Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=підготовка інженерів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
81'243:62(075.8)
К52


    Ключковська, Ірина Михайлівна.
    Структурування змісту інтегративного підручника з іноземних мов для майбутніх фахівців інженерних спеціальностей [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / І. М. Ключковська ; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2006. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Професійна освіта
   автореферати дисертацій--професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
підготовка інженерів -- інтегративний підручник -- концепція підручника -- іноземні мови


Дод.точки доступу:
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

2.
3
К 12


    Каблов, Евгений Николаевич.
    Что такое инновации [Текст] : [беседу вел Дмитрий Зыков / Е. Н. Каблов // Наука и жизнь : Научно-популярный журнал. - 2011. - N 5. - С. 2-6. . - ISSN 0028-1263
ББК 3 + 74.58
Рубрики: Кафедра фізики
   Вища освіта--інновації

   підготовка технічних фахівців

Кл.слова (ненормовані):
підготовка інженерів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Пілов, Петро Іванович.
    Вірність традиціям і відповідність часу / Петро Пілов, Олександр Бешта, Ганна Швидько // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 8-15
ББК 74.583(4УКР)
Рубрики: Вищі навчальні заклади України--технічні університети
Кл.слова (ненормовані):
вищий навчальний заклад -- технічний ВНЗ -- технічний університет -- гірничий університет -- дослідницький університет -- інженерна освіта -- підготовка інженерів -- наукові школи -- освітня діяльність -- дослідницька інфраструктура -- інноваційна діяльність університету -- бізнес-інкубатор
Анотація: Національний гірничий університет (НГУ) - один із провідних державних вищих технічних навчальних закладів - заснований 1899 р. Його динамічний розвиток сприяв становленню в Україні інженерної освіти та створенню в системі НАН України наукових шкіл світового рівня. На всіх етапах свого існування НГУ невпивнно розвивається, масштаби й обсяги наукових здобутків розширюються. Останні 30 років у житті гірничого університету виявилися надзвичайно активними й динамічними. Нині НГУ - це сучасний науково-освітній центр, самоврядний (автономний) дослідницький університет, для якого характерні фундаментальність та системність, комплексне поєднання освіти, науки й інновацій, багатогранність міжнародних зв'язків.


Дод.точки доступу:
Бешта, Олександр Степанович; Швидько, Ганна Кирилівна; Національний гірничий університет України (м. Дніпропетровськ) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
74.58.2
Д 56


    Добровська, Людмила.
    Формування професійної компетентності з інформаційних технологій майбутніх фахівців в умовах інтегративного підходу до освіти [Текст] / Л. Добровська // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 4. - С. 43-50.
ББК 74.58.2
Рубрики: Підготовка фахівців--ІКТ-фахівці
   навчання студентів--інформаційно-комп’ютерні технології

Кл.слова (ненормовані):
підготовка інженерів -- підготовка ікт-фахівців -- вищій технічний навчальний заклад -- професійна компетентність -- інформаційні технології навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
22.183.4р30
В 49


    Винославська, О.
    Психолого-педагогічний супровід застосування ІКТ у просторі вищої технічної освіти [Текст] / О. Винославська // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 11. - С. 71-79. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 1682-2366
ДРНТІ
ББК 22.183.4р30
Рубрики: Соціальна психологія--соцаільна відповідальність
   Викладання інформатики у ВНЗ--психолого-педагогічний супровід

   Навчання студентів--інформаційно-комп’ютерні технології--психолого-педагогічний супровід

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- інформація -- знання -- соціальна відповідальність -- психолого-педагогічний супровід -- технічний університет -- технічна освіта -- інформаційні ресурси -- громадянська відповідальність -- підготовка інженерів
Анотація: Висвітлено психологічний зміст співвідношення понять "інформація" та "знання". Розкрито структуру соціальної відповідальності суб'єктів навчання й учіння за перетворення інформаційних ресурсів у знання і переконання майбутніх випускників технічних університетів. Показано можливості розвитку соціальної відповідальності інженерів у межах їхньої професійної діяльності, зокрема, в галузі користування інформаційними ресурсами, їх створення і поширення.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
74.58(4Укр)
К 26


    Карпаш, Максим.
    Вища інженерна освіта в умовах сталого розвитку суспільства / Максим Карпаш, Євстахій Крижанівський, Олег Карпаш // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 55-60 : табл. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Підготовка інженерів
Кл.слова (ненормовані):
інженерна діяльність -- вища інженерна освіта -- інженерне мислення -- підготовка інженерів
Анотація: Перед інженерною підготовкою студентів на сучасному етапі стоїть завдання не тільки одержати нові різнобічні знання, але й перетворити ці знання в розуміння суті інженерної діяльності, їх значущості й ролі в кожній з можливих сфер економіки. Реалізація такого завдання вимагає актуалізації змісту і форм підготовки фахівців інженерних спеціальностей. Основними викликами, які необхідно враховувати при підготовці сучасних інженерів, є бурхливий розвиток науки і технологій, необхідність реалізації стратегії сталого розвитку у всіх сферах людської діяльності та суттєве покращення практичної підготовки інженера. Виділено основні складові компетентності інженера. Окреслено перші кроки з удосконалення методології підготовки студентів до інженерної діяльності.


Дод.точки доступу:
Крижанівський, Євстахій; Карпаш, Олег

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 23.05.2024
Кількість запитів 44781
Кількість відвідувачів 1412
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя