Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=структурированное общество<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
338
Г 77
б-ка Бойка О. Д. / Г 77-фб


    Грант, Джон.
    12 тем: маркетинг 21 века [Текст] : производственно-практическое издание / Джон Грант ; пер. с англ. Ю. Каптуревского. - Москва : Коммерсантъ ; СПб. : Питер, 2007. - 448 с. : ил. - [Маркетинг 21 века: 12 тем] . - Библиогр. англ.: с. 446-447 (34 назв.). - Пер. вид. : The New Marketing Manifesto. The 12 Rules for Building Successful Brands in the 21st Century / Jonh Grant. - ISBN 978-5-91180-504-3 (рус.). - ISBN 1-58799-024-5 (англ.) : 80.00 грн.
ББК 65.290-2
РУБ 338
Рубрики: Світова економіка--маркетинг
   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- бренди -- потребности -- гендерные различия -- потребительское поведение -- позиционирование -- структурированное общество -- инновации -- ЗМІ -- средства массовой информации -- реклама -- сенсорамный маркетинг -- маркетинговые коммуникации -- аутентичность -- планирование -- общественное мнение -- розничная торговля -- торговый ассортимент -- супермаркеты -- самообслуживание -- медиасредства -- креативность -- рекламные кампании -- паблисити -- история


Дод.точки доступу:
Каптуревский, Ю. \пер.\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 28.06.2024
Кількість запитів 50769
Кількість відвідувачів 715
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя