Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=суспільні науки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
60.5
А 19


    Аверьянов, Ю. И.
    Историко-обществоведческое образование в советской школе 1920-х гг. / Ю. И. Аверьянов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 4. - С. 81-94. - Библиогр.: 19 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 60.5 + 63.3(0) + 74.266.0г + 74.266.3г
Рубрики: Суспільні науки--суспільствознавство--методика викладання в школі--історія
   Викладання історії в школі

Кл.слова (ненормовані):
суспільні науки -- суспільствознавство -- методика викладання в школі -- історія методики викладання
Анотація: У статті проаналізовано систему історико-суспільствознавчої освіти в радянській школі 1920-х рр.
В статье проанализирована система историко-обществоведческого образования в советской школе 1920-х гг.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
74в01
О-66


    Орлов, А. А.
    Специфика современного педагогического знания / А. А. Орлов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 3-14. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в01 + 74в02 + 74в3 + 60.5
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Соціологія

   Росія--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
педагогіка -- методологія -- методологія високого модернізму -- функції педагогіки -- педагогічні знання -- інформація -- відомості -- наукові факти -- понятійно-термінологічний апарат педагогіки -- суспільні науки -- соціологія -- якісна соціологія -- SWOT-аналіз -- дисциплінарна організація науки
Анотація: У статті показано особливості сучасного педагогічного знання, обгрунтовано необхідність систематизації понятійно-термінологічного апарату, а також значущість використання методів якісної соціології для отримання знань і продуктивної реалізації пояснювальній і прогностичної функцій педагогічної науки.
В статье показаны особенности современного педагогического знания, обоснована необходимость систематизации понятийно-терминологического аппарата, а также значимость использования методов качественной социологии для получения знаний и продуктивной реализации объяснительной и прогностической функций педагогической науки.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
60
Ф 55


    Филонов, Г. Н.
    Рефлексивный потенциал социальных трансформаций / Г. Н. Филонов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 43-50 . - ISSN 0869-561X
ББК 60 + 74в051
Рубрики: Суспільні науки--соціологія
   Філософія--соціальна філософія

   Педагогіка--соціальні проблеми

   Росія--соціальна філософія
Кл.слова (ненормовані):
суспільні науки -- соціологія -- соціальна філософія -- методологія педагогіки -- соціальні проблеми педагогіки -- рефлексійна діяльність -- єдинодія суб’єктів соціуму -- парадигмальні підвалини -- міждисциплінарна інтеграція -- раціональне пізнання
Анотація: У статті розглянуті сучасні тенденції та ціннісно - смислові контексти методології раціонального пізнання і розуміння багатовимірних реалій об'єктивного світу з позицій бінарної цілісності та нелінійної динаміки розвитку.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.


    Савчук, Іван.
    Становлення геоісторії як міждисциплінарного напряму у суспільних науках Франції другої половини ХХ ст. [Текст] / І. Савчук // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2021. - N 2. - С. 154-166. . - ISSN 0130-5247
Рубрики: Історія--методологія науки--методи дослідження
   Франція--наука
Кл.слова (ненормовані):
геополітика -- геоекономіка -- геоісторія -- міждисциплінарні напрями у дослідженнях -- суспільні науки
Анотація: Мета статті – визначення основних теоретичних та методологічних підходів геоісторії. Для цього було поставлено такі завдання: розкриття суті епістемології цього міждисциплінарного напряму за часів її заснування; стислий аналіз основних праць Ф.Броделя, П.Шоню, Е. Ле Руа Ладюрі, Ж. Ле Ґоффа. Для етапу становлення геоісторії як наукового напряму характерні такі теоретико-методологічні особливості: геоісторія вбачається як історична наука, що спирається на методи і знання з фізичної географії для розкриття особливостей впливу на людську цивілізацію впродовж «довгої тривалості» основних характеристик клімату, рельєфу, природних особливостей великих фізико-географічних реґіонів світу; теоретичною основою напряму виступає категорія «довгої тривалості», що виявляється через розкриття основних структур суспільства, сукупності яких формують суперструктури – цивілізацію і світ-економіку, що призводять до появи ґлобалізації як інтеґраційного процесу; повільні зміни історичних процесів (насамперед соціальних, демографічних, економічних основ традиційного суспільства) дозволяють обґрунтувати тезу про «довге середньовіччя» як специфічний феномен у розвитку західноєвропейської цивілізації. Впровадження геоісторичного підходу у вітчизняні дослідження, особливо у царині історії та географії, дозволить краще зрозуміти не лише економічний розвиток України в минулому, але й на сучасному етапі.


Дод.точки доступу:
Бродель, Фернан (французький історик, представник школи Анналів ; 1902-1985) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 11.06.2024
Кількість запитів 22893
Кількість відвідувачів 1384
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя