Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ОСВІТА ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.
74
З-12


   
    Забезпечення якісної освіти впродовж життя [Текст] // Освіта України. - 2010. - 21 вересня (№ 70). - С. 2-4.
ББК 74
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

   Якість освіти

   освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка)

Кл.слова (ненормовані):
освіта впродовж життя


Знайти схожі

2.
74.2
К 56


    Ковбасенко, Л.
    Роль позашкільної освіти в оптимізації процесу формування у старшокласників потреби в навчанні впродовж усього життя [Текст] / Л. Ковбасенко // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 10. - С. 28-33
ББК 74.2
Рубрики: освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка)
   Позашкільна освіта

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
ОСВІТА ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

3.
74
Д 31


    Дем’яненко, Наталія.
    Ідея освіти впродовж життя у світовому освітньому просторі : (1949-2010 роки) / Н. Дем’яненко // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 49-53. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка)
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослих -- освіта впродовж життя -- неперервна освіта -- андрагогіка
Анотація: У статті на основі документальної бази ЮНЕСКО періоду 1949-2010 років (фонди ООН НБУ імені В. І. Вернадського) здійснено логіко-системний аналіз міжнародного досвіду і перспектив розвитку ідеї освіти дорослого населення та освіти впродовж життя. Засвідчено рівень реалізації цієї проблеми в Україні в контексті інтеграції до світового освітнього простору.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

4.
74.58.43
Х 82


    Хорунжий, Григорій.
    Студентоцентризм як принцип академічної культури [Текст] / Г. Хорунжий // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2012. - N 4. - С. 7-24 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.58.43
Рубрики: Болонський процес--студенти
   студентська молодь

Кл.слова (ненормовані):
лісабонська стратегія -- європейський простір вищої освіти -- соціальне партнерство -- якість вищої освіти -- освіта впродовж життя -- студентський рух


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
74.58
С 32


    Серебрянський, С.
    Стратегічні аспекти розвитку освіти в умовах інтеграції України в європейський освітній простір [Текст] / С. Серебрянський // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 4. - С. 7-14 : табл. . - ISSN 1682-2366
ДРНТІ
ББК 74.58
Рубрики: Освіта в Україні--європейська інтеграція
   Вища освіта в Україні--європейський освітній простір

Кл.слова (ненормовані):
інтеграція -- європейський освітній простір -- реформування освіти -- освіта впродовж життя
Дескриптори: реформи освіти -- співробітництво у галузі освіти -- європейська інтеграція
Анотація: Висвітлюються стратегічні напрями розвитку освіти в Україні. Оновлення змісту освіти розглядається як центральна проблема реформування системи освіти на всіх її рівнях - від дошкільної до післядипломної.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
74.58
В 71


    Вольпян, Н.
    Європейський досвід багатостороннього публічно-приватного партнерства в галузі ІКТ-освіти [Текст] / Н. Вольпян // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 5. - С. 35-47 : табл. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--інформаційно-комп’ютерні технології
Кл.слова (ненормовані):
публічно-приватне партнерство -- ІКТ-освіта -- вендори -- ринок праці -- освіта впродовж життя
Анотація: Розглядається європейський досвід багатостороннього публічно-приватного партнерства в галузі ІКТ-освіти, зокрема його впровадження в Російській Федерації.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.


    Семенюк, Наталія.
    Нормативно-правове забезпечення розв’язання суперечностей безперервної освіти / Наталія Семенюк // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 26-32. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.5
Рубрики: Професійна освіта--неперервна освіта--нормативно-правовий базис--проблеми формування
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- безперервна освіта -- суперечність -- нормативно-правове забезпечення -- освіта дорослих -- післядипломна освіта -- підвищення кваліфікації -- освіта впродовж життя
Анотація: Головними проблемами розвитку національної системи безперервної освіти є не тільки невідповідність нормативним ініціативам держави в освітній сфері, а й неготовність державного апарату ці ініціативи реалізовувати. Значною проблемою безперервної освіти є невизначеність і неструктурованість основних системотворчих суб'єктів, здатних ефективно розвивати загальнонаціональну систему освіти впродовж життя. Проблемою української системи освіти також є невідповідність навчальних і наукових програм вимогам сучасного виробництва й економіки. З огляду на ці проблеми важливо визначити основні напрями розвитку правового поля безперервної освіти з метою розв’язання притаманних їй суперечностей і формування концептуально-теоретичного прогнозу її розгортання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.


    Молодиченко, Валентин.
    До 90-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького / Валентин Молодиченко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 23-29
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Вищі навчальні заклади України--педагогічні університети
   Вищі навчальні заклади України--окремі ВНЗ

   Вищі навчальні заклади України--педагогічні університети--підготовка наукових кадрів

   Вища освіта в Україні--педагогічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний ВНЗ -- державний університет -- ювілей університету -- місія університету -- людиновимірність -- освіта впродовж життя -- структура університету -- освітня діяльність -- вища педагогічна освіта -- науково-дослідна діяльність -- підготовка наукових кадрів -- підготовка кадрів вищої кваліфікації -- підготовка науково-педагогічних кадрів -- наукова школа
Анотація: Стаття присвячена історії створення та сучасним напрямам роботи Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Зокрема наголошується, що пріоритетними напрямами діяльності університету є інтеграція в європейський і світовий простір, європейський рівень якості та доступності освіти, духовна зорієнтованість і демократизація освіти, розвиток суспільства на основі нових знань. Першим у переліку стратегічних напрямів розвитку науково-дослідної роботи університету є вдосконалення системи підготовки фахівців вищої кваліфікації.


Дод.точки доступу:
Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Запорізька обл.) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
74.4
А 66


    Андрущенко, Віктор.
    Філософія неформальної освіти: проблеми та перспективи розвитку / Віктор Андрущенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 4. - С. 5-9. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74.4
Рубрики: освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка)
Кл.слова (ненормовані):
неформальна освіта -- неперервність освіти -- освіта впродовж життя -- безперервна освіта
Анотація: "Неформальна освіта" аналізується як закономірне явище в освітньому процесі ХХІ століття; розглядається як самоосвіта вільних особистостей, як "освіта дорослих", "освіта впродовж життя". Її характерною особливістю є високий рівень свободи, якою кожен має розпоряджатись вільно. Автор стверджує, що відповідальність за власну освіту та культурний розвиток особистість цілком і повністю бере на себе. Останнє не означає, що держава і суспільство мають пустити цей процес "на самоплив". Навпаки, враховуючи сучасні реалії, державна освітня політика має бути виваженою і цілеспрямованою і в цьому сегменті інтелектуального розвитку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
377.014.3(477)
П 78


   
    Про концепцію розвитку професійно-технічної освіти України в умовах децентралізації : інформ.-аналіт. матеріали / [М-во освіти і науки України] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2015. - № 1. - С. 3-42
УДК
Рубрики: Профтехосвіта--розвиток--державна політика--Україна
Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- професійно-технічна освіта -- економіка держави -- ринок праці -- молодь -- неперервна професійна освіта -- освіта впродовж життя -- розвиток профтехосвіти -- формування трудового потенціалу -- підготовка кваліфікованих робітників -- професійно-технічні навчальні заклади -- статистика -- кількість ПТНЗ -- чисельність учнів ПТНЗ -- контингент учнів -- демографічний базис -- престижність навчання в ПТНЗ -- проблеми профтехосвіти -- державне управління -- управління системою профтехосвіти -- взаємодія ПТНЗ з роботодавцями -- стандартизація профтехосвіти -- управління якістю профтехосвіти -- децентралізація управління -- фінансування -- стратегія децентралізації -- нормативно-правова база -- модернізація профтехосвіти -- концепція розвитку -- інформаційно-аналітичні матеріали


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 5855
Кількість відвідувачів 823
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя