицын; К. М. Гуревич. - С .154
Павлов, И. П. Общие типы высшей нервной деятельности животных и человека / Б. М. Теплов; В. Д. Небылицын; К. М. Гуревич; С. Л. Рубинштейн. - С .160
Теплов, Б. М. Современное состояние вопроса о типах высшей нервной деятельности человека и методика их определения / Б. М. Теплов; В. Д. Небылицын; К. М. Гуревич; С. Л. Рубинштейн; Н. Д. Левитов. - С .163
Теплов, Б. М. Типологические свойства нервной системы и их значение для психологии / В. Д. Небылицын; К. М. Гуревич; С. Л. Рубинштейн; Н. Д. Левитов; Р. Мейли. - С .172
Небылицын, В. Д. Актуальные проблемы дифференциальной психофизиологии / К. М. Гуревич; С. Л. Рубинштейн; Н. Д. Левитов; Р. Мейли; И. В. Равич-Щербо. - С .179
Гуревич, К. М. Проблема социального и биологического в дифференциальной психофизиологии / С. Л. Рубинштейн; Н. Д. Левитов; Р. Мейли; И. В. Равич-Щербо; М. К. Акимова. - С .194
Рубинштейн, С. Л. Проблема способностей и вопросы психологической теории / Н. Д. Левитов; Р. Мейли; И. В. Равич-Щербо; М. К. Акимова; Б. М. Теплов. - С .200
Левитов, Н. Д. Проблема характера в современной психологии / Р. Мейли; И. В. Равич-Щербо; М. К. Акимова; Б. М. Теплов; К. Г. Юнг. - С .210
Мейли, Р. Факторный анализ личности / И. В. Равич-Щербо; М. К. Акимова; Б. М. Теплов; К. Г. Юнг; И. Кант. - С .215
Равич-Щербо, И. В. Исследование природы индивидуальных различий методом близнецов / М. К. Акимова; Б. М. Теплов; К. Г. Юнг; И. Кант; В. Вундт. - С .233
Акимова, М. К. Интеллектуальные тесты / Б. М. Теплов; К. Г. Юнг; И. Кант; В. Вундт; В. Д. Небылицын. - С .255
СПОСОБНОСТИ, ТЕМПЕРАМЕНТ, ХАРАКТЕР
Теплов, Б. М. Способности и одаренность / К. Г. Юнг; И. Кант; В. Вундт; В. Д. Небылицын; А. Г. Ковалев, В. Н. Мясищев. - С .262
Левонтин, Р. Умственные способности / Н. С. Лейтес; Стендаль; Э. Кречмер; В. С. Мерлин; Б. Г. Ананьев. - С .273
Юнг, К. Г. Феномен одаренности / И. Кант; В. Вундт; В. Д. Небылицын; А. Г. Ковалев, В. Н. Мясищев; З. Фрейд. - С .294
Лейтес, Н. С. Одаренные дети / Стендаль; Э. Кречмер; В. С. Мерлин; Б. Г. Ананьев; К. Г. Юнг. - С .304
Кант, И. О темпераменте / В. Вундт; В. Д. Небылицын; А. Г. Ковалев, В. Н. Мясищев; З. Фрейд; Ю. Б. Гиппенрейтер, В. Я. Романов. - С .313
Стендаль, Фредерик. Классификация человека / Ф. Стендаль. - С .318
Вундт, В. Темпераменты / В. Д. Небылицын; А. Г. Ковалев, В. Н. Мясищев; З. Фрейд; Ю. Б. Гиппенрейтер, В. Я. Романов; Э. Фромм. - С .341
Кречмер, Э. Теория темпераментов / В. С. Мерлин; Б. Г. Ананьев; К. Г. Юнг; У. Шелдон; П. Б. Ганнушкин. - С .343
Небылицын, В. Д. Темперамент / А. Г. Ковалев, В. Н. Мясищев; З. Фрейд; Ю. Б. Гиппенрейтер, В. Я. Романов; Э. Фромм; А. Е. Личко. - С .352
Мерлин, В. С. Отличительные признаки темперамента / Б. Г. Ананьев; К. Г. Юнг; У. Шелдон; П. Б. Ганнушкин; А. Е. Личко. - С .360
Ковалев, А. Г. Темперамент и характер / З. Фрейд; Ю. Б. Гиппенрейтер, В. Я. Романов; Э. Фромм; А. Е. Личко. - С .367
Ананьев, Б. Г. Строение характера / К. Г. Юнг; У. Шелдон; П. Б. Ганнушкин; А. Е. Личко. - С .372
ТИПОЛОГИИ И АКЦЕНТУАЛИЗАЦИИ ХАРАКТЕРА
Фрейд, З. Психоанализ и учение о характерах / Ю. Б. Гиппенрейтер, В. Я. Романов; Э. Фромм; А. Е. Личко. - С .379
Юнг, К. Г. Психологические типы / У. Шелдон; П. Б. Ганнушкин; А. Е. Личко. - С .404
Кречмер, Э. Строение тела и характер / А. Ф. Лазурский; К. Леонгард; И. Бриггс-Майерс, М. Х. Мак-Колли, А. Л. Хэммер. - С .425
Гиппенрейтер, Ю. Б. Психология конституционных различий у У. Шелдона / Э. Фромм; А. Е. Личко. - С .456
Шелдон, У. Анализ конституционных различий по биографическим данным / П. Б. Ганнушкин; А. Е. Личко. - С .461
Лазурский, А. Ф. Классификация личностей / К. Леонгард; И. Бриггс-Майерс, М. Х. Мак-Колли, А. Л. Хэммер. - С .472
Фромм, Э. Характер / А. Е. Личко. - С .492
Ганнушкин, П. Б. Клиника психопатий: их статика, динамика, систематика. Некоторые общие соображения и данные / А. Е. Личко. - С .535
Леонгард, К. Акцентуированные личности / И. Бриггс-Майерс, М. Х. Мак-Колли, А. Л. Хэммер. - С .585
Личко, А. Е. Определение понятий "психопатии" и "акцентуации характера" / А. Е. Личко. - С .664
Личко, А. Е. Типы психопатий / А. Е. Личко. - С .667
Бриггс-Майерс, И. Типология Майерс-Бриггс / И. Бриггс-Майерс, М. Х. Мак-Колли, А. Л. Хэммер. - С .754
ДРНТІ
ББК 88.37
РУБ 156


Дод.точки доступу:
Гиппенрейтер, Юлия Борисовна \ред.\; Романов, В. Я. \ред.\
Примірників всього: 3
Ч.З.№2 (2), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1)
Знайти схожі

2.
156
П86


   
    Психология и психоанализ характера [Текст] : Хрестоматия / Ред.-сост. Д. Я. Райгородский. - Самара : БАХРАХ-М, 2002. - 640 с. : ил. - (Психология характера). - ISBN 5-94648-009-X : 24.50 грн.
    Зміст:
Фрагменты истории характерологии . - С .3-24
ТИПОЛОГИЧЕСКИЕ МОДЕЛИ СОЦИАЛЬНЫХ ХАРАКТЕРОВ
ТИПОЛОГИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ Э. ФРОММА
Фромм, Э. Человеческий характер и социальный прогресс / Э. Фромм; Э. Шостром; К. Юнг; Хейманс-Ле-Сенн. - С .24-43
Фромм, Э. Человеческая природа и характер / Э. Шостром; Б. С. Братусь; Э. Кречмер; П. Б. Ганнушкин. - С .44-96
Фромм, Э. Вера как черта характера / Э. Шостром; К. Юнг; У. Шелдон; Р. Мэй. - С .97-107
Фромм, Э. Характер и моральное суждение / Э. Шостром; К. Юнг; Хейманс-Ле-Сенн. - С .108-114
ТИПОЛОГИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ Э. ШОСТРОМА
Шостром, Э. Манипулятивные характеры / Б. С. Братусь; Э. Кречмер; П. Б. Ганнушкин. - С .115-126
Шостром, Э. Манипулятивные системы / К. Юнг; У. Шелдон; Р. Мэй. - С .127-138
Шостром, Э. Плачьте, это полезно / К. Юнг; Хейманс-Ле-Сенн. - С .139-154
ТИПОЛОГИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ Б. С. БРАТУСЯ
Братусь, Б. С. Психологический тип личности в русской и советской культурах / Э. Кречмер; А. Е. Личко. - С .155-164
Братусь, Б. С. Тип личности перестроечной эпохи / Э. Кречмер; П. Б. Ганнушкин. - С .165-173
ТИПОЛОГИЧЕСКИЕ МОДЕЛИ ИНДИВИДУАЛЬНЫХ ХАРАКТЕРОВ
ТИПОЛОГИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ К. ЮНГА
Юнг, К. Экстраверсия и четыре функции / У. Шелдон; Р. Мэй. - С .174-202
Юнг, К. Юнг К. / Хейманс-Ле-Сенн. - Интроверсия и четыре функции
ТИПОЛОГИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ Э. КРЕЧМЕРА
Кречмер, Э. Типы строения тела / А. Е. Личко. - С .227-239
Кречмер, Э. Циклоидные темпераменты / А. Е. Личко. - С .240-253
Кречмер, Э. Шизоидные темпераменты / П. Б. Ганнушкин. - С .254-288
Кречмер, Э. Циклотимические и шизотимические средние люди / П. Б. Ганнушкин. - С .288-295
Кречмер, Э. Теория темпераментов / П. Б. Ганнушкин. - С .296-303
ТИПОЛОГИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ У. ШЕЛДОНА
Шелдон, У. Анализ конституционных различий по биографическим данным / Р. Мэй. - С .311-324
Хейманс-Ле-Сенн. ТИПОЛОГИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ ХЕЙМАСА-ЛЕ-СЕННА / Хейманс-Ле-Сенн. - С .325-331
ТИПОЛОГИЧЕСКИЕ МОДЕЛИ АКЦЕНТУАЦИЙ ХАРАКТЕРА И ПСИХОПАТИЙ
ТИПОЛОГИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ К. ЛЕОНГАРДА
Леонгард, К. Человек как индивидуальность и как акцентуированная личность / К. Леонгард. - С .332-411
Кл.слова: диагностика личности
ТИПОЛОГИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ А. Е. ЛИЧКО
Личко, А. Е. Психопатии и акцентуации характера / А. Е. Личко. - С .417-422
Личко, А. Е. Типы психопатий и акцентуаций характера в подростковом возрасте / А. Е. Личко. - С .422-493
ТИПОЛОГИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ П. Б. ГАННУШКИНА
Ганнушкин, П. Б. О, так наываемом, нормальном характере / П. Б. Ганнушкин. - С .494-495
Ганнушкин, П. Б. Систематика психопатий / П. Б. Ганнушкин. - С .496-498
Ганнушкин, П. Б. Статика психопатий / П. Б. Ганнушкин. - С .504-560
ПСИХОАНАЛИТИЧЕСКИЕ ТИПОЛОГИЧЕСКИЕ МОДЕЛИ
ТИПОЛОГИЧЕСКИЕ МОДЕЛИ А. ЛОУЭНА
Лоуэн, А. Анализ зхарактера / А. Лоуэн. - С .564-597
Мэй, Р. Чтение характера / Р. Мэй
ДРНТІ
ББК 88.37
РУБ 156
Рубрики: Характер
   Личность

   Темперамент

   Оральность (псих.)

   Мазохизм (псих.)

   Истерия (псих.)

   Нарциссизм (псих.)

   Астеник (псих.)

   Паранойя (псих.)

   Неустойчивость (псих.)

   Забывчивость

   Оговорки

   Исповедь

   Совет

   Внушение

   Переживания

   Психологическое консультирование



Дод.точки доступу:
Райгородский, Даниил Яковлевич \ред.-сост.\
Примірників всього: 5
Ч.З.№2 (3), пед. (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (3), пед. (1), фб (1)
Знайти схожі


3.
158.9(075.3)
В 64


   
    Возрастная психология: Детство, отрочество, юность [Текст] : хрестоматия : учеб. пособие для студ. вузов / сост. и науч. ред.: В. С. Мухина, А. А. Хвостов. - М. : Академия, 1999. - 624 с. - (Высшее образование). - ISBN 5-7695-0447-1 (в пер.) : 24.76 грн.
    Зміст:
ВОЗРАСТ В РЕФЛЕКСИИ ЛЮДЕЙ НЕЗАУРЯДНЫХ И ДНЕВНИКАХ РАЗВИТИЯ РЕБЕНКА
РЕФЛЕКСИИ НА СОБСТВЕННОЕ ДЕТСТВО, ОТРОЧЕСТВО, ЮНОСТЬ ФИЛОСОФОВ, РЕЛИГИОЗНЫХ МЫСЛИТЕЛЕЙ, УЧЕНЫХ, ПИСАТЕЛЕЙ, ХУДОЖНИКОВ (ПСИХОЛОГИЧЕСКОЕ ПРОШЛОЕ) . - С .11-105
Августин Святий. Исповедь / Августин Святий
Руссо, Ж. Ж. Исповедь / С. Т. Аксаков; Н. А. Бердяев; Ж. П. Сартр; П. Ф. Каптерев; В. А. Рыбникова-Шилова; З. Фрейд; Д. И. Фельдштейн; К. Г. Юнг; О. Ю. Ермолаев, Т. М. Марютина; Э. Эриксон; А. Е. Личко; И. Ю. Борисов, Л. А. Радзиховский; А. А. Блок
Гете, И. В. Из моей жизни: поэзия и правда / Л. Н. Толстой; К. Г. Юнг; С. Дали; О. Каптерева; Н. А. Менчинская; К. Хорни; В. С. Мухина; Л. А. Грищенко, Б. Н. Алмазов; В. Штерн; Д. Бретт; Р. Т. Байярд, Д. Байярд; Э. Эриксон; Н. А. Добролюбов
Аксаков, Сергей Тимофеевич. Детские годы Багрова-внука / Н. А. Бердяев; Ж. П. Сартр; П. Ф. Каптерев; В. А. Рыбникова-Шилова; З. Фрейд; Д. И. Фельдштейн; К. Г. Юнг; О. Ю. Ермолаев, Т. М. Марютина; Э. Эриксон; А. Е. Личко; И. Ю. Борисов, Л. А. Радзиховский; А. А. Блок
Толстой, Л. Н. Детство. Отрочество. Юность / К. Г. Юнг; С. Дали; О. Каптерева; Н. А. Менчинская; К. Хорни; В. С. Мухина; Л. А. Грищенко, Б. Н. Алмазов; В. Штерн; Д. Бретт; Р. Т. Байярд, Д. Байярд; Э. Эриксон; Н. А. Добролюбов
Бердяев, Н. А. Самопознание / Ж. П. Сартр; П. Ф. Каптерев; В. А. Рыбникова-Шилова; З. Фрейд; Д. И. Фельдштейн; К. Г. Юнг; О. Ю. Ермолаев, Т. М. Марютина; Э. Эриксон; А. Е. Личко; И. Ю. Борисов, Л. А. Радзиховский; А. А. Блок
Юнг, К. Г. Воспоминания. Сновидения. Размышления / С. Дали; О. Каптерева; Н. А. Менчинская; К. Хорни; В. С. Мухина; Л. А. Грищенко, Б. Н. Алмазов; В. Штерн; Д. Бретт; Р. Т. Байярд, Д. Байярд; Э. Эриксон; Н. А. Добролюбов
Сартр, Ж. П. Слова / П. Ф. Каптерев; В. А. Рыбникова-Шилова; З. Фрейд; Д. И. Фельдштейн; К. Г. Юнг; О. Ю. Ермолаев, Т. М. Марютина; Э. Эриксон; А. Е. Личко; И. Ю. Борисов, Л. А. Радзиховский; А. А. Блок
Дали, С. Тайная жизнь Сальвадора Дали, написанная им самим / О. Каптерева; Н. А. Менчинская; К. Хорни; В. С. Мухина; Л. А. Грищенко, Б. Н. Алмазов; В. Штерн; Д. Бретт; Р. Т. Байярд, Д. Байярд; Э. Эриксон; Н. А. Добролюбов
ДНЕВНИКИ РАЗВИТИЯ РЕБЕНКА: НАБЛЮДЕНИЯ И РЕФЛЕКСИИ РОДИТЕЛЕЙ И ДРУГИХ ЗАИНТЕРЕСОВАННЫХ ВЗРОСЛЫХ . - С .106-174
Каптерев, П. Ф. О наблюдениях над детьми / В. А. Рыбникова-Шилова; З. Фрейд; Д. И. Фельдштейн; К. Г. Юнг; О. Ю. Ермолаев, Т. М. Марютина; Э. Эриксон; А. Е. Личко; И. Ю. Борисов, Л. А. Радзиховский; А. А. Блок
Каптерева, О. День двухлетней девочки / Н. А. Менчинская; К. Хорни; В. С. Мухина; Л. А. Грищенко, Б. Н. Алмазов; В. Штерн; Д. Бретт; Р. Т. Байярд, Д. Байярд; Э. Эриксон; Н. А. Добролюбов
Станчинская, Э. И. Дневник матери. История развития современного ребенка от рождения до семи лет / В. С. Мухина; М. Мид; Д. Арчер; В. Д. Шадриков; В. Штерн; Д. Бретт; М. Ю. Кондратьев; В. С. Магун, А. З. Литвинцева; А. Франк
Рыбникова-Шилова, В. А. Мой дневник. Записки о развитии ребенка от рождения до трех лет / З. Фрейд; Д. И. Фельдштейн; К. Г. Юнг; О. Ю. Ермолаев, Т. М. Марютина; Э. Эриксон; А. Е. Личко; И. Ю. Борисов, Л. А. Радзиховский; А. А. Блок
Менчинская, Н. А. Развитие психики ребенка / К. Хорни; В. С. Мухина; Л. А. Грищенко, Б. Н. Алмазов; В. Штерн; Д. Бретт; Р. Т. Байярд, Д. Байярд; Э. Эриксон; Н. А. Добролюбов
Мухина, В. С. Таинство детства / М. Мид; Д. Арчер; В. Д. Шадриков; В. Штерн; Д. Бретт; М. Ю. Кондратьев; В. С. Магун, А. З. Литвинцева; А. Франк
Фрейд, З. Анализ фобии пятилетнего мальчика / Д. И. Фельдштейн; К. Г. Юнг; О. Ю. Ермолаев, Т. М. Марютина; Э. Эриксон; А. Е. Личко; И. Ю. Борисов, Л. А. Радзиховский; А. А. Блок
ВОЗРАСТ В НАУЧНЫХ МИФАХ И ИССЛЕДОВАНИЯХ
ДЕТСТВО
Развитие личности и социализация . - С .175-227
Хорни, К. Особая роль детства / В. С. Мухина; Л. А. Грищенко, Б. Н. Алмазов; В. Штерн; Д. Бретт; Р. Т. Байярд, Д. Байярд; Э. Эриксон; Н. А. Добролюбов
Мид, М. Мир ребенка / Д. Арчер; В. Д. Шадриков; В. Штерн; Д. Бретт; М. Ю. Кондратьев; В. С. Магун, А. З. Литвинцева; А. Франк
Фельдштейн, Д. И. Социализация и индивидуализация - содержание процесса социального взросления / К. Г. Юнг; О. Ю. Ермолаев, Т. М. Марютина; Э. Эриксон; А. Е. Личко; И. Ю. Борисов, Л. А. Радзиховский; А. А. Блок
Якобсон, С. Г. Психологические проблемы этического развития детей / С. Френе; Н. С. Лейтес; А. И. Захаров; А. Адлер; Ю. В. Попов; Э. Эриксон; К. И. Чуковский
Адлер, А. Как управлять стремлением к превосходству / Х. Джинотт; В. С. Юркевич; Д. Бретт; Э. Шпрангер; Б. В. Воронков; В. И. Чупров
Смирнова, Е. О. Развитие отношения к сверстнику в дошкольном возрасте / Ш. Левис; Ю. З. Гильбух; Д. Бретт; А. Фрейд; Э. Эриксон; А. С. Пушкин
Мухина, В. С. Игрушка как средство психического развития ребенка / Л. А. Грищенко, Б. Н. Алмазов; В. Штерн; Д. Бретт; Р. Т. Байярд, Д. Байярд; Э. Эриксон; Н. А. Добролюбов
Арчер, Д. Половые роли в детстве: структура и развитие / В. Д. Шадриков; В. Штерн; Д. Бретт; М. Ю. Кондратьев; В. С. Магун, А. З. Литвинцева; А. Франк
Проблемы воспитания и обучения . - С .228-283
Юнг, К. Г. Значение аналитической психологии для воспитания / О. Ю. Ермолаев, Т. М. Марютина; Э. Эриксон; А. Е. Личко; И. Ю. Борисов, Л. А. Радзиховский; А. А. Блок
Френе, С. Новая французская школа / Н. С. Лейтес; А. И. Захаров; А. Адлер; Ю. В. Попов; Э. Эриксон; К. И. Чуковский
Джинотт, Х. Дети и мы / В. С. Юркевич; Д. Бретт; Э. Шпрангер; Б. В. Воронков; В. И. Чупров
Левис, Ш. Как справиться с проблемами роста / Ю. З. Гильбух; Д. Бретт; А. Фрейд; Э. Эриксон; А. С. Пушкин
Грищенко, Л. А. Психология общения бродяжничающих детей / В. Штерн; Д. Бретт; Р. Т. Байярд, Д. Байярд; Э. Эриксон; Н. А. Добролюбов
Шадриков, В. Д. Готовность детей к обучению / В. Штерн; Д. Бретт; М. Ю. Кондратьев; В. С. Магун, А. З. Литвинцева; А. Франк
Безруких, М. М. Школьные проблемы медлительных детей / А. С. Арсеньев; Э. Шпрангер; Л. Н. Толстой
Ермолаев, О. Ю. Индивидуальность школьника и компьютеры / Э. Эриксон; А. Е. Личко; И. Ю. Борисов, Л. А. Радзиховский; А. А. Блок
Способности и негативные образования личности . - С .284-331
Лейтес, Н. С. Способности и одаренность в детские годы / А. И. Захаров; А. Адлер; Ю. В. Попов; Э. Эриксон; К. И. Чуковский
Юркевич, В. С. Одаренный ребенок: иллюзии и реальность / Д. Бретт; Э. Шпрангер; Б. В. Воронков; В. И. Чупров
Гильбух, Ю. З. Односторонняя умственная одаренность / Д. Бретт; А. Фрейд; Э. Эриксон; А. С. Пушкин
Штерн, В. Понятие и задачи испытания умственной одаренности / Д. Бретт; Р. Т. Байярд, Д. Байярд; Э. Эриксон; Н. А. Добролюбов
Штерн, В. Отдельные тесты и серии тестов / Д. Бретт; М. Ю. Кондратьев; В. С. Магун, А. З. Литвинцева; А. Франк
Школьный возраст. Побеги из дома / А. С. Арсеньев; Э. Шпрангер; Л. Н. Толстой
Раннее детство. Время появления страхов / Э. Эриксон; А. Е. Личко; И. Ю. Борисов, Л. А. Радзиховский; А. А. Блок
Школьный возраст. Страх / М. Кле; А. Г. Амбрумова, Е. Г. Тройнина; И. С. Кон; А. А. Блок
Захаров, А. И. Происхождение страха / А. Адлер; Ю. В. Попов; Э. Эриксон; К. И. Чуковский
Бретт, Д. Боязнь темноты / Э. Шпрангер; Б. В. Воронков; В. И. Чупров
Бретт, Д. Компульсивные дети и дети перфекционисты / А. Фрейд; Э. Эриксон; А. С. Пушкин
Бретт, Д. Застенчивость / Р. Т. Байярд, Д. Байярд; Э. Эриксон; Н. А. Добролюбов
Бретт, Д. Импульсивные дети / М. Ю. Кондратьев; В. С. Магун, А. З. Литвинцева; А. Франк
ОТРОЧЕСТВО
Развитие личности и социализация . - С .332-403
Арсеньев, А. С. Подросток глазами философа / Э. Шпрангер; Л. Н. Толстой
Эриксон, Э. Отрочество / А. Е. Личко; И. Ю. Борисов, Л. А. Радзиховский; А. А. Блок
Кле, М. Психология подростка / А. Г. Амбрумова, Е. Г. Тройнина; И. С. Кон; А. А. Блок
Адлер, А. Подростковый возраст / Ю. В. Попов; Э. Эриксон; К. И. Чуковский
Шпрангер, Э. Эротика и сексуальность в юношеском возрасте / Б. В. Воронков; В. И. Чупров
Фрейд, А. Психология Я и защитные механизмы / Э. Эриксон; А. С. Пушкин
Байярд, Р. Т. Ваш беспокойный подросток / Э. Эриксон; Н. А. Добролюбов
Проблемы возраста в семье, школе и подростковых объединениях . - С .404-461
Кондратьев, М. Ю. Типичные девиации психосоциального развития подростков / В. С. Магун, А. З. Литвинцева; А. Франк
Леванова, Е. А. Они уже не дети (к вопросу о психологических особенностях разных подростковых возрастных групп) / Д. Джиббс, К. Бэсинджер, Д. Фуллер; Н. Рушева
Моргун, В. Ф. Неформальные подростковые группы / А. В. Мудрик; Н. Рушева
Подростковый период. Побеги из дома / Э. Шпрангер; Л. Н. Толстой
Личко, А. Е. Особенности саморазрушающего поведения при различных типах акцентуации характера у подростков / И. Ю. Борисов, Л. А. Радзиховский; А. А. Блок
Амбрумова, А. Г. К вопросу о саморазрушающем поведении подростков / И. С. Кон; А. А. Блок
Попов, Ю. В. Границы и типы саморазрушающего поведения у детей и подростков / Э. Эриксон; К. И. Чуковский
Воронков, Б. В. Острые аффективные реакции и нарушения поведения / В. И. Чупров
ЮНОСТЬ
Развитие личности и социализация . - С .461-506
Эриксон, Э. Жизненный цикл: эпигенез идентичности / А. С. Пушкин
Эриксон, Э. За идентичностью / Н. А. Добролюбов
Штерн, Э. "Серьезная игра" в юношеском возрасте / М. К. Башкирцева
Магун, В. С. Содержание жизненной перспективы учащихся школ и профессионально-технических училищ: общие закономерности и групповые особенности / А. Франк
Джиббс, Д. Стадии / Н. Рушева
Мудрик, А. В. Юношеский тип общения / Н. Рушева
Шпрангер, Э. Эротика и сексуальность в юношеском возрасте / Л. Н. Толстой
Психологические аспекты социализации . - С .507-536
Борисов, И. Ю. Зарубежные исследования молодежных субкультур / А. А. Блок
Кон, И. С. Психология ранней юности / А. А. Блок
Эриксон, Э. Идентичность: юность и кризис / К. И. Чуковский
Чупров, В. И. Развитие молодежи: Концептуализация понятий / В. И. Чупров
Кон, И. С. Социальный статус юношества / И. С. Кон
Лисовский, В. Т. Социализация молодежи / В. Т. Лисовский, А. В. Лисовский
ВОЗРАСТ В ЮНОШЕСКИХ И ОТРОЧЕСКИХ ДНЕВНИКАХ (ПСИХОЛОГИЧЕСКОЕ ПРОШЛОЕ, НАСТОЯЩЕЕ, БУДУЩЕЕ)
Отроческие дневники, Х1Х в. . - С .537-561
Пушкин, А. С. Из лицейских дневников, 1815 / А. С. Пушкин
Добролюбов, Н. А. Дневник 1852 года / Н. А. Добролюбов
Башкирцева, М. К. Дневник / М. К. Башкирцева
Отроческие дневники, ХХ в. . - С .562-583
Франк, А. Дневник / А. Франк
Рушева, Н. Дневник / Н. Рушева
Рушева, Н. Письма к Алику / Н. Рушева
Юношеские дневники, записные книжки, Х1Х в. . - С .584-603
Толстой, Л. Н. Дневники / Л. Н. Толстой
Чернышевский, Н. Г. Дневник второй половины 1848 года и первой половины 1849 года / Н. Г. Чернышевский
Юношеские дневники, ХХ в. . - С .604-620
Блок, А. А. Записные книжки 1901-1920 гг. / А. А. Блок
Блок, А. А. Дневник 1901-1920 гг. / А. А. Блок
Чуковский, К. И. Дневник 1901-1929 / К. И. Чуковский
ДРНТІ
ББК 88.8я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Подростковый возраст
   Застенчивость

   Страх

   Сексуальность

   Вікова психологія--підручники та посібники для ВНЗ

   Я - теория (психол.)

   Детство

   Юность--развитие

   Пол--различие--сходство

   Дети --школа --готовность

   Дети-бродяги

   Игры

Кл.слова (ненормовані):
хрестоматії з психології


Дод.точки доступу:
Мухина, Валерия Сергеевна \сост.\; Хвостов, Андрей Анатольевич \сост.\
Примірників всього: 10
Ч.З.№2 (6), ав (1), пед. (2), аб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (6), ав (1), пед. (2), аб (1)
Знайти схожі

4.
158.9(075.3)
В64


   
    Возрастная психология: Детство, отрочество, юность [Текст] : хрестоматия : учеб. пособие для студ. вузов / сост. и науч. ред.: В. С. Мухина, А. А. Хвостов. - 6-е изд., стереотип. - М. : Академия, 2007. - 624 с. - (Высшее образование). - ISBN 978-5-7695-3719-6 (в пер.) : 78.50 грн.
    Зміст:
ВОЗРАСТ В РЕФЛЕКСИИ ЛЮДЕЙ НЕЗАУРЯДНЫХ И ДНЕВНИКАХ РАЗВИТИЯ РЕБЕНКА
РЕФЛЕКСИИ НА СОБСТВЕННОЕ ДЕТСТВО, ОТРОЧЕСТВО, ЮНОСТЬ ФИЛОСОФОВ, РЕЛИГИОЗНЫХ МІСЛИТЕЛЕЙ, УЧЕНЫХ, ПИСАТЕЛЕЙ, ХУДОЖНИКОВ (ПСИХОЛОГИЧЕСКОЕ ПРОШЛОЕ) . - С .11-105
Августин Святий. Исповедь / Августин Святий
Руссо, Ж. Ж. Исповедь / С. Т. Аксаков; Н. А. Бердяев
Гете, И. В. Из моей жизни: поэзия и правда / Л. Н. Толстой; К. Г. Юнг
Аксаков, Сергей Тимофеевич. Детские годы Багрова-внука / Н. А. Бердяев; Ж. П. Сартр
Толстой, Л. Н. Детство. Отрочество. Юность / К. Г. Юнг; С. Дали
Бердяев, Н. А. Самопознание / Ж. П. Сартр; П. Ф. Каптерев
Юнг, К. Г. Воспоминания. Сновидения. Размышления / С. Дали; О. Каптерева
Сартр, Ж. П. Слова / П. Ф. Каптерев; В. А. Рыбникова-Шилова
Дали, С. Тайная жизнь Сальвадора Дали, написанная им самим / О. Каптерева; Н. А. Менчинская
ДНЕВНИКИ РАЗВИТИЯ РЕБЕНКА: НАБЛЮДЕНИЯ И РЕФЛЕКСИИ РОДИТЕЛЕЙ И ДРУГИХ ЗАИНТЕРЕСОВАННЫХ ВЗРОСЛЫХ . - С .106-174
Каптерев, П. Ф. О наблюдениях над детьми / В. А. Рыбникова-Шилова; З. Фрейд
Каптерева, О. День двухлетней девочки / Н. А. Менчинская; К. Хорни
Станчинская, Э. И. Дневник матери. История развития современного ребенка от рождения до семи лет / В. С. Мухина; М. Мид
Рыбникова-Шилова, В. А. Мой дневник. Записки о развитии ребенка от рождения до трех лет / З. Фрейд; Д. И. Фельдштейн
Менчинская, Н. А. Развитие психики ребенка / К. Хорни; В. С. Мухина
Мухина, В. С. Таинство детства / М. Мид; Д. Арчер
Фрейд, З. Анализ фобии пятилетнего мальчика / Д. И. Фельдштейн; К. Г. Юнг
ВОЗРАСТ В НАУЧНЫХ МИФАХ И ИССЛЕДОВАНИЯХ
ДЕТСТВО
Развитие личности и социализация . - С .175-227
Хорни, К. Особая роль детства / В. С. Мухина; Л. А. Грищенко, Б. Н. Алмазов
Мид, М. Мир ребенка / Д. Арчер; В. Д. Шадриков
Фельдштейн, Д. И. Социализация и индивидуализация - содержание процесса социального взросления / К. Г. Юнг; О. Ю. Ермолаев, Т. М. Марютина
Якобсон, С. Г. Психологические проблемы этического развития детей / С. Френе; Н. С. Лейтес
Адлер, А. Как управлять стремлением к превосходству / Х. Джинотт; В. С. Юркевич
Смирнова, Е. О. Развитие отношения к сверстнику в дошкольном возрасте / Ш. Левис; Ю. З. Гильбух
Мухина, В. С. Игрушка как средство психического развития ребенка / Л. А. Грищенко, Б. Н. Алмазов; В. Штерн
Арчер, Д. Половые роли в детстве: структура и развитие / В. Д. Шадриков; В. Штерн
Проблемы воспитания и обучения . - С .228-283
Юнг, К. Г. Значение аналитической психологии для воспитания / О. Ю. Ермолаев, Т. М. Марютина; Д. Бретт
Френе, С. Новая французская школа / Н. С. Лейтес; Д. Бретт
Джинотт, Х. Дети и мы / В. С. Юркевич; Д. Бретт
Левис, Ш. Как справиться с проблемами роста / Ю. З. Гильбух; А. С. Арсеньев
Грищенко, Л. А. Психология общения бродяжничающих детей / В. Штерн; Э. Эриксон
Шадриков, В. Д. Готовность детей к обучению / В. Штерн; М. Кле
Безруких, М. М. Школьные проблемы медлительных детей / А. И. Захаров; Р. Т. Байярд, Д. Байярд
Ермолаев, О. Ю. Индивидуальность школьника и компьютеры / Д. Бретт; М. Ю. Кондратьев
Способности и негативные образования личности . - С .284-331
Лейтес, Н. С. Способности и одаренность в детские годы / Д. Бретт; В. Ф. Моргун, К. В. Седых
Юркевич, В. С. Одаренный ребенок: иллюзии и реальность / Д. Бретт; А. Е. Личко
Гильбух, Ю. З. Односторонняя умственная одаренность / А. С. Арсеньев; Б. В. Воронков
Штерн, В. Понятие и задачи испытания умственной одаренности / Э. Эриксон
Штерн, В. Отдельные тесты и серии тестов / М. Кле; Э. Эриксон
Школьный возраст. Побеги из дома
Раннее детство. Время появления страхов
Школьный возраст. Страх
Захаров, А. И. Происхождение страха / Р. Т. Байярд, Д. Байярд; А. В. Мудрик
Бретт, Д. Боязнь темноты / М. Ю. Кондратьев; И. Ю. Борисов, Л. А. Радзиховский
Бретт, Д. Компульсивные дети и дети перфекционисты / Е. А. Леванова; И. С. Кон
Бретт, Д. Застенчивость / В. Ф. Моргун, К. В. Седых; Э. Эриксон
Бретт, Д. Импульсивные дети / А. Е. Личко; И. С. Кон
ОТРОЧЕСТВО
Развитие личности и социализация . - С .332-403
Арсеньев, А. С. Подросток глазами философа / Б. В. Воронков; Н. А. Добролюбов
Эриксон, Э. Отрочество / Э. Эриксон; Н. Рушева
Кле, М. Психология подростка / Э. Эриксон; Н. Рушева
Адлер, А. Подростковый возраст / Э. Штерн; Л. Н. Толстой
Шпрангер, Э. Эротика и сексуальность в юношеском возрасте / В. С. Магун, А. З. Литвинцева; Н. Г. Чернышевский
Фрейд, А. Психология Я и защитные механизмы / Д. Джиббс, К. Бэсинджер, Д. Фуллер; А. А. Блок
Байярд, Р. Т. Ваш беспокойный подросток / А. В. Мудрик; А. А. Блок
Проблемы возраста в семье, школе и подростковых объединениях . - С .404-461
Кондратьев, М. Ю. Типичные девиации психосоциального развития подростков / И. Ю. Борисов, Л. А. Радзиховский
Леванова, Е. А. Они уже не дети (к вопросу о психологических особенностях разных подростковых возрастных групп) / И. С. Кон
Моргун, В. Ф. Неформальные подростковые группы / Э. Эриксон
Подростковый период. Побеги из дома
Личко, А. Е. Особенности саморазрушающего поведения при различных типах акцентуации характера у подростков / И. С. Кон
Амбрумова, А. Г. К вопросу о саморазрушающем поведении подростков / В. Т. Лисовский, А. В. Лисовский
Попов, Ю. В. Границы и типы саморазрушающего поведения у детей и подростков / А. С. Пушкин
Воронков, Б. В. Острые аффективные реакции и нарушения поведения / Н. А. Добролюбов
ЮНОСТЬ
Развитие личности и социализация . - С .461-506
Эриксон, Э. Жизненный цикл: эпигенез идентичности / Н. Рушева
Эриксон, Э. За идентичностью / Н. Рушева
Штерн, Э. "Серьезная игра" в юношеском возрасте / Л. Н. Толстой
Магун, В. С. Содержание жизненной перспективы учащихся школ и профессионально-технических училищ: общие закономерности и групповые особенности / Н. Г. Чернышевский
Джиббс, Д. Стадии / А. А. Блок
Мудрик, А. В. Юношеский тип общения / А. А. Блок
Шпрангер, Э. Эротика и сексуальность в юношеском возрасте / К. И. Чуковский
Психологические аспекты социализации . - С .507-536
Борисов, И. Ю. Зарубежные исследования молодежных субкультур / И. Ю. Борисов, Л. А. Радзиховский
Кон, И. С. Психология ранней юности / И. С. Кон
Эриксон, Э. Идентичность: юность и кризис / Э. Эриксон
Чупров, В. И. Развитие молодежи: Концептуализация понятий / В. И. Чупров
Кон, И. С. Социальный статус юношества / И. С. Кон
Лисовский, В. Т. Социализация молодежи / В. Т. Лисовский, А. В. Лисовский
ВОЗРАСТ В ЮНОШЕСКИХ И ОТРОЧЕСКИХ ДНЕВНИКАХ (ПСИХОЛОГИЧЕСКОЕ ПРОШЛОЕ, НАСТОЯЩЕЕ, БУДУЩЕЕ)
Отроческие дневники, Х1Х в. . - С .537-561
Пушкин, А. С. Из лицейских дневников, 1815 / А. С. Пушкин
Добролюбов, Н. А. Дневник 1852 года / Н. А. Добролюбов
Башкирцева, М. К. Дневник / М. К. Башкирцева
Отроческие дневники, ХХ в. . - С .562-583
Франк, А. Дневник / А. Франк
Рушева, Н. Дневник / Н. Рушева
Рушева, Н. Письма к Алику / Н. Рушева
Юношеские дневники, записные книжки, Х1Х в. . - С .584-603
Толстой, Л. Н. Дневники / Л. Н. Толстой
Чернышевский, Н. Г. Дневник второй половины 1848 года и первой половины 1849 года / Н. Г. Чернышевский
Юношеские дневники, ХХ в. . - С .604-620
Блок, А. А. Записные книжки 1901-1920 гг. / А. А. Блок
Блок, А. А. Дневник 1901-1920 гг. / А. А. Блок
Чуковский, К. И. Дневник 1901-1929 / К. И. Чуковский
ДРНТІ
ББК 88.8я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Подростковый возраст
   Застенчивость

   Страх

   Сексуальность

   Вікова психологія--підручники та посібники для ВНЗ

   Я - теория (психол.)

   Детство

   Юность--развитие

   Пол--различие--сходство

   Дети --школа --готовность

   Дети-бродяги

   Игры



Дод.точки доступу:
Мухина, Валерия Сергеевна \сост.\; Хвостов, Андрей Анатольевич \сост.\
Примірників всього: 25
фб (1), ав (2), НМК ф-т ПСР (5), Ч.З.№2 (11), аб (6)
Свободны: фб (1), ав (2), НМК ф-т ПСР (5), Ч.З.№2 (11), аб (6)
Знайти схожі

5.
151(075.33)
З-14


   
    Загальна психологія [Текст] : хрестоматія : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / упор.: О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук та ін. - К. : Каравела, 2007. - 640 с. - ISBN 966-8019-84-9 : 60.00 грн.
    Зміст:
ПРЕДМЕТ ТА ЗАВДАННЯ ЗАГАЛЬНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
Татенко, В. А. Об’єкт, предмет і метод психології як суб’єкта пізнання / А. А. Смирнов; О. Н. Леонтьев; Н. А. Тих. - С .6-9
Смирнов, А. А. Внесок І. М. Сеченова у розвиток наукової психології в Росії / О. Н. Леонтьев; Н. А. Тих; П. Р. Чамата. - С .9-12
РОЗВИТОК ПСИХІКИ У ФІЛОГЕНЕЗІ
Леонтьев, О. Н. Проблемы развития психики / Н. А. Тих; П. Р. Чамата; Б. Г. Ананьев. - С .13-18
Вудвортс, Р. Решение проблем животными / С. Л. Рубинштейн; Т. С. Яценко; О. И. Скороходова. - С .18-24
Тих, Н. А. Предыстория общества / П. Р. Чамата; Б. Г. Ананьев; Б. Ф. Ломов. - С .24-30
Рубинштейн, С. Л. Самосознание личности и ее жизненный путь / Т. С. Яценко; О. И. Скороходова; А. Р. Лурия. - С .30-33
Чамата, П. Р. Зміст і основні форми прояву самосвідомості / Б. Г. Ананьев; Б. Ф. Ломов; Ц. Флорес. - С .33-39
Яценко, Т. С. Функціонально-структурні особливості цілісного феномену психіки (модель внутрішньої динаміки психіки) / О. И. Скороходова; А. Р. Лурия; Г. С. Костюк. - С .39-62
ПСИХІЧНІ ПРОЦЕСИ
ЧУТТЄВЕ ПІЗНАННЯ І СПРИЙМАННЯ
Ананьев, Б. Г. Психология чувственного познания / Б. Ф. Ломов; Ц. Флорес; О. К. Тихомиров. - С .63-81
Скороходова, О. И. Как я воспринимаю, представляю и понимаю окружающий мир / А. Р. Лурия; Г. С. Костюк; Л. К. Балацька. - С .81-101
ПАМ’ЯТЬ
Аткинсон, Р. Человеческая память: система памяти и процессы управления / С. Л. Рубинштейн; В. Ю. Середа; Л. С. Коршунова. - С .102-115
Выготский, Л. С. Память и ее развитие в детском возрасте / А. А. Смирнов; О. К. Тихомиров; В. А. Моляко. - С .115-122
Ломов, Б. Ф. Память и антиципация / Ц. Флорес; О. К. Тихомиров; А. Р. Лурия. - С .122-125
Лурия, А. Р. Маленькая книжка о большой памяти / Г. С. Костюк; Л. К. Балацька; Л. Вундт. - С .125-133
Линдсей, П. Системы большой памяти / А. Б. Коваленко; А. В. Брушлинский; С. Л. Рубинштейн. - С .133-140
Рубинштейн, С. Л. Память / В. Ю. Середа; Л. С. Коршунова; А. Н. Леонтьев. - С .140-147
Смирнов, А. А. Произвольное и непроизвольное запоминание / О. К. Тихомиров; В. А. Моляко; К. Изард. - С .147-153
Флорес, Ц. Память / О. К. Тихомиров; А. Р. Лурия; Э. Фромм. - С .163-167
МИСЛЕННЯ
Костюк, Г. С. Проблеми психології мислення / Л. К. Балацька; Л. Вундт; В. А. Иванников. - С .168-194
Коваленко, А. Б. Психологія розуміння творчих задач / А. В. Брушлинский; С. Л. Рубинштейн; В. Е. Дружинин. - С .194-207
Середа, В. Ю. Вчись мислити логічно / Л. С. Коршунова; А. Н. Леонтьев; В. К. Котырло. - С .207-223
Тихомиров, О. К. Психология мышления. Виды мышления / В. А. Моляко; К. Изард; В. К. Калин. - С .223-226
Тихомиров, О. К. Психология мышления. Субъект мышления / А. Р. Лурия; Э. Фромм; К. А. Абульханова-Славская. - С .226-228
Холодная, М. А. Психология интеллекта: парадоксы исследования / В. И. Страхов; Л. С. Выготский; А. В. Петровский. - С .229-240
УЯВА
Балацька, Л. К. Уява в житті дитини / Л. Вундт; В. А. Иванников; С. Д. Максименко. - С .241-253
Брушлинский, А. В. Воображение и познание / С. Л. Рубинштейн; В. Е. Дружинин; Н. В. Чепелєва. - С .253-258
Коршунова, Л. С. Воображение как отражение действительности / А. Н. Леонтьев; В. К. Котырло; Т. М. Титаренко. - С .258-268
Моляко, В. А. Психология творческой деятельности / К. Изард; В. К. Калин; В. О. Татенко. - С .268-273
УВАГА
Лурия, А. Р. Внимание и память / Э. Фромм; К. А. Абульханова-Славская; В. А. Кан-Калик. - С .274-286
Страхов, В. И. Психологические исследования внимания / Л. С. Выготский; А. В. Петровский; А. Б. Добрович. - С .286-291
Добрынин, Н. Ф. Об организованности внимания / С. Л. Рубинштейн; В. А. Роменець; И. П. Павлов. - С .291-295
ЕМОЦІЇ ТА ПОЧУТТЯ
Вундт, Л. Психология душевных волнений / В. А. Иванников; С. Д. Максименко; А. Е. Личко. - С .296-300
Рубинштейн, С. Л. Эмоции / В. Е. Дружинин; Н. В. Чепелєва; К. Леонгард. - С .300-309
Леонтьев, А. Н. Потребности, мотивы и эмоции / В. К. Котырло; Т. М. Титаренко; Н. Д. Левитов. - С .310-316
Изард, К. Определение эмоций. Связь эмоций с когнитивными процессами, поведением и личностью / В. К. Калин; В. О. Татенко; Ф. Н. Гоноболин. - С .316-327
Чебыкин, А. Я. Внешние и внутренние факторы, детерминирующие генезис эмоциональной сферы / І. Д. Бех; Т. М. Титаренко; Г. С. Костюк. - С .327-331
Фромм, Э. Искусство любить: исследование природы любви / К. А. Абульханова-Славская; Б. Ф. Ломов. - С .331-337
ВОЛЯ
Выготский, Л. С. Овладение собственным поведением / А. В. Петровский; С. Л. Рубинштейн. - С .338-342
Рубинштейн, С. Л. Природа воли / В. А. Роменець; А. А. Бодалев. - С .342-345
Селиванов, В. И. Волевое усилие. Волевое действие. Волевые процессы. Волевые состояния / С. Д. Максименко; И. П. Павлов. - С .345-350
Иванников, В. А. Критерии воли / С. Д. Максименко; Я. Стреляу. - С .350-357
Дружинин, В. Е. Волевая регуляция поведения / Н. В. Чепелєва; А. Е. Личко. - С .357-360
Котырло, В. К. Основные понятия. Воля как процесс, состояние, действие / Т. М. Титаренко; К. Леонгард. - С .360-363
Калин, В. К. Классификация волевых качеств / В. О. Татенко; Н. Д. Левитов. - С .363-367
Бех, І. Д. Модель рефлексії як складника вольового процесу / Т. М. Титаренко; Ф. Н. Гоноболин. - С .367-369
ОСОБИСТІСТЬ У ДІЯЛЬНОСТІ І СПІЛКУВАННІ
ДІЯЛЬНІСТЬ ТА АКТИВНІСТЬ ЛЮДИНИ
Абульханова-Славская, Ксения Александровна. Личность в процессе деятельности и общения / Б. Ф. Ломов. - С .370-379
Асмолов, А. Г. Принципы деятельности подхода - конкретно-научной методологии изучения человека в психологии / В. А. Кан-Калик. - С .379-383
Петровский, А. В. Личность в психологии: парадигма субъективности / С. Л. Рубинштейн. - С .384-393
ОСОБИСТІСТЬ ТА МІЖОСОБОВІ СТОСУНКИ
Роменець, В. А. Вчинок і постання канонічної психології / А. А. Бодалев. - С .394-411
Максименко, С. Д. Метод дослідження особистості / И. П. Павлов. - С .411-428
Максименко, С. Д. Особистість починається з любові / Я. Стреляу. - С .428-444
Чепелєва, Н. В. Розуміння та інтерпретація особистого досвіду в контексті психологічної герменевтики / А. Е. Личко. - С .444-450
Титаренко, Т. М. Життєвий вибір у концепції В. А. Роменця / К. Леонгард. - С .450-456
Татенко, В. О. Суб’єктновчинкова парадигма в сучасній психології / Н. Д. Левитов. - С .456-470
Титаренко, Т. М. Простір життєвого світу і його типи / Ф. Н. Гоноболин. - С .471-485
Кримський, Сергій Борисович. Заклики духовності ХХІ століття / Г. С. Костюк. - С .486-500
ПСИХОЛОГІЯ СПІЛКУВАННЯ
Бодалев, А. А. Восприятие человека человеком / А. А. Бодалев. - С .500-505
Ломов, Б. Ф. Проблема общения в психологии / Б. Ф. Ломов. - С .505-514
Кан-Калик, В. А. Технология профессионально-педагогического общения / В. А. Кан-Калик. - С .514-518
Рубинштейн, С. Л. Речь и общение. Функции речи / С. Л. Рубинштейн. - С .518-526
Добрович, А. Б. Воспитателю о психологии и психогигиене общения / А. Б. Добрович. - С .526-543
Бодалев, А. А. Личность и общение / А. А. Бодалев. - С .543-553
ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ВЛАСТИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ
Павлов, И. П. Двадцатилетний опыт объективного изучения высшей нервной деятельности (поведения) животных / И. П. Павлов. - С .554-557
Стреляу, Я. Роль темперамента в психическом развитии / Я. Стреляу. - С .557-577
Личко, А. Е. Психопатии и акцентуации характера у подростков / А. Е. Личко. - С .577-602
Леонгард, К. Акцентуированные личности / К. Леонгард. - С .602-617
Левитов, Н. Д. Проблема компенсации в психологии / Н. Д. Левитов. - С .617-623
Гоноболин, Ф. Н. Психологический анализ педагогических способностей / Ф. Н. Гоноболин. - С .623-634
Костюк, Г. С. Здібності та їх розвиток у дітей / Г. С. Костюк. - С .634-639
ДРНТІ
ББК 88.3я73-3
РУБ 151(075.33)

Анотація: Дане видання є першою хрестоматією з загальної психології, укладеною в Україні. Її основою є дослідження українських психологів у галузі проблем загальної психології, радянських психологів-методологів та зарубіжних дослідників. Даний посібник доповнює підручники і дає можливість організувати самостійну роботу студентів над текстами.


Дод.точки доступу:
Скрипченко, Олександр Васильович; Долинська, Любов Василівна; Огороднійчук, Зоя Василівна; Лисянська, Таїсія Миколаївна; Зелінська, Тетяна Миколаївна; Зінченко, Людмила Миколаївна; Булах, Ірина Сергіївна; Співак, Ніна Василівна; Артемчук, Ольга Григорівна; Абрамян, Наталія Дмитрівна; Гоголь, Оксана Василівна; Ставицька, Світлана Олексіївна; Андріяшина, Наталія Володимирівна; Волошина, Валентина Віталіївна; Строяновська, Олена Василівна; Темрук, Олена Василівна; СЕЧЕНОВ, ИВАН МИХАЙЛОВИЧ \о нем\; Роменець, Володимир Андрійович \о нем\
Примірників всього: 100
фб (1), ав (2), аб (72), Ч.З.№2 (25)
Свободны: фб (1), ав (2), аб (72), Ч.З.№2 (25)
Знайти схожі

6.
Шифр: ПС1/2002/8
   Газета

Психологі(и)я [Текст] : Загальнодержавна науково-популярна газета. - Донецк : Элис- Телеком, 2000 - . - Виходить щомісячно
2002р. N 8-9
Зміст:
Губерная, Г. К. Наследованные признаки власти и их роль в управлении / Г.К. Губерная. - С.3-4
Кл.слова: Конерватизм
Гаврилов, Н. И. Управление как форма государственной власти народа / Н.И. Гаврилов. - С.5-6
Косуля, И. О. Паблик рилейшинз в системе социально-адекватного муниципального менеджмента / И.О. Косуля. - С.7-8
Григорьев, Г. Н. Кибернетический подход к теории управления организацией / Г.Н. Григорьев. - С.9-11
Гаврилова, Е. В. Определение акцентуации характера как проблема управления персоналом / Е.В. Гаврилова. - С.12
Алексеенко, Т. А. Социализация управления образованием как условие свободы творческого развития специальности / Т.А., Сушанко В.В. Алексеенко Т.А. - С.13-14
Кіпень, В. П. До методологічних підстав проектування регіональних освітніх систем / В.П. Кіпень. - С.15-17
Кл.слова: Доктрина розвитку освіти ХХІ ст.
Кияшко, О. О. Методологические и психологические проблемы категорий взаимодействия в педагогическом менеджменте / О.О. Кияшко. - С.18-19
Кл.слова: Управление школой
Батченко, Л. В. Особенности формирования устойчивости потенциальных качеств менеджеров в высшей школе / Л.В. Батченко, Е.Г. Ткаченко. - С.20-21
Тимошко, Г. В. Предпосылки и механизмы самообразования руководителя педагогического коллектива школы / Г.В. Тимошко. - С.23-24
Активные методы обучения в высшей школе / . - С.25-26
Кл.слова: Тренинг
Білецький, В. В. Соціально-філософські аспекти управління процесом впливу на девіантну особистість / В.В. Білецький. - С.27-28
Кл.слова: Девіантна поведінка
Журавлева, О. И. "Нравственный императив" личности в системе церковно-государственных отношений современного мира / О.И. Журавлева. - С.29-30
Кл.слова: Религия
Карида, В. А. Камни преткновения на пути к храму: Заметки социального психолога о состоянии религиозности на Украине / В.А. Карида. - С.31-32
Ромэк, В. Г. Агрессия на экране и в жизни / В.Г. Ромэк. - С.33-34
Кл.слова: Средства массовой информации
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Гаврилова, Е. В.
    Определение акцентуации характера как проблема управления персоналом [Текст] / Е.В. Гаврилова // Психологі(и)я : Загальнодержавна науково-популярна газета. - 2002. - N8-9. - С. 12
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: психологія особистості
   психологія управління



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.


    Дружилов, С. А.
    Профессиональные деформации и деструкции как следствие искажения психологических моделей профессии и деятельности [Текст] / С.А. Дружилов // Журнал прикладной психологии. - 2004. - N2. - С. 56-62
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: психологія професій
Кл.слова (ненормовані):
профессиональные акцентуации -- деформация трудового поведения -- психологическая модель профессии


Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2

Знайти схожі

9.


    Квасюк, В. И.
    Анализ результатов работы с опросником Леонгарда-Шмишека [Текст] / В. И. Квасюк // Психология и соционика межличностных отношений : Международный научно-практический журнал. - 2005. - N9. - С. 18-23
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: практична психологія
   Тестування

   типологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
АКЦЕНТУАЦИИ -- опросник Шмишека


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: ППП/2007/1
   Журнал

Прикладная психология и психоанализ [Текст]/ Московский региональный социально-экономический институт. - М. : Издательский дом МПА-Пресс, 1996 - . - Виходить кожного кварталу
2007р. № 1
Зміст:
Головина, С. А. Формирование адекватных способов реагирования подростков на мнение сверстников / С. А. Головина. - С.3-7
Мальгин, Е. Л. О соотношении понятий "духовность" и "патриотизм" / Е. Л. Мальгин. - С.7-12
Прокопьев, Д. Л. Развитие интеллектуальных и творческих способностей детей 6-8 лет в образовательных учреждениях различного типа / Д. Л. Прокопьев. - С.12-20
Соломатина, Е. М. Проявления внутриличностных противоречий в супружеских парах: когнитивный, эмоциональный, поведенческий и личностный аспекты / Е. М. Соломатина. - С.21-25
Фефелова, В. И. Понятия "общение", "коммуникация" и "коммуникативная культура" в философском контексте / В. И. Фефелова. - С.25-35
Чернова, О. А. Фразеосемантическое поле оценки / О. А. Чернова. - С.36-39
Великоредчанина, М. А. Психолингвистические аспекты характеристики конформной акцентуации / М. А. Великоредчанина. - С.39-46
Анохина, С. А. Развитие стрессоустойчивости в детском и подростковом возрасте / С. А. Анохина. - С.51-62
Герчак, Я. М. Здоровьесберегающие технологии в современном вузе / Я. М. Герчак. - С.62-66
Романенко, Е. В. Психологический портрет личности государственного служащего / Е. В. Романенко. - С.67-71
Крутова, В. В. Толерантность как необходимое качество государственных и муниципальных служащих в работе с населением / В. В. Крутова. - С.72-76
Сыромятников, И. В. Профессиональная субъектность офицера как фактор профессиональной успешности / И. В. Сыромятников. - С.78-86
Шикун, А. А. Научные школы в отечественной психологии / А. А. Шикун. - С.87-91
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-18 
 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 8968
Кількість відвідувачів 861
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя