Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (15)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=орієнтації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 265
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
8(075.3)
З-41
б-ка Ковальчука О. Г. / З-41-КСХ


    Зборовська, Ніла Вікторівна.
    Психоаналіз і літературознавство [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Н. В. Зборовська. - К. : Академвидав, 2003. - 392 с. - (Альма-матер). - ISBN 966-8226-05-4 : 16.00 грн.
    Зміст:
Класичний ("реалістичний") психоаналіз З. Фройда: основні концепції . - С .7-58
Психоаналіз З. Фройда як основа нетрадиційної літературної герменевтики . - С .59-108
Аналітична психологія К.-Г. Юнга як "романтичний" психоаналіз . - С .108-151
Аналітична психологія як основа інтерпретаційної методики в психоаналітичному літературознавстві юнгіанської орієнтації . - С .152-188
Структуралізм і структурний ("символістський") психоаналіз Ж. Лакана . - С .189-240
Постфройдизм в авангардній літературній теорії другої половини ХХ ст. . - С .241-319
Психоаналіз та українське літературознавство . - С .320-349
ДРНТІ
ББК 83я73
РУБ 8(075.3)
Рубрики: Психоаналіз класичний
   Психологія аналітична

   Структуралізм

   Художній твір--методика аналізу



Дод.точки доступу:
Фройд, Зигмунд \о нем\; Юнг, Карл Густав \о нем\; Лакан, Жак \о нем\
Примірників всього: 41
Ч.З.№3 (21), Ч.З.№2 (2), ав (1), фб (1), аб (15), КСХ (1)
Свободны: Ч.З.№3 (20), Ч.З.№2 (2), ав (1), фб (1), аб (15), КСХ (1)
Знайти схожі

2.
792(4УКР)2
К 67


    Корнієнко, Неллі.
    Український театр у переддень третього тисячоліття. Пошук (Картини світу. Ціннісні орієнтації. Мова. Прогноз) [Текст] / Н. Корнієнко. - К. : Факт, 2000. - 160 с. : 64 іл. (фотоальбом). - ISBN 966-7274-73-Х (в пер.) : 36.25 грн.
ДРНТІ
ББК 85.33(4УКР)
РУБ 792(4УКР)2
Рубрики: Постмодернізм

Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

3.
51(075.29)
М 13


   Мазур, Костянтин Іванович

    Тестові задачі з математики [Текст] : навчальний посібник / Костянтин Іванович Мазур, О. К. Мазур, В. В. Ясінський; За ред. проф. В. В. Ясінського. - К. : Фенікс, 2002 - . - (Старшокласнику та абітурієнту. ).
   Ч. 1 : Алгебра та початки аналізу. - 600 с. - ISBN 966-651-081-2 : 9.50 грн.
ДРНТІ
ББК 22.1я729
РУБ 51(075.29)


Дод.точки доступу:
Мазур О. К. ; Ясінський В. В. ; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" ; Інститут доуніверситетської підготовки та професійної орієнтації НТУУ "КПІ"Центр тестування та моніторингу знань
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

4.
51(075.29)
М 13


   Мазур, Костянтин Іванович

    Тестові задачі з математики [Текст] : навчальний посібник / Костянтин Іванович Мазур, О. К. Мазур, В. В. Ясінський; За ред. проф. В. В. Ясінського. - К. : Фенікс, 2002 - . - (Старшокласнику та абітурієнту. ).
   Ч. II : Геометрія. - 336 с. - ISBN 966-651-084-7 : 6.20 грн.
ДРНТІ
ББК 22.1я729
РУБ 51(075.29)


Дод.точки доступу:
Мазур О. К. ; Ясінський В. В. ; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" ; Інститут доуніверситетської підготовки та професійної орієнтації НТУУ "КПІ"Центр тестування та моніторингу знань
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

5.
373.001
Н15


   
    Навчання керівників-провідників в освіті [Текст] : збірник матеріалів / Б. Колос, Н. Луців, К. Гороховська, П. Гнус ; Головне управління освіти і науки Львівської облдержадміністрації, Світова координаційна виховно-освітня Рада, Інститут професійного розвитку вчителів. - Львів ; Торонто : Літопис, 2003. - 120 с. - ISBN 966-7007-91-2 : 4.00 грн.
    Зміст:
Опис курсу . - С .6
Вимоги до учасників курсу . - С .7
Освіта в Канаді й Україні . - С .9
Знайомство . - С .15
Навчальний тренінг "Сили змін" . - С .17
Каві, Стівен. Сім звичок успішних людей / Стівен Каві. - С .18
Провідництво в освіті . - С .35
Класифікація цільової орієнтації процесу навчання Б. Блума . - С .52
Тема "Справжні кольори" . - С .60
Характеристика ефективних шкіл . - С .76
Форми навчання . - С .81
Підсумок . - С .90
Навчальний тренінг для керівників навчальних закладів . - С .93
Принципи "Лицем до дитини" . - С .105
Сприяння освіті дітей з особливими потребами . - С .107
ДРНТІ
ББК 74.204.1
РУБ 373.001
Рубрики: Керівництво освітою
   Директор школи

   Освіта--реформа--зміни

   Діти--особливі потреби



Дод.точки доступу:
Колос, Богдан; Луців, Надія; Гороховська, Катерина; Гнус, Павло; Головне управління освіти і науки Львівської облдержадміністрації; Світова координаційна виховно-освітня Рада; Інститут професійного розвитку вчителів
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)
Знайти схожі

6.
9(4Укр)1
У45


   
    Українське суспільство на зламі середньовіччя і нового часу: Нариси з історії ментальності та національної свідомості [Текст] : наукове видання / А. О. Гурбик, О. І. Гуржій, В. М. Матях и др ; Національна Академія Наук України, Інститут історії України. - К. : Інститут історії України НАН України, 2001. - 317 с. - ISBN 966-02-2068-5 : 7.80 грн.
    Зміст:
Система ціннісних орієнтацій: ментально-свідомісні виміри . - С .7
Принципи соціальної політики і поведінки. Соціальні ідеали . - С .41
Правові уявлення та народна правосвідомість . - С .57
Українська державна ідея . - С .71
Провідні політико-культурні орієнтації еліти . - С .111
Політична свідомість та соціокультурні орієнтації козацтва . - С .163
Кл.слова: гетьмани
Субкультура військових канцеляристів . - С .185
Світоглядні засади селянства та міщанства . - С .213
Політичні орієнтації та світогляд духовенства . - С .233
Кл.слова: релігія, християнство
Місцеве самоврядування в суспільній свідомості та практиці . - С .249
ДРНТІ
ББК 63.3(4Укр)4
РУБ 9(4Укр)1


Дод.точки доступу:
Гурбик, А. О. (к. і. н.); Гуржій, О. І. (д. і. н.); Матях, В. М. (к. і. н.); Ричка, В. М. (д. і. н.); Салій, К. І.; Сас, П. М. (д. і. н.); Смолій, В. А. (акад. НАН України); Степанков, В. С. (д. і. н.); Струкевич, О. К. (к. і. н.); Національна Академія Наук України; Інститут історії України
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

7.
378
П 78


   
    Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 24 / Ред кол.: В. Г. Кремень (гол. ред.); М. Ф. Степко, Л. М. Левківський, А. Ф. Федяєва та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2001. - 224 с. - ISBN 966-597-072-0 : 6.86 грн.
    Зміст:
Бєляков, О. О. Нові тенденції у вищій освіті (на прикладі навчального процесу журналістів) / О. О. Бєляков. - С .3-14
Цехмістрова, Г. С. Методологічне обгрунтування проведення семінарських занять у вищи х навчальних закладах / Г. С. Цехмістрова. - С .14-25
Величко, О. Б. Гуманітаризація освіти та її вплив на становлення особистості студента / О. Б. Величко. - С .25-29
Антонюк, Р. І. Полікультурне виховання, полікультурна свідомість та відповідальність / Р. І. Антонюк. - С .29-38
Удалов, Т. Г. Конкурентне право як наука, юриична норма та навчальна дисципліна / Т. Г. Удалов. - С .38-44
Мітрясова, О. П. Розвиток тенденції інтеграції змісту природничої освіти на прикладі викладення деяких питань хімії / О. П. Мітрясова. - С .44-48
Головко, М. Принцип історизму у викладанні предметів природничого циклу / М. Головко. - С .48-53
Матвієнко, О. В. Педагогічні основи розробки наскрізної програми виробничої практики менеджерів інформаційних систем / О. В. Матвієнко. - С .53-59
Пунько, Б. М. "Менеджмент природокористування" як спеціалізація нової спеціальності - "Економіка довкілля" (концепція науки) / Б. М. Пунько. - С .59-68
Свистун, В. І. Тестування в системі економічної підготовки / В. І. Свистун. - С .74-80
Негруца, Н. А. Можливості предметів економічного циклу в процесі формування екологічного світогляду / Н. А. Негруца. - С .80-96
Шоно, С. А. Активізація пізнавальної діяльності студентів / С. А. Шоно, Г. І. Чижиков. - С .96-100
Храбан, А. А. Модульно-рейтингова система як метод функціонально-професійної орієнтації молодих фахівців / А. А. Храбан. - С .100-108
Авдєєнко, А. П. Інтенсифікація навчального процесу та організація самостійної роботи студентів / А. П. Авдєєнко, Л. В. Дементій, О. Є. Поляков. - С .108-111
Іванова, Т. В. Методи діагностування педагогічної культури учителя / Т. В. Іванова. - С .119-136
Гуржій, А. М. Навчальне обладнання для середніх загальноосвітніх закладів освіти / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, В. В. Самсонов. - С .136-145
Кулага, С. М. Аспекти науково-дослідної роботи викладачів у контексті новітньої парадигми сучасної освіти / С. М. Кулага, Н. О. Проніна. - С .145-154
Гальченко, Т. В. Педагогічна співпраця в процесі науково-дослідної роботи / Т. В. Гальченко. - С .154-156
Атаманчук, П. С. Призначення та особливості оперативного контролю готовності студентів до засвоєння навчального матеріалу / П. С. Атаманчук, О. М. Ніколаєв. - С .159-166
Проніна, Н. О. Гносеологія вектора форумування духовного простору / Н. О. Проніна. - С .166-174
Герасимчук, М. О. Про наукові основи безпеки життя і діяльності людини / М. О. Герасимчук, О. А. Коновалов. - С .179-187
Ягупов, В. В. Військове навчання і виховання як навчальний предмет / В. В. Ягупов. - С .187-193
Кожедуб, О. В. Організація процесу навчання військовослужбовців царської Росії ХУІІІ століття / О. В. Кожедуб. - С .198-204
Супрун, М. О. дослідження А. І. Селецьким окремих аспектів історії дефектологічної науки / М. О. Супрун. - С .204-210
ДРНТІ
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Вищі навчальні заклади


Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г. (д-р філос. наук, проф.); Степко, М. Ф.; Левківський, Казимир Михайлович; Федяєва, А. М.; Білявський, Георгій Олексійович; Бондар, В. І.; Волович, В. І.; Жалдак, М. І.; Зязюн, І. А.; Казміренко, В. П.; Козаков, В. А.; Ляшенко, Олександр Іванович; Мадзігон, В. М.; Носков, В. І.; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)
Знайти схожі

8.
902.7(4Укр)
З-41


   
    Збірник наукових праць Науково-дослідного інституту українознавства [Текст]. Т. IV / за ред. П. П. Кононенка ; Міністерство освіти і науки України, Науково-дослідний інститут українознавства. - К. : Фоліант, 2005. - 446 с. - 11.00 грн.
    Зміст:
Кононенко, П. П. Національна ідея, нація, націоналізм / П. П. Кононенко. - С .7-23
Токар, Л. К. Зміст українознавства: системно-функціональний підхід до структурування знань / Л. К. Токар. - С .24-31
Усатенко, Т. П. українознавство: міфологічний аспект / Т. П. Усатенко. - С .32-39
Гринів, О. І. Українська нація в історичному вимірі: постановка проблеми з погляду націології / О. І. Гринів. - С .40-58
Мельник, І. А. Національне відродження в процесі утвердження суверенітету України / І. А. Мельник. - С .59-73
Онищук, В. М. Етнонаціональна політика як чинник формування української політичної нації / В. М. Онищук. - С .74-77
Журба, М. А. Про комуністичні громадські об’єднання у поліетнічному селі України (20-30 рр. ХХ ст.) / М. А. Журба. - С .78-88
Плясецький, О. В. Громадянське суспільство і державні структури з регулювання нацональних відносин в Україні у 20-30- рр. ХХ ст. / О. В. Плясецький. - С .89-91
Ходанович, О. Л. До питання еволюції ідейно-політичних засад ОУН у роки німецької окупації України (1941-1944 рр.) / О. Л. Ходанович. - С .92-99
Гонтар, Т. М. Переселенці на своїй землі (до драматичних подій переселення українців з Посяння, Підляшшя та Холмщини) / Т. М. Гонтар. - С .100-105
Деревінський, В. Ф. Висвітлення становища українців у СРСР у статтях шістдесятників / В. Ф. Деревінський. - С .106-111
Архипенко, Л. М. Роль етнонаціональних чинників у формуванні громадянської свідомості (на матералах Дніпропетровщини) / Л. М. Архипенко. - С .112-119
Євсюкова, Н. В. Профспілки і страйковий рух України у політичному вимірі (1991-2000 рр.) / Н. В. Євсюкова. - С .120-129
Васютинський, В. О. Партійно-ідеологічні ніші в політико-семантичному просторі сучасного українського суспільства / В. О. Васютинський, Л. М. Калачнікова. - С .130-136
Сахань, О. М. Проблеми прав людини в умовах трасформації політичної системи сучасної України / О. М. Сахань. - С .137-143
Буяшенко, В. В. Національна самсосвідомість українців: проблема самоідентифікації / В. В. Буяшенко. - С .144-150
Горова, О. О. Етнічна ідентичність підлітків / О. О. Горова. - С .151-158
Чуйко, І. С. Участь Євгена Олесницького у кооперативному русі / І. С. Чуйко. - С .159-171
Гриб, О. І. Видавнича діяльність Олександра Барвінського / О. І. Гриб. - С .172-181
Береза, Р. П. Християнська мораль у системі погялдів Памфіла Юркевича / Р. П. Береза. - С .182-188
Волос, О. В. Господарська діяльність Миколи Аркаса - одна з малодосліджених сторін його життя / О. В. Волос. - С .189-193
Нагірняк, О. Р. Українознавчий доробок Івана Каманіна у структурі Історичного Товариства Нестора Літописця (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / О. Р. Нагірняк. - С .194-198
Кліш, А. Б. Роль Кирила Студинського в дослідженні національного відродження на західно-українських землях / А. Б. Кліш. - С .199-208
Бойко, Н. Р. Сергій Єфремов про самопізнання особистості в процесі становлення української державності / Н. Р. Бойко. - С .209-214
Бондаренко, Г. Б. Формування світогляду майбутнього хорунжого УПА (Романа Шухевича - Тараса Чупринки) / Г. Б. Бондаренко. - С .215-223
Мазур, Л. О. Ціннісні орієнтації в освіті тва їх вплив на умови виживання українського етносу / Л. О. Мазур. - С .224-243
Чешков, О. А. Витоки кризи в українській освіті та її зміст / О. А. Чешков. - С .244-255
Кузенко, О. Й. Соціально-історичні умови розвитку українського шкільництва в Галичині кінця ХІХ - початку ХХ ст. / О. Й. Кузенко. - С .256-268
Іванський, Р. Д. Виховний ідеал як чинник формування цілісної системи особи громадянина України (за матеріалами дослідження з проблем виховання молоді професора Григорія Ващенка) / Р. Д. Іванський. - С .269-274
Дояр, Л. В. Освіта УСРР та її роль у денаціоналізаціцї українського народу (на матеріалах першої половини 20-х рр. ХХ ст.) / Л. В. Дояр. - С .275-280
Котелевський, П. М. Військово-патріотичне виховання особового складу Збройних Сил України на бойових традиціях армії та народу / П. М. Котелевський. - С .281-285
Розвозчик, П. І. Розвиток творчих здібностей школярів як складової формування цілісної особи громадянина України / П. І. Розвозчик. - С .286-293
Святокум, О. Є. Наступність у правовійосвіті учнів як чинник формування правової держави в Україні / О. Є. Святокум. - С .294-298
Горенко-Баранівська, Л. І. Військова музика козацько-гетьманської держави другої половини ХVII-XVIII ст. (на прикладі Миргородського полку: 1848-11111782 рр.) / Л. І. Горенко-Баранівська. - С .299-305
Баранівський, В. Ф. Українознавство в системі політичної культури / В. Ф. Баранівський. - С .306-308
Линник, І. В. Національна культура як фактор соціально-економічних перетворень в Україні / І. В. Линник. - С .309-320
Фігурний, Ю. С. Відображення українських козацьких традицій у народних прислів’ях і приказках / Ю. С. Фігурний. - С .321-323
Ярошинський, О. Б. Регіональні риси та особливості першої Національної революції і доби Руїни у "Літописці..." Ю. Єрлича / О. Б. Ярошинський. - С .324-330
Петриченко, К. В. До питання про другий зимовий похід Ю. Тютюнника (жовтень-грудень 1921 р.) / К. В. Петриченко. - С .331-337
Федотова, О. О. Цензура друкованих видань в Україні у 80-х роках ХХ століття (За матеріалами Центрального архуву громадських об’єднань України у місті Києві) / О. О. Федотова. - С .338-349
Грицюк, В. М. Значення дослідження прадавньої історії України для самопізнання українського народу / В. М. Грицюк. - С .350-354
Кононенко, Т. П. Ідейні настанови Григорія Сковороди в методологічній культурі нової філософії (до джерел історіографії філософських методологій) / Т. П. Кононенко. - С .355-365
Цибуленко, Г. В. Реалії спііввідношення законодавства і правового поля в умовах українського державотворення ХХ-ХХІ столітт / Г. В. Цибуленко. - С .366-371
Ніколаєва, Н. Б. Пенсійне законодаство в контексті державної соціальної політики України на початку ХХІ століття / Н. Б. Ніколаєва. - С .372-382
Маршавін, Ю. М. Особливості зародження та еволюції ринку праці вукраїні / Ю. М. Маршавін. - С .385-393
Гай-Нижник, П. П. Приватні банківські та кридитові установи України 1917-1918 рр. / П. П. Гай-Нижник. - С .394-404
Лісовська, В. С. Забезпечення національних інтересів України в процесі інтеграції в глобалізовану світову економіку: еколого-правові аспекти / В. С. Лісовська. - С .405-412
Федоренко, О. А. Базисні засади геополітичної ідентичності Українства / О. А. Федоренко. - С .413-419
Донченко, Є. В. Стан україни в глобальних процесах сучасності / Є. В. Донченко. - С .420-425
Горбань, Т. Ю. Українознавчі дослідження в системі наукових закладів України. 1918-1928 рр. / Т. Ю. Горбань. - С .426-439
ДРНТІ
ББК 63.52(4Укр)я54 + 63.3(4Укр)0-7
РУБ 902.7(4Укр)
Рубрики: Українознавство
   Українці у світі

Кл.слова (ненормовані):
українці у світі


Дод.точки доступу:
Кононенко, Петро Петрович \ред.\; Олесницький, Євген \о нем\; Юркевич, Памфіл Данилович \о нем\; Барвінський, Олександр Григорович (1847-1927) \о нем\; Аркас, Микола \о нем\; Каманін, Іван \о нем\; Студинський, Кирило \о нем\; Єфремов, Сергій Олександрович (1876-1939) \о нем\; Шухневич, Роман \о нем\; Чупринка, Григорій (укр. поет ; 1879-1921) \о нем\; Єрлич, Ю. \о нем\; Тютюнник, Юрко Йосипович (Генерал-хорунжий Армії УНР); Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Науково-дослідний інститут українознавства
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

9.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1 / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. В. П. Яковець; заг. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 126 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 10.20 грн.
    Зміст:
Поберезька, Г. Вища освіта України та інтеграційні вимоги "Болонського процесу" / Г. Поберезька. - С .5-10
Кулик, Є. В. Психолого-педагогічна сутність поняття науково-дослідної діяльності студентів / Є. В. Кулик. - С .10-16
Поліщук, Ю. Й. Теорія самовиховання як фундаментальна основа соціально-педагогічної діяльності сучасних громадських молодіжних об’єднань / Ю. Й. Поліщук. - С .16-22
Манчуленко, Л. В. Суть, структура та рівні стилів педагогічної діяльності педагога / Л. В. Манчуленко. - С .22-25
Осаволюк, О. А. Зовнішньоестетична виразність як компонент педагогічної техніки ідеального вчителя / О. А Осаволюк. - С .25-28
Корсак, К. Навчання нових генерацій та восьмий з 44 глобальних процесів / К. Корсак, О. Симоненко. - С .28-34
Кряжев, П. В. Глобальні процеси й зміни умов для освітніх інновацій / П. В. Кряжев. - С .34-39
Ростовська, Ю. О. Педагогічні проблеми формування професійних переконань майбутніх вчителів / Ю. О. Ростовська. - С .39-43
Скалько, О. Процес формування особистості і кризи розвитку / О Скалько. - С .43-47
Лисенко, М. М. Проблеми комп’ютеризації вищих навчальних закладів України / М. М Лисенко. - С .47-50
Замашкіна, О. Д. Сутність розвивального навчання: психологічні і дидактичні / О. Д Замашкіна. - С .51-58
Кочерга, О. М. Науково-дослідна робота студентів - важлива ланка в системі підготовки майбутнього вчителя / О. М Кочерга. - С .58-61
Гусейнова, Л. В. Педагогічна модель формування готовності до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .61-64
Ляшко, О. В. Гуманістична спрямованість курсу "Основи педагогічної майстерності" / О. В. Ляшко. - С .65-67
Бондаренко, Г. Г. Спілкування як основа групової навчальної діяльності учнів у малочисельних класах та класах-комплектах початкової школи / Г. Г. Бондаренко. - С .68-71
Білоусова, Н. В. Гра та казка як засоби розвитку творчого потенціалу учнів молодших класів на уроці / Н. В. Білоусова. - С .72-76
Донець, З. Вчителю про охорону національної культурної спадщини у дискурсі "Інтегрованого культурознавства" / З. Донець. - С .76-81
Мищук, І. Формування особистості студента як суб’єкта навчальної діяльності за модульним навчанням фізики у педколеджі / І. Мищук. - С .81-83
Ходаковський, О. Точка зору вчителів Європи на труднощі забезпечення якості викладання точних наук у школі / О. Ходаковський. - С .84-89
Долматова, М. Естетична підготовка майбутніх учителів-філологів у процесі вивчення іноземної мови / М. Долматова. - С .90-92
Палій, О. А. Типові помилки у вживанні перфекту та можливі шляхи їх подолання / О. А. Палій. - С .97-99
Литвиненко, С. П. Критерії відбору відеофономатеріалів для навчання майбутніх учителів англомовного діалогічного спілкування / С. П. Литвиненко. - С .100-105
Москалець, О. О. Визначення об’єктів формування міжкультурної комунікативної компетенції в письмі майбутніх учителів англійської мови / О. О. Москалець. - С .106-109
Гармаш, О. В. Формування просторових уявлень та просторової орієнтації у дітей з психічними та фізичними обмеженнями / О. В. Гармаш, А. І. Конончук. - С .110-112
Банзерук, О. Урок української мови в системі особистісно орієнтованого навчання / О. Банзерук. - С .112-115
Лисенко, А. В. Дослідницька технологія у навчанні: Теоретичний аспект / А. В. Лисенко. - С .116-119
Кл.слова: навчально-дослідницька робота
Новгородська, Ю. Г. Розвиток ідей В. Сухомлинського з формування творчої особистості школяра у навчальній літературі початкової школи / Ю. Г. Новгородська. - С .120-125
Адаменко, О. Питання запровадження ТНЗ на сторінках української педагогічної преси 50-х років ХХ століття / О. Адаменко. - С .126-130
Зайченко, Н. І. Ідея народності виховання у науково-педагогічній спадщині О. О. Потебні / Н. І. Зайченко. - С .131-138
Баленко, Н. М. Компаративні дослідження вчених мовознавців України другої половини ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Баленко. - С .138-142
Володченко, Ж. М. Філософія світосприймання Т. Г. Шевченка / Ж. М. Володченко, І. М. Кондратьєв. - С .142-145
Васюта, О. П. Перші педагогічні курси церковного співу на Чернігівщині / О. П. Васюта. - С .145-150
Аніщенко, О. В. Наукові засади організації праці в закладах професійної освіти (кінець ХІХ - початку ХХ століття) / О. В. Аніщенко. - С .150-153
Деркач, Л. С. Навчання мистецтву красномовства як складова формування громадянської самосвідомості особистості (Києво-Могилянська риторична школа) / Л. С. Деркач. - С .153-156
Дубровська, Л. О. Гуманні взаємини між учителем і учнями як умова здійснення індивідуального підходу в шкільній практиці ХІХ століття / Л. О. Дубровська. - С .156-159
Савіцька-Вільгусяк, С. Італія: умльтикультурні проблеми освіти як наслідок процесу глобалізації / С. Савіцька-Вільгусяк. - С .159-164
Юрчук, Л. Польський досвід підвищення кваліфікації вчителів / Л. Юрчук. - С .164-170
Бойчук, О. С. Особливості виховної роботи з молоддю в країнах, що будують суспільство знань / О. С. Бойчук. - С .170-175
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: науково-дослідна діяльність студентів
   Болонський процес

   Підготовка майбутніх вчителів--формування

   Вищі навчальні заклади--комп’ютеризація

   Розвивальне навчання

   науково-дослідна діяльність студентів

   Спілкування--учні

   Гра--молодші класи

   Точні науки--методика викладання

   Народність виховання

   Церковний спів--історія--Чернігівщина

   Красномовство--навчання

   Іноземні мови--вивчення

   Вчитель майбутній --іноземна мова

Кл.слова (ненормовані):
вчитель математики -- діти з психічними вадами -- діти з фізичними вадами


Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Сухомлинський, В. \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович \о нем\; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

10.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1998. - 182 с. - Літ. в кінці статей. - 6.74 грн.
    Зміст:
Крицький, В. М. Формування уміння художньої інтерпретації у студентів музичних факультетів педагогічних вузів / В. М. Крицький. - С .5-9
Походенко, С. В. Становлення мотивації лідерства у підлітків шляхом ідентифікації зі "значущим іншим" / С. В. Походенко. - С .10-16
Савельєва, В. С. Психологічні особливості формування навичок писемного мовленння у дошкільному віці / В. С. Савельєва. - С .17-22
Бєлкіна, Н. Проблеми морального виховання у педагогічній спадщині М. Демкова / Н. Бєлкіна. - С .23-26
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Профілактика адиктивної поведінки молоді в практиці вітчизняної педагогіки / Н. П. Пихтіна. - С .27-32
Дарійчук, Л. П. Психолого-педагогічні умови організації іншомовного спілкування студентів / Л. П. Дарійчук. - С .33-35
Кричковська, Т. Д. "Я" як центральна складова суб’єктивної рольовох позиції індивіда / Т. Д. Кричковська. - С .36-39
Олійник, С. В. Теоретичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя / С. В. Олійник. - С .40-42
Плохіх, В. В. Формування уявлення про визначальні умови діяльності у процесах перцептивної антиципації / В. В. Плохіх. - С .43-47
Хиц, Казімеж. П’ятий колос (filar-опора)" - туризм та процес європейської інтеграції / Казімеж Хиц. - С .48-55
Василюк, А. В. Роль академічної лекції у контексті інтегрованого навчання (польський досвід) / А. В. Василюк. - С .56-58
Кивлюк, О. Просвітницька діяльність архієпіскопа Іоана Максимовича в перші роки існування Чернігівського колегіуму / О. Кивлюк. - С .59-62
Гавриленко, Т. До питання про педагогічну діяльність Лазаря Барановича (? - 1693) / Т. Гавриленко. - С .63-66
Олійник, Н. А. Ознайомлення старших дошкільників із світловими і тепловими явищами / Н. А. Олійник. - С .67-69
Репецький, Ю. А. Смисложиттєві орієнтації як показник самовизначеності особистості / Ю. А. Репецький. - С .70-74
Луценко, Ю. Л. Принцип професійної спрямованості курсу вищої математики в сільськогосподарських вузах / Ю. Л. Луценко. - С .75-78
Коваленко, В. О. Особливості розвитку системи освіти в Україні в 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .79-86
Заверико, Н. В. Практика як основа підготовки соціального педагога / Н. В. Заверико. - С .87-92
Лукашова, Н. І. Посилення практичної спрямованості методичної підготовки майбутніх вчителів хімії / Н. І. Лукашова. - С .93-97
Аніщенко, О. В. Деякі питання розвитку жіночої сільськогосподраської освіти на Чернігівщині (1890 - 1914 рр.) / О. В. Аніщенко. - С .98-100
Падун, Н. О. Педагогічні умови організації диференційованого навчання при вивчення біологічних дисциплін / Н. О. Падун. - С .101-104
Коваленко, Є. І. До питання про сутність творчості / Є. І. Коваленко. - С .105-111
Хлєбік, С. Р. Педагогічні умови формування морально-естетичного досвіду молодших школярів засобами мистецтва / С. Р. Хлєбік. - С .112-114
Хоменко, З. В. Проблема інтерпретації музичних творів на заняттях хорового класу / З. В. Хоменко. - С .115-117
Грисюк, О. М. Діагностика ступеня сформованості музичної культури школярів / О. М. Грисюк. - С .118-122
Мішедченко, В. В. Критерії і стан сформованості музичної культури першокурсників на початковому етапі навчання / В. В. Мішедченко. - С .123-126
Коваль, О. В. До питання методології розвитку музичних здібностей школярів у навчальній діяльності / О. В. Коваль. - С .127-130
Селюнін, С. М. Дослідження ефективності футбольної техніки в залежності від способу виконання її елементів / С. М. Селюнін, В. М. Дудка, П. І. Щербак. - С .131-134
Папуча, М. В. Навчання і становлення індивідуальності старшокласників / М. В. Папуча. - С .135-143
Борисюк, С. О. Виховання у майбутнього вчителя любові до дітей: вивчення стану проблеми / С. О. Борисюк. - С .144-149
Таран, О. М. Обгрунтування С. Русовою принципу національної єдиної дільної (трудової) школи / О. М. Таран. - С .150-153
Гуменюк, О. М. Проблема конфлікту в сучасних психологічних дослідженнях / О. М. Гуменюк. - С .154-157
Щотка, О. П. Потенційний керівник і вузівський психолог: на шляху до робочого альянсу / О. П. Щотка. - С .158-161
Новгородська, Ю. Г. Український коледж - школа самореалізації / Ю. Г. Новгородська. - С .162-166
Ковальчук, О. М. Український національний виховний потенціал педагогічної системи Г. Ващенка як заперечення виховних ідеалів тоталітарних систем / О. М. Ковальчук. - С .167-171
Яковець, Н. І. Про діагностичний підхід до здійснення виховного процесу / Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. - С .172-173
Жалдак, Л. М. Роль наставника на першому етапі гуртування студентської групи / Л. М. Жалдак. - С .174-177
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Лідерство--підлітки
   Мовлення--дошкільнята

   Моральне виховання

   Адиктивна поведінка--молодь--профілактика

   Спілкування--іншомовне--студенти

   Я - теорія

   Вчитель майбутній--формування

   Дошкільники--навчання

   Освіта в Україні--історія, 20 ст. 20-ті рр.

   Соціальні педагоги--професійна підготовка

   Підготовка майбутніх вчителів хімії

   Освіта в Україні--історія--жіноча освіта, 1890 - 1914 рр.

   Диференційоване навчання--біологія

   Творчість--суть

   Молодші школярі--моральне формування

   Музичні твори--інтерпретація

   Музична культура--школярі

   Музичні здібності

   Футбольна техніка

   Старшокласники--індивідуальність

   Вчитель майбутній--формування

   Конфлікт--психологія

   Психолог вузу

   Коледж

   Студентська група--адаптація

   Адаптація студентів до ВНЗ

   Чернігівщина--освіта--історія
Кл.слова (ненормовані):
жіноча сільськогосподарська освіта


Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Демков, Михайло Іванович \о нем\; Максимович, Іоан \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Баранович, Лазар \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 18
ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1)
Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 629
Кількість відвідувачів 325
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя