Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціальне навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
60.5
В 72


    Вольфовська, Тетяна.
    Технології продуктивних інтерпретацій політичної інформації як чинник розвитку неупереджених ставлень молоді [Текст] / Т. Вольфовська // Соціальна психологія. Український науковий журнал. - 2011. - N 4. - С. 78-85.
ББК 60.5
Рубрики: Соціалізація особистості
   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

   молодь України

Кл.слова (ненормовані):
смислові ядра стереотипів -- стереотипізація -- соціальне навчання -- технології інтерпретації -- емпіричні дослідження -- образ політичного світу особистості


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
74.04(4Укр)
П 56


    Пономаренко, Ольга.
    Педагогічні підходи до формування лідерських якостей майбутніх учителів у США / О. Пономаренко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 41-44 . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах
   Лідерство

Кл.слова (ненормовані):
лідери -- лідерські якості -- формування лідерських якостей -- лідерство майбутніх вчителів -- соціальне навчання -- теорія соціального навчання -- кооперативне навчання -- рефлективне навчання -- підготовка учителів -- лідерські якості учителів
Анотація: У статті досліджено педагогічні підходи до формування лідерських якостей майбутніх учителів в університетах США. З'ясовано, що процес формування лыдерських якостей здебыльшого базуэться на теоріях соціального, кооперативного та рефлекторного навчання.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Знайти схожі

3.


    Чернышев, А. С.
    Социально-психолоческие условия становления субъективности малых груп : теоретико-экспериментальный подход / А. С. Чернышев // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 2. - С. 35-44. - Бібліогр.: 25 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88.37
Рубрики: Психологія--психологія малих груп--суб’єтивність малих груп
   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
суб’єкти -- групові суб’єкти -- соціальні середовища -- розвивальні соціальні середовища -- соціальне навчання -- соціально-психологічні структури -- експерименти -- природні експерименти -- природні формуючі експерименти -- психологія малих груп -- суб’єктивність малих груп
Анотація: Представлено теоретичні основи визначення соціально-психологічних умов, становлення малих груп як суб’єктів спільної діяльності, спілкування і відношень. Сформульовані та експериментально перевірені умови становлення суб’єктивності груп - розвиваючі соціальні середовища ("соціальні оази") і соціальна освіта, описано технології їх створення. Показано, що розвивальне соціальне середовище і соціальне навчання актуалізують потенційні можливості малих груп як суб’єктів спільної діяльності, психологічного впливу на індивідів і основну організацію.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 4462
Кількість відвідувачів 787
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя