Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=підготовка вчителя-словесника<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Пентилюк, Марія.
    Мовна особистість майбутнього вчителя-словесника в контексті професійної підготовки [Текст] / М. Пентилюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2021. - N 2. - С. 2-5.
Рубрики: Викладання української мови у ВНЗ--мовна особистість
   Кафедра української мови та методики її навчання

Кл.слова (ненормовані):
мовна особистість -- комунікативні вміння -- мовленнєва компетентність -- підготовка вчителя-словесника
Анотація: У статті розглядаються проблеми формування мовної особистості майбутніх учителів-словесників у контексті сучасної лінгводидактики. Аналізуються особливості мовної особистості, професійні вміння, якими мають оволодіти студенти-філологи, і ті завдання, що стоять перед викладачами вищої школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

2.


    Пентилюк, Марія.
    Когнітивно-комунікативна модель удосконалення профеісйної культурномовної компетентності студентів філологічного профілю [Текст] / М. Пентилюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2021. - N 2. - С. 6-10.
Рубрики: Викладання української мови у ВНЗ--культуромовна компетентність
   Кафедра української мови та методики її навчання

Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителя-словесника -- мовна особистість -- культуромовна компетентність -- підходи до навчання мови -- мовна особистість -- професійна компетентність
Анотація: Стаття присвячена створенню когнітивно-комунікативної моделі вдосконалення професійної культуромовної компетентності студентів-філологів. Автор визначає найголовніші конструкти моделі: когнітивну й комунікативну методики, принципи навчання мови, ставлячи в центр мовну особистість студентів та якості, необхідні для майбутньої професійної діяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 27.09.2024
Кількість запитів 46270
Кількість відвідувачів 1958
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя