Пошуковий запит: <.>K=тьютор<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 378.1 Д 48
Дистанційний навчальний процес [Текст] : навчальний посібник / Міністерство освіти і науки України, Національний технічний університет Харківський політехнічний інститут" ; за ред. В. Ю. Бикова, В. М. Кухаренка. - К. : Міленіум, 2005. - 292 с. - (Бібліотека Академії дистанційної освіти). - Бібліогр.: с. 279-287. - ISBN 966-8063-20-5 : 28.70 грн.ББК 74.58.2 РУБ 378.1 Рубрики: Тьютор--модель--функції Дистанційний курс Дистанційне навчання Навчальний процес--дистанційний веб-дизайн--технології--дистанційний курс
Дод.точки доступу: Биков, В. Ю. \ред.\; Кухаренко, В. М. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Національний технічний університет Харківський політехнічний інститут"
Примірників всього: 3 фб (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2) Знайти схожі
|
>2.
| 74.2 Т 95
Тьюторское сопровождение в старшей школе [Текст]> // Завуч : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів. - 2010. - N 3 (січень). - С. 4-7
ББК 74.2 Рубрики: тьютор в освіті Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): тьюторський супровід
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 74 К 69
Корсакова, Т. В. Профессиональная позиция учителя в условиях реализации Федерального государственного стандарта общего образования второго поколения [Текст] / Т. В. Корсакова> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2009. - N 10. - С. 46-50
. - ISSN 0869-561ХББК 74 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності вчитель початкових класів Кл.слова (ненормовані): ТЬЮТОР -- СТАНДАРТИ ОСВІТИ Анотація: В статье раскрывается система требований к личностным и профессональным качествам учителя начальной школы.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 74 К 30
Кацай, И. Сколько ИКТ нужно школе? [Текст] / И. Кацай> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2009. - N 7. - С. 136-142.
ББК 74 Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина Управління школою тьютор в освіті Інформаційна культура інформаційні ресурси школи Навчальний процес
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 74.04(0) К 95
Кухаренко, Володимир. Масові відкриті дистанційні курси у світовому просторі [Текст] / В. Кухаренко> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2011. - Том 14, N 4. - С. 18-25.
ББК 74.04(0) Рубрики: Освіта--інновації--дистанційні курси Освіта в зарубіжних країнах--дистанційне навчання Кл.слова (ненормовані): масовий відкритий дистанційний курс -- персональне навчальне середовище -- коннективізм -- тьютор
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 74.204.2 К 95
Кухаренко, Володимир. Підготовка вчителя до дистанційного навчального процесу [Текст] / В. Кухаренко> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 1. - С. 14-18.
ББК 74.204.2 Рубрики: Підготовка вчителів--дистанційне навчання навчання дистанційне Підготовка вчителів--освітні технології Кл.слова (ненормовані): тьютор -- дистанційний курс -- вебінар
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 74.6 М 11
Міщенко, Н. І. Соціально-педагогічний супровід особистісно-професійного розвитку майбутніх фахівців засобами студентської субкультури [Текст] / Н. І. Міщенко> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - N 2. - С. 78-84
ББК 74.6 Рубрики: Підготовка соціальних педагогів Кл.слова (ненормовані): студентська субкультура -- куратор -- тьютор
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Ген, Дора. Місце консультування в системі методичної роботи / Д. Ген, Л. Ненова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 2. - С. 58-65.
ББК 74.1 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--консультування Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): форми методичной роботи -- творче мислення -- консультування -- тьютор -- анкети -- плани Анотація: Про форми та методи методичної роботи, надання консультацій педагогічним колективам дошкільних навчальних закладів.
Дод.точки доступу: Ненова, Людмила Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>9.
| 74.202.245 М 90
Муковіз, Олексій Павлович. Підготовка викладача до організації дистанційного навчання в системі непреривної освіти вчителів початкової школи [Текст] / О. П. Муковіз> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 6. - С. 26-31.
ББК 74.202.245 Рубрики: Комп’ютерні технології навчання Дистанційне навчання--інформаційні технології Неперервна освіта--вчителі початкової школи Кл.слова (ненормовані): дистанційне навчання -- неперервна освіта вчителів початкової школи -- тьютор Анотація: Стаття розкриває особливості підготовки викладачів до організації дистанційного навчання в системі неперервної освіти вчителів початкової школи. Цей процес здійснювався дистанційно в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини викладачами ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" Національної академії педагогічних наук України. Навчальна підготовка проходила протягом шести місяців в експериментальному електронному навчально-методичному комплексі підвищення кваліфікації науково-дослідного проекту відкритої освіти "ХМАРА" за програмою "Викладачі-тьюрти".
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Каплуновська, Олена Тьюторство - дієва форма методичного супроводу педагогів [Текст] / Олена Каплуновська> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 3. - С. 10-13
. - ISSN 0321-1401ББК 74.100 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--методичний супровід педагогів Кл.слова (ненормовані): тьютор -- тьюторський супровід -- безперервна освіта педагога -- методичний супровід Анотація: В статті йдеться про один із ефективних шляхів реалізації особистісно орієнтованого методичного супроводу педагогів - тьюторство. Він передбачає домінування індивідуально-гуманістичної парадигми безперервної освіти педагога, єдності особистісного, соціального та професійного чинників, креативного переосмислення власного досвіду, творчого пошуку педагогічних засобів, які стимулювали б особистісно орієнтовану взаємодію, самоосвіту формування інтелектуального потенціалу та професійної компетентності педагогів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах
Знайти схожі
|
|
|