Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=навчання історії<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Олексій, Ю.
    Підходи до внутрішньої диференціації в навчанні історії старшокласників у рядянській школі : (70 - 80-ті роки ХХ ст.) / Юрій Олексій // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 57-61. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Диференційоване навчання--історія--СРСР, 1970-1980 рр.
   історія педагогіки України(1917-

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
внутрішня диференціація -- індивідуально-психологічні особливості розвитку дітей -- навчання історії -- радянська школа -- індивідуалізація навчання
Анотація: У статті розкрито основні підходи до внутрішньої диференціації у навчанні історії старшокласників у радянській школі періоду 70 - 80-х років ХХ ст. Наголошується, що в радянській школі навчальний предмет "Історія" в старших класах виконував переважно ідеологічну функцію, тому в програмних вимогах навчання не передбачалося диференціації змісту предмета. Педагоги лише впроваджували елементи внутрішньої диференціації навчання, почали враховуватися індивідуально-психологічні особливості розвитку дітей у процесі навчання, однак потребували додаткового осмислення проблеми змісту і спрямованості групової роботи на уроках історії.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
63.3р10
Д 37


    Десятов, Д. Л.
    Формування просторової компетентності учнів під час навчання історії [Текст] / Д. Л. Десятов // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 2. - С. 2-7.
ББК 63.3р10
Рубрики: Викладання історії в школі--компетентність учнів
Кл.слова (ненормовані):
навчання історії -- компетентність учнів -- просторова компетентність учнів -- історична освіта -- історичний простір -- історична інформація
Анотація: У статті ставиться мета визначити структурні складові просторової компетентності учнів та виявити основні шляхи їх формування в процесі навчання історії. Під просторовою компетентністю слід розуміти знання, вміння, досвід й ціннісні орієнтації учнів, що на науковому рівні забезпечують розуміння простору як основи розвитку історичного процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
63.3р10
М 48


    Мельниченко, Б.
    Зміст, форми і методи навчання історії в основній дев’ятирічній школі Чеської республіки на сучасному етапі розвитку освіти [Текст] / Б. Мельниченко // Історія в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 10. - С. 20-32.
ББК 63.3р10
Рубрики: Викладання історії в зарубіжних країнах
   Чехія--освіта--навчання історії
Кл.слова (ненормовані):
вивчення історії -- навчання історії


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
63.3р10
П 55


    Пометун, Олена.
    Особливості формування сучасного змісту навчання історії у контексті державного стандарту освіти та нових програм з предмету [Текст] / О. Пометун // Історія в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 7/8. - С. 7-12.
ББК 63.3р10
Рубрики: Викладання історії в школі
Кл.слова (ненормовані):
сучасний урок історії -- навчання історії


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
63.3р10
Д 37


    Десятов, Дмитро.
    Використання мережевих технологій як засобу організації кооперативної діяльності учнів в процесі навчання історії [Текст] / Д. Десятов // Історія в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 7/8. - С. 16-20.
ББК 63.3р10
Рубрики: Викладання історії в школі
   Технології навчання

Кл.слова (ненормовані):
мережеві технології -- навчання історії


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
63.3(0)р10
Є99


    Єрмакова, І. П.
    Змістові лінії курсу всесвітньої історії у старшій школі [Текст] / І. П. Єрмакова // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 4/5. - С. 2-7. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 63.3(0)р10
Рубрики: Викладання всесвітньої історії в школі
Кл.слова (ненормовані):
суспільствознавство -- навчання історії -- профільне навчання -- навчальні програми -- цілі навчання історії
Анотація: Стаття спрямована на допомогу вчителям при викладанні всесвітньої історії у старших класах.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
74.03(4Укр)5
С 13


    Савшак, Тарас.
    Вивчення історії в українських школах Галиччини (середина ХІХ ст. - 30 рр. ХХ ст. ) [Текст] / Т. Савшак // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 11. - С. 51-53. - Бібліогр. у кінці ст. . - ISSN 0131-5358
ДРНТІ
ББК 74.03(4Укр)5
Рубрики: Педагогіка України--історія освіти--вивчення історії
   Педагогіка України--історія освіти, 19 ст. середина ; 20 ст. 30-ті рр.

   Викладання історії України в школі--історія вивчення

   Галичина--освіта--історія освіти
Кл.слова (ненормовані):
вивчення історії -- навчання історії -- історія педагогіки


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
63.3(0)р
Р 35


    Рейд, Ендрю.
    Ефективні програми для результативного навчання історії в багатокультурному суспільстві: на прикладі Великобританії [Текст] : думка міжнародного експерта / Е. Рейд ; упоряд. Т. Мелещенко // Історія в рідній школі. - 2016. - N 3. - С. 24-27.
ББК 63.3(0)р
Рубрики: Викладання історії в зарубіжних країнах--навчання історії в школі
   Великобританія--викладання історії в школі
Кл.слова (ненормовані):
навчання історії


Дод.точки доступу:
Мелещенко, Тетяна \упоряд.\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 19306
Кількість відвідувачів 1103
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя