Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогічні вимірювання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
74.2
В 58


    Власенко, Володимир.
    Моніторинг якості освіти в школах як передумова якісного набору абітурієнтів / В. Власенко, В. Гриценко, В. Єфіменко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 45-47. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Якість освіти
   моніторинг в освіті

   Тестування комп’ютерне

Кл.слова (ненормовані):
моніторинг якості освіти -- педагогічні вимірювання -- тестові технології -- комп’ютерне тестування -- абітурієнти -- набір абітурієнтів -- оцінювання якості освіти -- моніторинги
Анотація: У статті розглядаються проблеми діагностики й оцінювання знань учнів. Аналізуються результати моніторингового дослідження рівня навчальних досягнень учнів, яке проводилося у вигляді комп’терного тестування через мережу Інтернет на основі програмного забезпечення, створеного на кафедрі автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій ННІ фізики, математики та комп’ютерно-інформаційних систем.


Дод.точки доступу:
Гриценко, Валерій; Єфіменко, Володимир; \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

2.
24р10
Р 69


    Романенко, Ю. А.
    Контроль знань та вмінь учнів із хімії з погляду педагогічних вимірювань / Ю. А. Романенко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 4. - С. 65-73. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 24р10
Рубрики: Викладання хімії в школі
Кл.слова (ненормовані):
навчальна функція -- організуюче-виховна функція -- діагностична функція -- валідність -- педагогічні вимірювання -- валідність змісту -- усне опитування -- анкетування
Анотація: Стаття містить теоретико-методологічне обґрунтування контролю знань та вмінь із хімії з погляду педагогічного вимірювання через з’ясування сутності понять «контроль», «функції контролю», «мета перевірки». Визначено вади і переваги сучасних методів контролю з послідовним урахуванням критеріїв якості педагогічних вимірювань.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 46509
Кількість відвідувачів 1381
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя