Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=порушення слуху<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.


    Богданова, Т. Г.
    Динамика интеллектуального развития детей с нарушениями слуха [Текст] / Т. Г. Богданова, Ю. Е. Щурова // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2009. - N2. - С. 46-55 . - ISSN 0042-8841
ББК 88.8
Рубрики: Діти з особливими потребами
   інтелект

Кл.слова (ненормовані):
порушення слуху


Дод.точки доступу:
Щурова, Ю. Е.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
74.202.42
Т 19


    Таранченко, Оксана.
    Нові освітні маршрути для дітей з порушеннями слуху: інклюзивні заклади [Текст] / О. Таранченко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 2. - С. 47-50. - Бібліогр. у кінці ст. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202.42
Рубрики: освіта інклюзивна
   Діти з особливими потребами--порушення слуху

Кл.слова (ненормовані):
порушення слуху -- інклюзивні заклади
Анотація: У статті висвітлюються особливості організації навчання дітей з порушеннями слуху в загальноосвітньому закладі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
88.48
Б 73


    Богданова, Т. Г.
    Структурно-динамические изменения интеллектуальной деятельности лиц с нарушениями слуха в онтогенезе / Т. Г. Богданова // Психол. журн. - 2013. - Т. 34, № 3. - С. 101-109. - Библиогр.: 24 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88.48
Рубрики: Психологія--медична психологія
   Психологія інваліда--інтелектуальна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
медична психологія -- порушення слуху -- інваліди по слуху -- характеристика інтелектуальної діяльності
Анотація: Структурно-динамічні зміни інтелектуальної діяльності осіб з порушеннями слуху у онтогенезі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.


   
    Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху [Текст] : [проаналізовано відмінності бімодально-білінгвального підходу від мономодально-білінгвального підходу. Окреслено ключові положення бімодально-білінгвального підходу в освіті осіб із порушеннями слуху. Обгрунтовано доцільність зміни пріоритету у вивченні словесної мови з усного на писемне мовлення та читання. Розкрито роль та специфіку використання природного жестового мовлення як засобів навчання] / Н. Адамюк [и др.] // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 35–41 : фото. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Сурдопедагогіка--жестова мова
Кл.слова (ненормовані):
білінгвальний підхід -- бімодальний білінгвізм -- жестове мовлення -- порушення слуху -- сурдопедагогіка


Дод.точки доступу:
Адамюк, Н.; Дробот, О.; Замша, А.; Федоренко, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
376-056.26:616.28-008.14(477)
Д 75


    Дробот, О.
    Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу [Текст] / О. Дробот, А. Замша // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 7–13. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху--навчання
   Англійська мова--методика викладання--спеціальні школи

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- методика навчання -- учні з порушенням слуху -- бімодальне навчання -- бімодальний підхід -- білінгвальне навчання -- білінгвальний підхід -- білінгвізм -- порушення слуху -- іноземні мови -- жестове мовлення -- жестова мова -- словесна мова -- полілінгвальна стратегія -- парціальнолінгвальна стратегія -- орально-ауральна стратегія -- стратегії навчання
Анотація: Розглянуто проблему навчання англійської мови учнів із порушеннями слуху. За результатами теоретичного аналізу виокремлено та описано специфіку трьох основних стратегій навчання англійської мови глухих та напівглухих учнів, зокрема: орально-ауральної, парціальнолінгвальної та полілінгвальної стратегій.


Дод.точки доступу:
Замша, А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
376-056.2/.3(477)
М 69


    Михайленко, О.
    Прийоми і методи реабілітації дітей з комплексними порушеннями психофізіологічного розвитку. Реабілітація індивідуального підходу [Текст] / О. Михайленко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 48–64 : табл. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення психофізіологічного розвитку--навчання
Кл.слова (ненормовані):
реабілітація -- психофізіологічний розвиток -- індивідуальний підхід -- порушення розвитку -- психофізичний розвитк -- комплексні порушення -- порушення слуху -- корекційне навчання -- корекційна робота -- індивідуальний підхід -- методи комунікації -- корекційні прийоми -- психофізичні вади
Анотація: Розглянуто проблему організації індивідуального навчання дітей зі складними порушеннями психофізичного розвитку в умовах сучасної України. Охарактеризовано методи реалізації індивідуального підходу в навчанні учнів з комплексними порушеннями в умовах багатопрофільного навчально-реабілітаційного центру.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
376-056.2/.3(477)
Р 60


    Родименко, І.
    Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з комплексними порушеннями [Текст] / І. Родименко, О. Михайленко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 7–22 : фото. - Бібліогр.: 17 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--індивідуальний підхід
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальний підхід -- корекційна робота -- діти з порушеннями слуху -- комплексні порушення -- учні з порушеннями слуху -- порушення слуху -- корекційне навчання -- методи комунікації -- альтернативні методи -- спеціальне навчання
Анотація: Розглянуто проблему організації індивідуального навчання дітей із складними порушеннями психофізичного розвитку в умовах сучасної України. Наведено прийоми реалізації індивідуального підходу в навчанні учнів із комплексними порушеннями в умовах спеціального навчання.


Дод.точки доступу:
Михайленко, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: ДзОП-1/2019/11
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 11
Зміст:
Чернова, Е. М. Упровадження інклюзивної освіти в умовах Нової української школи : [представлено рекомендації педагогічних працівників для ] / Е. М. Чернова, А. А. Резніченко. - С.2–5. - Бібліогр.: 7 назв.
Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзивний простір, НУШ
Данильчук, А. Ю. Позакласна виховна робота в спеціальних закладах освіти : [розглянуто особливості організації позакласної виховної роботи в спеціальних закладах освіти] / А. Ю. Данильчук. - С.6–10 : фото.
Кл.слова: позакласна робота, спеціальна освіта, виховна робота
Смот, А. П. Пряма і зворотна лічба в межах 10 : [конспект уроку з математики для дітей 1-го класу з легкою розумовою відсталістю] / А. П. Смот. - С.11–13.
Кл.слова: лічба, математика, початкова освіта
Гевці, Л. П. Прикметник. Узгодження прикметників з іменниками : [розробка уроку української мови для учнів із легкою розумовою відсталістю (4 кл.)] / Л. П. Гевці. - С.14–16. : іл.
Кл.слова: початкова освіта, українська мова, уроки
Гузій, Л. М. Люба зимонько-зима! Веселіш, як ти, нема! : [розробка заняття з ознайомлення дітей дошкільного віку з обмеженнями психологічного розвитку з навколишнім світом] / Л. М. Гузій. - С.17–18 : фото.
Кл.слова: розвивальні заняття, корекційні заняття, дошкільна освіта
Репка, І. С. Стіві Вандер: втрата зору – не обмеження таланту : [про життя та творчий доробок відомого американського композитора та музиканта – Стіві Вандера] / І. С. Репка, Н. В. Тарасенко. - С.19.
Кл.слова: композитори, музиканти, музика
Гінчук, Д. С. Життя без обмежень. Леслі Вільям Нільсен : [про життя та творчий шлях відомого американського комедійного актора, який став зіркою кіно, попри вади слуху] / Д. С. Гінчук ; Н. В. Тарасенко. - С.20. : фото.
Кл.слова: відомі актори, порушення слуху
Костерова, Н. В. Музична казка "День народження Шапокляк" : [сценарій свята для дітей 3-го року навчання з розумовою відсталістю та руховими порушеннями] / Н. В. Костерова. - С.21–25. : іл.
Кл.слова: музичні казки, сценарії свят, початкова освіта
Подоляко, Н. І. Дидактичні ігри та творчі вправи : [подано підбірку дидактичних матеріалів для проведення уроків української мови з учнями 2-го класу із тяжкими порушеннями мовлення] / Н. І. Подоляко. - С.26–30. : іл.
Кл.слова: дидактичні ігри, українська мова, учні з порушеннями мовлення
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Гінчук, Д. С.
    Життя без обмежень. Леслі Вільям Нільсен [Текст] : [про життя та творчий шлях відомого американського комедійного актора, який став зіркою кіно, попри вади слуху] / Д. С. Гінчук, Н. В. Тарасенко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 11. - С. 20. : фото.
Кл.слова (ненормовані):
відомі актори -- порушення слуху


Дод.точки доступу:
Тарасенко, Н. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
376-056.263:373.2
Л 64


    Литовченко, С.
    Важливі аспекти реалізації послуги ранього втручання для дітей з порушеннями слуху [Текст] / Світлана Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 45-52. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху
Кл.слова (ненормовані):
діти раннього віку -- порушення слуху -- супровід -- система раннього втручання
Анотація: Розглянуто сучасні тенденції в освіті дітей з особливими освітніми потребами. Зокрема, акцентовано на розробленні та впровадженні системи раннього втручання як однієї з умов подальшого успішного розвитку та навчання дітей з порушеннями слуху.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
Статистика
за 25.06.2024
Кількість запитів 67584
Кількість відвідувачів 1326
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя