Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=збалансоване природокористування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
74.58
К 74


    Кофанова, О. В.
    Концептуальні засади відбору змісту хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у технічних університетах України / О. В. Кофанова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 48-56. - Бібліогр.: 21 назв.
ББК 74.58
Рубрики: підготовка екологів
Кл.слова (ненормовані):
хімічна підготовка -- інженери-екологи -- підготовка інженерів-екологів -- бакалаври-екологи -- природокористування -- збалансоване природокористування -- вища технічна освіта -- вища екологічна освіта -- підготовка бакалаврів-екологів
Анотація: Обгрунтовано основні принципи відбору змісту хімічної підготовки майбутніх фахівців-екологів у технічних ВНЗ. Вставновлено, що хімічні знання виконують водночас функції фундаментальної і світоглядної освіти, а тому є неодмінною, базою для опанування професійно орієнтованих і фахових дисциплін. Отже, відбір змісту хімічної підготовки здійснюємо за принципами системності, фундаментальності, наступності й послідовності, науковості, практичної спрямованості хімічного матеріалу, а особливу увагу приділяємо посиленню внутрішньо- й міждисциплінарних зв'язків з метою валеологізації, гуманізації та гуманітаризації хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.


    Кофанова, О. В.
    Діагностування навчальних досягнень студентів-екологів із дисциплін хімічного спрямування з позицій компетентнісного і модульно-рейтингового підходів / О. В. Кофанова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 3. - С. 11-22. - Бібліогр.: 16 назв.
ББК 74.58.2 + 24р30
Рубрики: Кафедра хімії
   Викладання хімії в вищих навчальних закладах

   Навчання студентів--навчальні досягнення--діагностування

   Підготовка майбутніх екологів

Кл.слова (ненормовані):
хімічна підготовка -- бакалавр наук -- хімічні компетентності -- охорона навколишнього середовища -- збалансоване природокористування -- вища технічна екологічна освіта -- компетентнісний підхід -- рейтингова система оцінювання
Анотація: Обгрунтовано основні принципи діагностики навчальних досягнень студентів-екологів під час вивчення дисциплін хімічного спрямування. Розроблено критерії та основні показники рівня сформованості хімічної компетентності майбутніх фахівців-екологів. Відзначено переваги рейтингової системи оцінювання навчальних досягнень студентів. Детально описано механізм розрахунку підсумкового рейтингу студента-еколога з досліджуваних хімічно спрямованих дисциплін.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 08.06.2024
Кількість запитів 17714
Кількість відвідувачів 1375
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя