Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=зорові функції<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
74.1
Ч-49


    Чернова, О. И.
    Игровые упражнения для профилактики нарушения зрения [Текст] / О. И. Чернова // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 8. - С. 46-49. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1
Рубрики: Корекційна педагогіка--дошкільники--вади зору
   Дошкільники--вади розвитку--профілактика

   Дошкільна освіта--здоров’я дітей

Кл.слова (ненормовані):
профілактика вад зору -- діти з вадами зору -- ігри -- вправи -- зорові функції
Анотація: Стаття містить ігрові вправи для профілактики порушення зору у дітей дошкільного віку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Кобильченко, Вадим.
    Зорове сприйняття та його порушення в дитячому віці [Текст] / В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 4. - С. 46-59. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік
Кл.слова (ненормовані):
зір -- зорові функції -- зоровий аналізатор -- зорове сприймання -- порушення зору
Анотація: Встановлено, що в процесі пізнання навколишнього світу найважливіша роль належить зору, а саме – зоровому сприйманню. Зір також є засобом спілкування між дитиною й батьками, іншими дорослими і дітьми, спілкування з навколишнім світом. З’ясовано, що відсутність зовнішніх впливів або ж їх істотне обмеження (сенсорна депривація), змінює нормальне співвідношення біологічних, психологічних і соціальних чинників у психічному розвитку дітей. Доведено, що порушення зору в дитини можуть викликати значні утруднення в процесі її розвитку, навчання й виховання. Обґрунтовано, що проблема пошуку оптимальних методів і засобів навчання та виховання дітей з аномаліями зору тісно пов’язана з розумінням психофізіологічних механізмів, що лежать в основі відповідного дефекту. Встановлено, що порушення зорового аналізатора і його провідних шляхів негативно позначається на формуванні у дитини психіки й складних психічних процесів, а згодом – і на розвитку особистості загалом.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 28.05.2024
Кількість запитів 39045
Кількість відвідувачів 1607
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя