Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=гейміфікація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
74.58
С 12


    Саварин, Павло Вікторович.
    Науково-теоретичні передумови застосування медіатехнологій у підготовці фахівців технічного профілю [Текст] / П. В. Саварин // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 4. - С. 4-7. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Підготовка фахівців--інформаційно-комунікаційні технології в освіті
Кл.слова (ненормовані):
медіатехнології -- відкрите навчання -- коннективізм -- масові відкриті онллайн курси -- гейміфікація -- індивідуальне навчальне середовище -- індивідуальна навчальна мережа -- фахівці технічного профілю
Анотація: У статті висунуто проблему використання і систематизації інформації для її ефективного застосування в навчальному процесі із забезпеченням багатоканальності сприйняття. Проведено аналіз останніх досліджень і публікацій, які стосуються обгрунтування можливостей застосування медіатехнологій у підготовці фахівців технічного профілю.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)

Знайти схожі

2.


    Винничук, Роксолана.
    Інноваційні підходи до мотивації студентів покоління Z [Текст] / Р. Винничук // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2020. - N 1. - С. 72-80. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта в Україні--інноваційне освітнє середовище
Кл.слова (ненормовані):
покоління Z -- гейміфікація -- діджиталізація -- мотивація навчання -- інноваційне навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Баханов, Костянтин.
    Театралізована гра як засіб гейміфікації процесу навчання історії в школі [Текст] / К. Баханов // Історія в рідній школі : науково-методичний журнал. - 2022. - N 4/6. - С. 56-61.
Рубрики: Викладання історії в школі--ігрові методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
театралізована гра -- гейміфікація -- навчання історії в школі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: МО-1/2023/4
   Журнал

Мистецтво та освіта [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Академія педагогічних наук України. Київська дитяча Академія мистецтв. - К. : "Педагогічна думка", 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2023р. N 4
Зміст:
Медведнікова, Тетяна Олександрівна. Дніпровська піаністична школа: витоки та шляхи еволюції / Т. О. Медведнікова. - С.2-6.
Гонтова, Лариса Валеріївна. "Подивитися на твір тільки з літака…" : естетичне сприйняття людини ххі століття / Л. В. Гонтова
Кузьменко, Наталія Ярославівна. STEAM-підхід на уроках мистецтва / Н. Я. Кузьменко. - С.12-16.
Акімова, Наталія Леонідівна. Виготовлення з молодшими школярами оберегів із природного матеріалу / Н. Л. Акімова. - С.17-22.
Ничкало, Світлана Андріївна. Трипільська культура в естетичному виховання школярів / С. М. Ничкало. - С.23-29.
Сіданіч, Ірина Леонідівна. Інноваційна освітня політика в україні: етнокультурні аспекти розвитку шкільної освіти / І. Л. Сіданіч, О. В. Просіна. - С. 30-34.
Харченко, Наталія Вікторівна. Гейміфікація в освіті: використання квест-технології / Н. В. Харченко. - С.35-42.
Антонова, Олена Анатоліївна. Тренінг-квест "З Україною в серці" / О. А. Антонова, О. В. Зінзюк, А. В. Корнієнко. - С.48-54.
Волощук, Тетяна Василівна Волощук. Художньо-творча діяльність викладача фахової передвищої освіти як чинник формування спеціальних компетентностей здобувачів освіти / Т. В. Волощук. - С.54-60.
Осадча, Олена Анатоліївна. Київській державній академії декоративно-прикладного мистецтва і дизайну ім. Михайла Бойчука - 85. / О. А. Осадча. - С.61-63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Харченко, Наталія Вікторівна.
    Гейміфікація в освіті: використання квест-технології [Текст] / Н. В. Харченко // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2023. - N 4. - С. 35-42.
Рубрики: Ігрові методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
квест-технології -- гейміфікація освіті


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 23.05.2024
Кількість запитів 56123
Кількість відвідувачів 1510
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя