Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ПСИХОСОЦІАЛЬНИЙ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
Шифр: П3/2002/3/4
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2002р. N 3/4
Зміст:
Фурман, А. Теорія освітньої діяльності як метасистема / А. Фурман. - С.20-58
Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система
Гуменюк, О. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин / О. Гуменюк. - С.59-82
Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система
Комісаров, В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування / В. Комісаров. - С.83-104
Кл.слова: модульно-розвивальна система, інноваційні моделі, ЗДІБНОСТІ
Тімотін, А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі / А. Тімотін. - С.105-123
Кл.слова: ПОВЕДІНКА, НАВЧАННЯ, СПІЛКУВАННЯ
Бамбурак, Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції / Н. Бамбурак. - С.124-141
Кл.слова: психосоціальний розвиток
Бугерко, Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі / Я. Бугерко. - С.142-159
Кл.слова: РЕФЛЕКСІЯ, МИСЛЕННЯ, УЯВЛЕННЯ
Ященко, Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання / Е. Ященко. - С.160-169
Кл.слова: ПАРАДИГМА
Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання / А. Лазарук. - С.170-186
Кл.слова: ЦІННОСТІ, аксіогенез, емпатія
Список наукових праць з теорії , методології та практики модульно-розвивальної освіти. - С.277-284
Бригадир, М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз) / М. Бригадир ; Л. Ребуха; А. Гірняк; С. Сівак. - С.187-200
Кл.слова: ІННОВАЦІї, ДІАГНОСТИКА
Ребуха, Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання / Л. Ребуха ; А. Гірняк; С. Сівак. - С.201-216
Гірняк, А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника / А. Гірняк ; С. Сівак. - С.217-241
Кл.слова: Психодидактика
Сівак, С. Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи / С. Сівак. - С.242-262
Кл.слова: психопрактика, КОНСУЛЬТУВАННЯ, МОНИТОРИНГ
Покажчик статей за 2002 рік. - С.286-290
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Бамбурак, Н.
    Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції [Текст] / Н. Бамбурак // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 124-141. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: освіта інноваційна
   Модульно-розвивальне навчання

   Я-концепція

   навчання особистісно-орієнтоване

Кл.слова (ненормовані):
психосоціальний розвиток


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Ильин, В. А.
    Проблемы взаимосвязи возрастных кризисов развития и базисных социальных институтов в эпигенетической концепции Э.Эриксона [Текст] / В. А. Ильин // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2005. - N4. - С. 110-125
ДРНТІ
ББК 88.37
Рубрики: психологія особистості
   Ідентичність

   компетентність

   Неуспішність

Кл.слова (ненормовані):
ПСИХОСОЦІАЛЬНИЙ -- базисное доверие -- институт религии -- социальный институт -- институт права -- институт политики -- индивидуальное развитие -- социогенез -- институт технологии -- возрастной кризис -- ИДЕОЛОГИЯ -- ИНТИМНОСТИ -- СЕМЬЯ -- генеративность -- эпигенетическая концепция -- возрастное развитие -- социально-психологический аспект
Анотація: Теме "Проблемы взаимодействия социального и биологического в развитии человека (социально-психологические аспекты)" посвящены несколько статей этого номера.


Дод.точки доступу:
Эриксон, Эрик \о нем\

Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3)
Вільні: Ч.З.№2 (3)

Знайти схожі

4.
88.8
К 26


    Карпа, Мар'яна Ігорівна.
    Особливості психосоціального розвитку сиблінгів дітей з психофізичними вадами [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / М. І. Карпа ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ). - К. : ІП ім. Г. С. Костюка АПН України, 2007. - 19 с. -
ДРНТІ
УДК
РУБ 88.8
Рубрики: Діти з особливими потребами
   психосоціальний розвиток дитини

   автореферати дисертацій--психологія

Кл.слова (ненормовані):
сиблінгова взаємодія -- адаптація психосоціальна -- самосприйняття


Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

5.
Шифр: БіХШ-2/2009/5
   Журнал

Біологія і хімія в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України. - К. : "Педагогічна преса", 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2009р. N 5
Зміст:
Хижняк, С. Психосоціальний стрес : прояв та реалізація / С. Хижняк, М. Капля. - С.3-4
Барановська, О. Форми навчальної діяльності учнів в умовах диференційованого навчання / О. Барановська. - С.5-7
Руда, О. Навчаємо складати й аналізувати родовід / О. Руда. - С.8-11
Шухова, Е. Дидактичний матеріал до розділу "Клітиний рівень організації життя", 10 клас / Е. Шухова. - С.11-15
Роєнко, Л. М. Навчальні екскурсії з хімії у 8 класі / Л. М. Роєнко. - С.17-19
Новикова, Н. З історії зародження і становлення біології як науки / Н. Новикова. - С.31-32
Воробйова, Л. Використання інтерактивної дошки на уроках хімії / Л. Воробйова. - С.33-34
Гурняк, І. Реалізація компетентнісного підходу в навчанні хімії / І. Гурняк. - С.35-37
Вороненко, Т. Факультатив з хімії екологічного спрямування як компонент допрофільної підготовки учнів / Т. Вороненко. - С.38-40
Ковтун, Г. Хімія сміху / Г. Ковтун. - С.42
Ільчик, В. Як оформити кабінет біології : педагогічний досвід / В. Ільчик, Ю. Ільчик. - 3-я стор.обкладинки : фот.цв.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
88
Х 43


    Хижняк, С.
    Психосоціальний стрес : прояв та реалізація [Текст] / С. Хижняк, М. Капля // Біологія і хімія в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 5. - С. 3-4
ББК 88
Рубрики: Стрес
Кл.слова (ненормовані):
типи людей


Дод.точки доступу:
Капля, М.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
Видання в обробці. Не видається
158.9
Т 87


    Туріщева, Людмила Василівна.
    Психологічні тренінги для школярів [Текст] : [посібник шкільному психологу, класному керівнику] / Л. В. Туріщева. - Х. : Основа, 2009. - 124 с. - (Тренінги в педагогічній практиці). - ISBN 978-611-00-0049-9 : 15.00 грн., 15.00 грн.
    Зміст:
Теоретичні аспекти психологічного тренінгу
Психофізіологічний тип тренінгу
Психоемоційний тип тренінгу
Психосоціальний тип тренінгу
Креативний тип тренінгу
ДРНТІ
ББК 88.840 + 88.492
РУБ 158.9
Рубрики: психологія--тренінги
   Психологічні тренінги--школярі

   тренінги психологічні--шкільні

   педагогічна психологія

   Кафедра загальної та практичної психології


Примірників всього: 6
фб (1), Ч.З.№2 (2), аб (3)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), аб (3)
Знайти схожі

8.


    Приступа, Елена Николаевна.
    Социальное воспитание школьников / Е. Н. Приступа // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2012. - № 6. - С. 89-94. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 2220-6051
ББК 74.6
Рубрики: Соціальне виховання--школярі
   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- соціальне виховання -- соціальний розвиток -- соціалізація -- психосоціальний розвиток
Анотація: В статье рассматривается социальное воспитание школьников как ведущий фактор социального развития.
У статті розглядається соціальне виховання школярів як провідний фактор соціального розвитку.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 182 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 94.25 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Благінін, Валерій Михайлович. Питання формування естетичної потреби особистості у науково-педагогічній літературі / В. М. Благінін. - С .7-9
Булавенко, Світлана Дмитрівна. Концепція моделі освітньо-інформаційного середовища як умови формування соціально активної та професійно зорієнтованої особистості / С. Д. Булавенко. - С .10-14
Дернова, Майя Григорівна. Основні положення теорії трансформаційного навчання дорослих / М. Г. Дернова. - С .15-20
Зеленько, Олександр Анатолійович. Психосоціальний аспект проблеми трансформації вищої школи України / О. А. Зеленько. - С .21-25
Кононко, Олена Леонтіївна. Розвиток, соціалізація та виховання особистості майбутнього педагога / О. Л. Кононко. - С .26-31
Куниця, Тетяна Юріївна. Відповідальність особистості як наукова категорія / Т. Ю. Куниця. - С .32-37
Максимова, Олена Олександрівна. Особливості становлення взаємин молодших школярів (психолого-педагогічний аспект) / О. О. Максимова. - С .38-43
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Забезпечення наступності дошкільної і початкової освіти як умова ефективності попередження негативних проявів у поведінці дітей старшого дошкільного і молодшого шкільного віку / Н. П. Пихтіна. - С .44-49
Рудик, Ярослав Михайлович. Суть та структура творчого потенціалу особистості / Я. М. Рудик. - С .50-57
Шендерук, Олена Борисівна. Ключові компетенції майбутніх викладачів іноземної мови як запорука їхнього професіоналізму / О. Б. Шендерук. - С .58-62
Шкільна, Ірина Миколаївна. Вікові особливості виховання моральної самосвідомості старших підлітків у сучасних умовах / І. М. Шкільна. - С .63-67
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бойко, Анна Едуардівна. Використання арт-педагогічних технологій як засобу творчого самовираження молодших школярів у позашкільних навчальних закладах / А. Е. Бойко. - С .68-73
Борисюк, Світлана Олексіївна. Консультування соціально дезадаптованих підлітків з використанням двосторонніх іграшок / С. О. Борисюк. - С .74-78
Василенко, Надія Володимирівна. Хмарні технології як засіб розбудови інноваційної школи України / Н. В. Василенко. - С .79-83
Долгова, Олександра Валеріївна. Формування організаційних та управлінських умінь старшокласників у діяльності учнівського самоврядування / О. В. Долгова. - С .84-89
Конончук, Данило Іванович. Дослідження впливу субкультури рокерів та металістів на формування життєвих стратегій молоді / Д. І. Конончук. - С .90-94
Лукашова, Ніна Іванівна. Формування навчально-пізнавальної компетентності учнів у процесі вивчення хімії в старшій профільній школі / Н. І. Лукашова. - С .95-100
Павлюк, Лариса Миколаївна. Використання проектних технологій у процесі формування соціальної компетентності старшокласників в умовах ліцею / Л. М. Павлюк. - С .101-106
Пілюгіна, Тамара Володимирівна. Форми і методи іншомовної підготовки майбутніх працівників органів державної фіскальної служби / Т. В. Пілюгіна. - С .107-110
Ранюк, Оксана Петрівна. Використання риторичних методів під час вивчення польської мови / О. П. Ранюк. - С .111-114
Сидоренко, Марина Миколаївна. Розвиток пізнавальної активності учнів засобами дидактичної гри / М. М. Сидоренко. - С .115-119
Сурмило, Олена Анатоліївна. Вивчення педагогічних умов використання казки як засобу морального виховання старших дошкільників / О. А. Сурмило. - С .120-124
Тукач, Ірина Іванівна. Формування соціального досвіду дитини дошкільного віку: історико-педагогічний аналіз / І. І. Тукач. - С .125-129
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Віннікова, Лілія Федорівна. Деякі напрямки гуманізації фахової підготовки студентів вищих навчальних закладів / Л. Ф. Віннікова. - С .130-132
Дубровський, Валерій Леонідович. Готовність майбутнього учителя початкової школи до співпраці з сім’єю учня / В. Л. Дубровський. - С .133-136
Івашньова, Світлана Володимирівна. Підвищення рівня професійної компетентності як складової конкурентоспроможності педагогічних працівників / С. В. Івашньова. - С .137-147
Поночовна-Рисак, Таїсія Михайлівна. Педагогічні умови формування професійних якостей майбутніх податкових інспекторів у процесі фахової підготовки / Т. М. Поночовна-Рисак. - С .148-151
Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Проектна технологія у підготовці майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності / С. Р. Хлєбік. - С .152-155
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Конончук, Іван Миколайович. Культурно-освітній розвиток етнонаціональних меншин в Україні у 20–30-ті рр. ХХ ст. / І. М. Конончук. - С .156-161
Кузів, Марія Зіновіївна. Особливості професійної орієнтації в Україні / М. З. Кузів. - С .162-165
Федоренко, Світлана Вікторівна. Методологічний потенціал трансдисциплінарного підходу в формуванні гуманітарної культури студентів у США / С. В. Федоренко. - С .167-173
Шахрай, Тетяна Олексіївна. Концептуальні засади культурологічної підготовки майбутнього педагога: історичний контекст у вимірах нової парадигми освіти / Т. О. Шахрай. - С .174-180
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Викладання іноземної мови

   Викладання хімії в школі

   педагогіка вищої школи

   психологія молодшого школяра

   Психологія підлітка

   Дошкільна освіта

   Інноваційні технології--методи навчання

   Підготовка майбутніх вчителів

   Підготовка майбутніх соціальних педагогів

   Кафедра педагогіки



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

10.


    Байбакова, Ольга Олександрівна.
    Історичні аспекти соціальної роботи і підготовки фахівців у США [Текст] / О. О. Байбакова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 1. - С. 235-239
ББК 88я5 + 74я5
Рубрики: Підготовка майбутніх соціальних працівників--зарубіжні країни
   США--соціальна робота--історія
Кл.слова (ненормовані):
соціальна робота в США -- підготовка соціальних працівників -- діагностична школа -- функціональна школа -- психосоціальний підхід
Анотація: У статті досліджено історію становлення соціальної роботи у США, проаналізовано вплив ідей Дж. Адамс і М. Річмонд на розвиток соціальної роботи як професійної діяльності. Вивчено питання формування теоретичних шкіл і концепцій у сфері соціальної роботи і підготовки фахівців - діагностичної, функціональної, психосоціального підходу.


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)
Вільні: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

 
Статистика
за 06.06.2024
Кількість запитів 1423
Кількість відвідувачів 553
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя