Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=медіакомпетентність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.


    Сахневич, Інна Андріївна.
    Культура використання медіазасобів - неодмінна умова запобігання негативному впливу медіаінформації / Інна Сахневич // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 94-98. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 73 + 74.58(4Укр)
Рубрики: Засоби масової інформації (ЗМІ)--вплив
   Молодь--негативний вплив ЗМІ

   Медіаосвіта--навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
медіаінформація -- Концепція впровадження медіаосвіти -- медіаграмотність -- медіакомпетентність -- засоби масової інформації -- Інтернет -- соціальні мережі -- відеопродукція
Анотація: У статті розглянуто деякі факти, причини та наслідки негативного впливу медіаінформації на свідомість української молоді та запропоновано впровадження медіаосвіти у навчальний процес усіх освітніх закладів як один із основних шляхів розв'язання проблеми.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
74.58
С 22


    Сахневич, Інна Андріївна.
    Інтегрований спецкурс з основ медіакомпетентності у професійній підготовці майбутніх фахівців технічних спеціальностей / І. А. Сахневич // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 101-105. - Бібліогр.: 5 назв
ББК 74.58
Рубрики: Медіаосвіта--методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
технічні спеціальності -- нафтогазова справа -- інтегрований спецкурс -- гуманітарне спрямування -- медіакомпетентність -- медіаосвітні технології -- пропедевтичний семінар
Анотація: У статті розглянуто основні змістові блоки інтегрованого спецкурсу з основ медіакомпетентності для студентів технічних спеціальностей, визначено його мету, завдання та оптимальні способи впровадження у професійну підготовку студентів технічних спеціальностей на прикладі ВНЗ нафтогазового профілю.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.


    Семеног, Олена
    Медіаосвіта майбутнього вчителя у вищій філологічній школі: досвід зарубіжжя й України [Текст] / Олена Семеног // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 30-33. - Бібліогр.: 19 назв.
ББК 74.58.2 + 81.411.1-91
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури--медіаосвіта
   Вища освіта в зарубіжних країнах--медіаосвіта студентів

   Вища освіта в зарубіжних країнах--підготовка вчителів-філологів

   Кафедра української мови

   США--вища освіта--підготовка вчителів
    Великобританія--вища освіта--підготовка вчителів

    Польща--вища освіта--підготовка вчителів

    Франція--вища освіта--підготовка вчителів

    Росія--вища освіта--підготовка вчителів

Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- медіаграмотність -- медіапедагогіка -- медіакомпетентність -- майбутній учитель -- професійна підготовка -- вчитель рідної мови -- рідна мова
Анотація: У статі окреслено тенденції медіаосвіти майбутніх учителів рідної мови у вищих навчальних закладах США, Великої Британії, Франції, ПольщІ, Росії, України, акцентовано увагу на медіасамоосвіті і труднощах упровадження медіаосвіти в навчальний процес вищих навчальних закладів.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі

4.
74.2
Ф 33


    Федоров, Олександр.
    Синтез теології та медіаосвіти: російський стан справ / Олександр Федоров // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 74-79. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 74.2
Рубрики: Медіаосвіта--теологічний підхід
   Освіта--медіаосвіта

   Виховання--духовно-моральне виховання

Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- теологія -- медіатекст -- фільм -- медіакомпетентність -- розвиток духовності особистості -- морально-релігійне виховання
Анотація: У статті подано аналіз процесів медіаосвіти в Росії, пов'язаних з теологією, православною церквою. Простежуються характерні тенденції, пов'язані з використанням педагогами теологічної орієнтації так званої захисної теорії медіаосвіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
74.58(4Укр)
О-58


    Онкович, Ганна.
    Професійно-орієнтована медіаосвіта у вищій школі / Ганна Онкович // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 80-87. - Бібліогр.: 16 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Вища освіта--медіаосвіта
Кл.слова (ненормовані):
інформаційна грамотність -- медіаграмотність -- медіаінформаційна грамотність -- парасольковий термін -- професійно-орієнтована медіаосвіта -- медіакомпетентність фахівця -- медіапсихологія
Анотація: У статті розглядаються терміни "інформаційна грамотність", "медіаграмотність", "медіаінформаційна грамотність" та "медіакомпетентність фахівця", представлені у дослідженнях зарубіжних науковців. Звертається увага на необхідність розуміння "парасолькового" поняття "медіаінформаційна грамотність" як одного з базових у сучасній гуманітаристиці суспільства знань. Ідеться про доцільність упровадження у систему вищої освіти нових курсів, які б формували професійну компетентність фахівця засобами медіаосвітніх технологій. Як приклад розглядається колективна монографія "Медіакомпетентність фахівця", яка підготовлена за матеріалами дипломних робіт студентів - слухачів спецкурсу з професійно-орієнтованої медіаосвіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.


    Орлова, Ольга.
    Художнє сприйняття як основа медіакомпетентності студентів-філологів / Ольга Орлова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 82-88 : табл. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів-філологів--медіаосвіта
Кл.слова (ненормовані):
процес сприйняття -- художнє сприйняття -- медіаосвіта -- медіасприйняття -- медіаграмотність -- медіакомпетентність -- студенти-філологи -- інформаційне поле -- перцептивний образ -- критичне мислення -- інтерактивне навчання -- вища школа -- педагогічна освіта
Анотація: У статті аналізується процес формування у майбутніх педагогів-словесників медійного й художнього сприйняття: роль у літературній комунікації, формат, структура, елементи, механізми перебігу. З опертям на зіставлення художньої та медійної рецепції розглядаються можливості формування медіасприйняття як основи медіакомпетентності студентів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.


    Горун, Юлія.
    Міжнародна співпраця у розвитку медіа- та інформаційної грамотності й інтеркультурного діалогу / Юлія Горун // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 103-108. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Медіаосвіта--міжнародна співпраця
   Студенти--медіакомпетентність

Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- медіа-інформаційна грамотність -- інтеркультурний діалог -- суспільство знань -- засоби масової комунікації -- міжнародна співпраця -- університетська мережа
Анотація: У статті зосереджено увагу на глобальному значенні медіа- та інформаційної грамотності в умовах розвитку інформаційних і комунікаційних технологій і формування суспільства знань. Висвітлено особливості міжнародної співпраці у розвитку медіа- та інформаційної грамотності та інтеркультурного діалогу. Проаналізовано досягнення різних країн у впровадженні в навчальні плани університетів проектів з формування медіа- та інформаційної грамотності студентів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
74
Ф 33


    Федоров, Олександр.
    Медіаосвіта та медіакритика в контексті підготовки майбутніх педагогів / Олександр Федоров // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 59-70 : мал. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК 74
Рубрики: Підготовка вчителів--підготовка до медіаосвіти школярів--Росія
Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- медіаграмотність -- медіакритика -- медіакомпетентність -- аналітичне мислення
Анотація: У теоретичній моделі, що синтезує завдання медіаосвіти і медіакритики для ефективного розвитку медіакомпетентності та аналітичного мислення майбутніх педагогів, їх цілеспрямованої підготовки до медіаосвіти школярів, представлені такі компоненти: 1) початковий констатувальний компонент: констатація та аналіз рівнів медіакомпетентності (включаючи розвиток аналітичного мислення) відносно медіа та медіатекстів у певній аудиторії на початковому етапі навчання; 2) формувальний компонент: теоретична складова (блоки теоретичної підготовки аудиторії в галузі медіаосвіти і медіакритики), тобто вивчення аудиторією методів і форм медіаосвіти; і практична складова (блок аналітичної та креативної діяльності аудиторії відносно медіа; блок технології підготовки аудиторії до медіаосвіти школярів); 3) підсумковий констатувальний компонент (блок проведення тестування аудиторії з метою виявлення підсумкових рівнів медіакомпетентності (включаючи розвиток аналітичного мислення) аудиторії; блок аналізу результатів тестування аудиторії з метою виявлення підсумкових рівнів медіакомпетентності (включаючи розвиток аналітичного мислення) аудиторії; 4) результативний компонент: підвищення рівнів медіакомпетентності аудиторії, зокрема і на матеріалі аналізу взаємовідносин медіа та соціуму й аналізу медіатекстів різних видів і жанрів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: ЗЛвш/2017/3/4
   Журнал

Зарубіжна література в школі [Текст] : науково-методичний журнал. - Харків : "Основа", січень 2005 - . - Виходить двічі на місяць
2017р. N 3/4
Зміст:
Медіакомпетентність - вміння для життя сучасної людини. - С.2-5. - Бібліогр.: 4 назви.
Кл.слова: зарубіжна література в школі, медіакомпетентність, медіаосвіта
Коновалова, М. В. Підручник для нової школи : [зарубіжна література: 9 кл.] / М. В. Коновалова. - С.6-7
Кл.слова: зарубіжна література в школі (9 клас), підручник із зарубіжної літератури (9 клас), 9 клас (зарубіжна література)
Кипушева, Т. В. Підручник для нової школи : [російська мова: 9 кл.] / Т. В. Кипушева. - С.8-9
Кл.слова: російська мова в школі (9 клас), підручник із російської мови (9 клас), 9 клас (російська мова)
Олійник, Н. В. Про структуру - план сучасного уроку / Н. В. Олійник. - С.11-13
Кл.слова: зарубіжна література в школі (урок), урок зарубіжної літератури (структура-план), сучасний урок (зарубіжна література)
Ландар, І. М. Вивчення творчості Волта Вітмена (з використанням інтерактивних технологій) : 10-й клас / І. М. Ландар. - С.14-16
Кл.слова: зарубіжна література в школі (10 клас), 10 клас (зарубіжна література), американська література
Лавренюк, Ю. С. Творчий діалог Миколи Хвильового та Федора Достоєвського / Ю. С. Лавренюк. - С.17-20. - Бібліогр.: 7 назв.
Кл.слова: зарубіжна література в школі, українська література в школі, компаративістика (українська та російська література)
Шипович, Ю. Ю. Образ "доброго короля" у середньовічних легендах та переказах. Король Артур та король Матяш : 8-й клас / Ю. Ю. Шипович. - С.21-23
Кл.слова: зарубіжна література в школі (10 клас), 10 клас (зарубіжна література), середньовічні легенди та перекази (зарубіжна література)
Пархомчук, Л. Г. Виховання творчої особистості за допомогою віршування на уроках зарубіжної літератури : 5-9-ті класи / Л. Г. Пархомчук. - С.24-28
Кл.слова: зарубіжна література в школі (5-9 кл.), виховання творчої особистості (зарубіжна література), віршування на уроках (зарубіжна література)
Старченко, С. І. Урок позакласного читання за казкою Е. Т. А. Гофмана "Лускунчик та Мишачий король" : 5-й клас / С. І. Старченко. - С.29-32. - Бібліогр.: 7 назв.
Кл.слова: зарубіжна література в школі (5 клас), німецька література, 5 клас (німецька література)
Пилипенко, В. Ф. Система уроків із зарубіжної літератури за романом Дж. Свіфта "Мандри Лемюеля Гуллівера..." : 7-й клас / В. Ф. Пилипенко. - С.33-70. - Бібліогр.: 25 назв.
Кл.слова: зарубіжна література в школі (7 клас), 7 клас (зарубіжна література), англійська література
Романюта, Л. М. Е. - Е. Шмітт "Концерт "Пам’яті янгола" : 10-й клас / Л. М. Романюта. - С.71-74. - Бібліогр.: 3 назви.
Кл.слова: зарубіжна література в школі (10 клас), французька література, 10 клас (зарубіжна література)
Пилипенко, В. Ф. Творчість А. Конана Дойла : 7-й клас / В. Ф. Пилипенко. - С.75-79
Кл.слова: зарубіжна література в школі (7 клас), 7 клас (зарубіжна література), англійська література
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
74.04(4УКР)
М 42


   
    Медіакомпетентність - вміння для життя сучасної людини [Текст] // Зарубіжна література в школі : наук.-метод. журн. - 2017. - N 3/4. - С. 2-5. - Бібліогр.: 4 назви.
ББК 74.04(4УКР)
Рубрики: Освіта в Україні--інформатизація освіти--медіакомпетентність особистості
Кл.слова (ненормовані):
медіакомпетентність особистості -- медіаосвіта -- медіаграмотність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
Статистика
за 23.05.2024
Кількість запитів 51016
Кількість відвідувачів 1443
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя