Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=професійне мислення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Дмитренко, Н.
    Рефлексивне мислення в контексті теоретичного та емпіричного пізнання психічної реальності [Текст] / Н. Дмитренко // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2005. - N4. - С. 93-97 . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88.351.3
Рубрики: мислення
Кл.слова (ненормовані):
професійне мислення -- метод активного соціально-психологічного навчання (АСПН)


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

2.
76
К 26


    Карпець, Л. А.
    Простір публічних комунікацій як специфічна освітня реальність [Текст] / Л. А. Карпець // Практична філософія : Науковий журнал. - 2011. - N 4. - С. 212-218.
ББК 76
Рубрики: Засоби масової інформації (ЗМІ)--простір публічних комунікацій
Кл.слова (ненормовані):
простір публічних комунікацій -- освітня реальність -- професійне мислення -- інформаційні технології -- мас-медіа


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
371.13:373.3](477)
Г 69


    Горлова, А.
    Формування професійно-особистісних якостей майбутніх учителів початкової школи / Анастасія Горлова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 5–6. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Вчителі початкової школи--підготовка--професійна компетентність
Кл.слова (ненормовані):
вчителі початкової школи -- підготовка вчителів -- фахова компетентність -- професійні якості -- професійне мислення -- освітньо-виховний простір -- професійне зростання -- професійна діяльність
Анотація: У статті розглянуто вимоги, які висуває суспільство до особистості вчителя, в педагогічній науці визначаються як фахово значущі особистісні якості. Саме вони характеризують інтелектуальну й емоційно-вольову сторони особистості, мають значний вплив на результат професійно-педагогічної діяльності й визначають індивідуальний стиль педагога.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 11126
Кількість відвідувачів 885
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя